Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
D4D varikliu sankabos
Kategorija: Kitos Toyotos
Autorius: wiskers
wiskers | 2007-10-10 23:31:42 (0) |
Vilnius Žinučių forume: 23 | Sveiki visiem,norejau jusu pasdiklausti.Dairausi i tojota avensi 99 2000 metu ir sudomino dyzeline masina su D4D varikliu,bet mano giminaitis,kuris dirba autotojoi pasake,kad siu metu tokie dyzeliai turi fabrikini broka plaukiojantcioi sankaboi kuri greitai genda,o nauja kainuoja 5000 lt ir dar purkstukai siuose varikliuose labai jautrus ,greit uzsikemsa o isvalyti ju negalima.taigi o tojotu myletojai kiek teisybes siuose zodziuose? Isanksto aciu uz atsakymus. |
ViR2 | 2007-10-10 23:49:07 (0) |
911 Kaunas Žinučių forume: 2880 | o kartais d4d varikliai ne nuo 2004 metu? 2.2l 180 ag? Nes i senesnius avensius lyg nebuvo tokiu... Del purkshtuku tai kemshasi papildomas, jame kazhkoks brokas padarytas. Sankabos (6begiu dezhes) tai nieko blogo lyg ir nedaro, tik gal kiek perstipriai kabina. '10 Alfa Romeo MiTo 155 '65 Porsche 911 Ex Celica GTi, ex Supra MKIII Turbo www.TUKA.lt |
wiskers | 2007-10-10 23:57:12 (0) |
Vilnius Žinučių forume: 23 | tai ,kad avensiui sitas variklis nuo 99 metu pabaigos pradedamas deti |
zycha | 2007-10-11 07:41:50 (0) |
ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988 | sankaba 5000 lt? cia gal dar su alkuniniu? |
eddie_gt4 | 2007-10-11 08:12:15 (0) |
ex: ST185 MY'90, now: ST205 MY'96 Vilnius Žinučių forume: 3445 | ViR2 raše: o kartais d4d varikliai ne nuo 2004 metu? 2.2l 180 ag? Nes i senesnius avensius lyg nebuvo tokiu... Del purkshtuku tai kemshasi papildomas, jame kazhkoks brokas padarytas. Sankabos (6begiu dezhes) tai nieko blogo lyg ir nedaro, tik gal kiek perstipriai kabina. tikrai ne... kaip jau rase, Tojotos D4D varikliai (t.y. common rail technologija) pradeti naudoti EDM modeliuose nuo '99-00 pas pirmos kartos dyzelinius Avensius (tiek 2.0 TD, tiek D4D) problema ne tik su sankaba, bet ir su smagraciu... o remonto kaina, is tiesu, siekia apie 4-5 k Lt. Viena pazistama turi 2.0 TD, tai jau apturejo ta "dziaugsma" be to, D4D varikliai, kaip ir visi "naujos kartos" dyzeliai, is tiesu yra labai jautrus kuro kokybei... jei seni dyzeliai (t.vad. tarskalai) be pasekmiu surydavo is esmes bet kokios kokybes dyzeli, tai i visokius TDI/HDI/D4D ir t.t. ir pan. tinka tik normalus dyzelis (arba, kaip sakoma, skupam teks moketi du kartus ) stock'in'fanas © by Sheikhas fleimmeisteris © by hedo |
wiskers | 2007-10-11 17:21:57 (0) |
Vilnius Žinučių forume: 23 | zycha raše: sankaba 5000 lt? cia gal dar su alkuniniu?[/c sako kad kartu su smagraciu ir paprastai dar reikia remontuoti starteri . |
wiskers | 2007-10-11 17:31:33 (0) |
Vilnius Žinučių forume: 23 | eddie_gt4 raše: o tai nuo kelintu metu prasideda antos kartos avensiai??? ViR2 raše: o kartais d4d varikliai ne nuo 2004 metu? 2.2l 180 ag? Nes i senesnius avensius lyg nebuvo tokiu... Del purkshtuku tai kemshasi papildomas, jame kazhkoks brokas padarytas. Sankabos (6begiu dezhes) tai nieko blogo lyg ir nedaro, tik gal kiek perstipriai kabina. tikrai ne... kaip jau rase, Tojotos D4D varikliai (t.y. common rail technologija) pradeti naudoti EDM modeliuose nuo '99-00 pas pirmos kartos dyzelinius Avensius (tiek 2.0 TD, tiek D4D) problema ne tik su sankaba, bet ir su smagraciu... o remonto kaina, is tiesu, siekia apie 4-5 k Lt. Viena pazistama turi 2.0 TD, tai jau apturejo ta "dziaugsma" be to, D4D varikliai, kaip ir visi "naujos kartos" dyzeliai, is tiesu yra labai jautrus kuro kokybei... jei seni dyzeliai (t.vad. tarskalai) be pasekmiu surydavo is esmes bet kokios kokybes dyzeli, tai i visokius TDI/HDI/D4D ir t.t. ir pan. tinka tik normalus dyzelis (arba, kaip sakoma, skupam teks moketi du kartus )[/c Tai jus norite pasakyti,kad nesvarbu kokiu metu avensi pirkti pas visus juos ira plaukiojanti sankaba?o tai kiek daugmaz km masina turi nuvaziuoti kai jai prireikia ta sankaba keisti? ir ar visoms ta problema pasireiskia.Avensis tai nepigus ir jei reikia dar sankabai pinigu prilaikyti tai,,,, |
ViR2 | 2007-10-11 19:25:06 (0) |
911 Kaunas Žinučių forume: 2880 | sorry, sumaishiau su D-Cat a '10 Alfa Romeo MiTo 155 '65 Porsche 911 Ex Celica GTi, ex Supra MKIII Turbo www.TUKA.lt |
Bassas | 2007-10-22 22:29:23 (0) |
Avensis Vilnius Žinučių forume: 8 | wiskers raše: Sveiki visiem,norejau jusu pasdiklausti.Dairausi i tojota avensi 99 2000 metu ir sudomino dyzeline masina su D4D varikliu,bet mano giminaitis,kuris dirba autotojoi pasake,kad siu metu tokie dyzeliai turi fabrikini broka plaukiojantcioi sankaboi kuri greitai genda,o nauja kainuoja 5000 lt ir dar purkstukai siuose varikliuose labai jautrus ,greit uzsikemsa o isvalyti ju negalima.taigi o tojotu myletojai kiek teisybes siuose zodziuose? Isanksto aciu uz atsakymus. turiu 01 m. d4d avensi, kad tokios problemos yra teko girdet. taigi taip ir gavos kad keiciau sankaba ir smagrati su diskatorium. per pazistamus su darbu ir detalem kainavo 3700 lt, dar dapyle tepalo siek tiek. siaip kai toytoa nubegus 260k tai jau pats laikas buvo pakeisti sia detale beje detales pirktos ne originalios, is firmos gaminancios atsargines detales toyotai. kiek zinau ideti originalia toyotos pagaminta sankaba is tiesu atsieina apie 5000lt, o perkant is tos kitos firmos apie 1000lt pigiau. del kokybes ir ilgaamziskumo - nieko negaliu pasakyt, kolkas vazineju problemu neatsirado |
zycha | 2007-10-22 23:00:47 (0) |
ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988 | bent celikos OEM sankaba yra AISIN gamybos. O Aisin LT prekiauja Liro Celikos 1ZZ-FE, 2ZZ-GE, 7A-FE: OEM-Aisin sankaba ten ~220lt. |