Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Starteris nesuka
Kategorija: Celicos eksploatacija ir remonta
Autorius: dragster
dragster | 2006-02-26 16:19:53 (0) |
ST-162 (Gti 2.0) Vilnius/Klaipeda Žinučių forume: 456 | tik idomu ko ten isardzius ieskoti jei ardysi, parasyk patyrimus! Toyota Celica ST162 GTi (150 AG) - prikelta antram gyvenimui Skoda Octavia 2.0TDI RS (170 AG) - auto kasdienai. |
PylX | 2006-02-26 16:23:17 (0) |
ST-185 (GT-FOUR 2.0t) Kaunas Žinučių forume: 2849 | nebent kai bus silta nes garazas nesildomas >PAST: Celica:3x 5gen GTI, 5gen GT4, 6gen ST, 7gen GT. Honda Civic: 6gen LSI, 7gen Type-R, Lexus IS...i know that cars >NOW: SAAB 9-3 2.0T MapTune Stage 1 |
dragster | 2006-02-27 22:19:57 (0) |
ST-162 (Gti 2.0) Vilnius/Klaipeda Žinučių forume: 456 | nu va netycia pasitaike nusipirkti pigiai visus spyneloes kontaktus tai rytoj pasikeisiu ir ziuresiu kas bus tikiuosi, kad pades, jei ne tai shu.. Toyota Celica ST162 GTi (150 AG) - prikelta antram gyvenimui Skoda Octavia 2.0TDI RS (170 AG) - auto kasdienai. |
dragster | 2006-02-28 19:22:20 (0) |
ST-162 (Gti 2.0) Vilnius/Klaipeda Žinučių forume: 456 | nu va pagaliau susitvarkiau uzvedima Tai nebuvo kaltas nei starteris, nei spynele, nei rele ..prisiskaiciau uzsienio forumuose, kad cia standartine problema, kai taip nesiveda. Zodziu viskas buvo del per dideles varzos mazam laiduke kur ateina nuo spyneles iki starterio! Tam, kad viska isspresti reikejo pastatyti papildoma 12V 40A rele ir pajungti ja su akumu ir starterio mazuojo laido abiem galais-einanciu i starteri ir i spynele ..dabar kuriasi kaip bitute Beje, jei kam reikes galesiu viska smulkiai paaiskinti ir dar schemute duoti kaip viska pasidaryti Toyota Celica ST162 GTi (150 AG) - prikelta antram gyvenimui Skoda Octavia 2.0TDI RS (170 AG) - auto kasdienai. |
Koliz | 2006-02-28 19:36:48 (0) |
Celyca Cork Žinučių forume: 102 | jei nesunku tai pabraizyk, nes pas mane ir ta pati problemele. Kai "uplaukia" tai ir pusvalandi gali sukineti spinute. O daba va jau 2 men nei karto nebuvo uzsiozevusi. Manau reikalas bresta ir man ta pati padaryt. |
dragster | 2006-02-28 19:38:54 (0) |
ST-162 (Gti 2.0) Vilnius/Klaipeda Žinučių forume: 456 | Na tikiuosi ir tau padetu siandien vakare parasysiu tau i privata viska smulkiai ir i savo profili imesiu schemute, tai galesi paziureti! Toyota Celica ST162 GTi (150 AG) - prikelta antram gyvenimui Skoda Octavia 2.0TDI RS (170 AG) - auto kasdienai. |
rocker | 2008-10-21 11:52:18 (0) |
ST-182 (GTi 2.0) Vilnius Žinučių forume: 79 | o pas mane sita problema issisprendzia jei padauzyt su kuom nors per starteri. as rimtai. pas mane ta pati problema. daznai nekuriasi masina. nuu ta prasme lemputes uzsidega bet nesisuka starteris,tai as tada islipu ir pora kartu nestipriai padauzau su plaktuko rankena po starteri. po tokios proceduros kuriasi visada 100%.. keista.. tai kas ce yra? Viskas, ka turiu gyvenime, tai trys moterys. Mama,mergina ir celica.. Skype: a_love_ends_suicide +37060802810 |
kablys | 2008-10-21 12:08:42 (0) |
Kaunas Žinučių forume: 15 | pas mane citroene buvo ta pati problema - buvo kaltas kontaktas - negaudavo geros masės per korpusą. Kai stukteli, susiliečia geriau ir užkuri. Pavažiavus vėl atsikrato. Problemos sprendimas: papildomas masės laidas į starterio korpusą tiesiai nuo akumo arba kėbulo. Bet yra ir dar 2 variantai 1. šepetėliai į pabaigą, nelabai siekia arba stringa - spyruoklė nedastumia iki rotoriaus, kai stukteli atšoka. 2. Įvorės sudilo ir skersuojasi rotoriaus ašis, kai stukteli atsistoja tiesiai, bet čia mažiausiai tikėtina. Tavo vietoj pirmiausia dėčiau papildomą laidą - mažiausios investicijos net jei nepasiteisins, sekantis žingsnis žiūrėt šepetėlius. blogų mašinų nėra - yra blogi šeimininkai. |
rocker | 2008-10-21 12:19:04 (0) |
ST-182 (GTi 2.0) Vilnius Žinučių forume: 79 | aciu! nors beda ir nedidele bet vistiek nemalonu vazynet su plaktuku po sedyne ir su juo kiekviena karta kurt masina tuo labiau kad del iskilusios laisvu apsuku "bangavimo" problemos gesta jinai dazniausiai vyduryj kelio. isivaizduoju koks vaizdas,islipa vaikinas su plaktuku,atidaro kapota,dauzo ir vaziuoja lyg nieko nebutu Viskas, ka turiu gyvenime, tai trys moterys. Mama,mergina ir celica.. Skype: a_love_ends_suicide +37060802810 |
kablys | 2008-10-21 12:41:07 (0) |
Kaunas Žinučių forume: 15 | Bėda gali pasirodyti ir netokia maža. Starterio statoriaus magnetai būna dviejų tipų - elektromagnetai (apvijos) ir natūralūs paprasti, nuolatiniai ar kaip jie vadinasi. Tai va, jei tie nuolatiniai, tai nuo daužymo plaktuku per korpusą gali atšokti ar sutrupėti, tai siūlau ilgai nedaužyti, jei dar nevėlu, nes tada teks keisti statorių, kurį dar neaišku ar atskirai gausi pirkt. Nu bet davai geriau galvoti kad taip nebus -dar nesutrupėjo arba kad tavo variante elektromagnetai ten Edit: p.s. dėl kontakto - laido jokio gamykliniam variante nėra. Masę (minusą) starteris gauna per korpusą. Bet kartais oksiduojasi ar kažkas (su chemijos žiniom pas mane ne kas ), tada ir padeda laido prijungimas nuo akumo ar kėbulo. Rekomenduojama jungti prie starterio tvirtinimo varžto. Laidas BŪTINAI izoliuotas. blogų mašinų nėra - yra blogi šeimininkai. |