< Senas dizainas

Šiuo metu prisijungę:

Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

Celica 7 karta » Galvos tarpines keitimas

millhouse // ZZT-230 (GT 1.8) // Kaunas // 2016-05-12 20:24:55 // Žinučių:17
0 
Ok zodziu radau karunu isdestymo tvarka pagal numeriukus ant ju,tai sudeliojau taip kaip turi buti. Tai garselis siektiek prialopo gal. Bet dabar man toks vaizdas kad tie kompensatoriai klaksena ten,kadangi kumsteliu antra puse,na ta kuri neliecia kompensatoriu,ganetinai parudusi,vadinasi neturi kontakto su kompensatorium,uztai ir klaksi,nes tarpas didokas. Ar netiesa?
zycha // ZZT-231 (GT-S 1.8) // Vilnius // 2016-05-12 21:16:39 // Žinučių:5988
0 
baik tu apie tuos kompensatorius. neturi celica jokių kompensatorių ir ir atrodo iš vis, Toyota tokios technologijos nenaudoja.
Ar tu nori pasakyti, kad buvai išardęs galvą ir atgal detales visas sudėjai ne ten pat kur jos prieš tai buvo?
millhouse // ZZT-230 (GT 1.8) // Kaunas // 2016-05-12 23:20:36 // Žinučių:17
0 
Na as tas tabletes vadinu kompensatoriais,nes nezinau kaip kitaip jas ivardinti. Gal yra koks specifinis pavadinimas? Senuose renault varikliuose budavo toks veleneliu paskirstymo principas,tai ten vadindavo tabletem jas.
Na o del ardymo tai tik tabletes isemes buvau pries slifavima,bet jas suzymejau ir sudejau ten pat. Daugiau ten nera ka sumaisyti:) Bet seip ar taip,tarskesiukas vistiek yra toks lengvas,tai net ir nezinau kame ten reples toi galvoi:(
Domsy // ZZT-231 (GT-S 1.8) // Kaunas // 2016-05-13 08:45:14 // Žinučių:923
0 
Kiek as susidures tai sitie varikliai visi kazkiek tarska. Grandines itempejai nesudile? Paklausyk youtube
LEXUS IS250
Ex.Toyota Celica
Firestart // AT-180 (Sti 1.6) // Kaunas // 2016-05-13 09:05:46 // Žinučių:1124
0 
Nezinau kaip pas sita varikli, bet pas penkiuke yra galvos veleneliai sujungti dantraciais kuriu dantys sueina skersai. Vienas is veleneliu turi dviguba dantrati, kitas vienguba. Tas velenelis kuris turi dviguba dantrati viduje turi spyruokle, kuri suka viena dali dantracio i viena puse, kita i kita. Pries isimant velenelius reikejo isukti laikina montazini varzta kuris neleidzia dantacio pusems prasisukti ir tik tada atlaisvinti ir isimti velenelius. Jeigu varztas nebuvo isuktas, velenelio dantracio puses prasisuko ir "atsipalaidavo" del ko gali atsirasti pasalinis garsas nes nera itempimo tarp veleneliu dantraciu.
millhouse // ZZT-230 (GT 1.8) // Kaunas // 2016-05-13 12:48:15 // Žinučių:17
0 
Nera jokiu dantraciu cia.
Grandine suka abudu velenelius.
Zodziu viskas ten gerai. Sudeliotos visos karunos taip kaip priklauso, supilti pilnai sintetiniai tepalai, filtrai pakeisti, dirba varikliukas normaliai.
zycha // ZZT-231 (GT-S 1.8) // Vilnius // 2016-05-13 19:15:40 // Žinučių:5988
0 
tarpelius matuok tada.
millhouse // ZZT-230 (GT 1.8) // Kaunas // 2016-05-13 19:29:42 // Žinučių:17
0 
Na jo reikes kada prie progos. O seip laksto maniske patenkinta i darba,po mieata,ir vargo nenato
Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai
Celica klubas © 2017 - info@celica-klubas.com