Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    Lambo doors installation

    Kategorija: Celica 7 karta

    Autorius: Techno

    NEOline 2010-04-22 10:39:01 (0)  
    Supra mk3 Kaunas Žinučių forume: 26
    Aciu uz patarimus, zinau akd pinigu tenks skirti, dabar ieskausi tu vyriu, pagal jusu patarimus, zejau ir pateiktuose tinklapiuose tiek ebay.. bet Ebay dauguma kinietiski kaip supratau... Noras tai didziulis yra... tie kurie jau susidejo, supranta.:) Nera svarbu tie minusai kai juos nustelbia dauguma pliusu:) :) :) ;)
    NEOline 2010-04-22 10:43:00 (0)  
    Supra mk3 Kaunas Žinučių forume: 26
    Na siaip beabejo gera kai padaro uz tave pasiemi gatava ir tiek, bet siai dienai pinigu nera tiek daug, ir paciam butu daug maloniau savo supryte grazinti paciamtaip Kai susirasiu vyriu ir parsisiusiu, bandysi udetis pats, jei kazkas nesigaus Klausiu jusu patarimo :)
    2cool4school 2010-04-22 16:29:33 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) Trakai Žinučių forume: 343
    BullDozeR parašė:
    2cool4school parašė:
    Seip universal sudejau jau 3 tai galiu sakyti drasiai kad turint galva nesvarbu bus ten vietos yra ar jos nebus :P Svarbu yra ant kiek nori ju,ir pasidarysi ar padarys.

    BŪTENT kad tai yra pats svarbiausias dalykas. Norėčiau pamatyti ar įdėtum universalus į kokią 323f bg ar kupę 626 tokios pat laidos, garantuoju kad be šansų arba nebent darbas būtų padarytas nekokybiškai ir nepatvariai. Kad taip sakyti jog tai nebus svarbu reikia nenusimanyti iki galo apie šitą darbą. Yra variantas visą tvirtinimo pagrindą gilinti į kėbulo vidų, taip darė vienam žmogui vienam Rusijos servise, bet durų pakėlimo kilpos kampas tos vietos kuri arba virinasi arba prisisuka prie durų, su durų prisilietimo kampu tokiu atveju skirsis ir liaudiškai tariant gausys smirdanti žopa, galima virint bet vėl reikia visko daug burti ir panašiai. Universalų yra labai ribotos atidarymo į šoną galimybės ir neįdėsi jų į bet kokį modelį, jau pas celicą ir tai ten ant ribos, o su kitais modeliais gali būti dar sunkiau. Kuo mažiau atsidarys į šoną, tuo didesnė tikimybė kad visas apšyvkės vidus lips arba ant sparno arba dar ant langų remo. Norint kad atsidarytų daugiau - leidi visą konstrukciją žemiau nes sparnas link vidurio platėja, bet kuo žemiau leidi, tuo didėja tikimybė kad abšyvkė ir durų vidinis kampas jau lips ant sparno, o kuo aukščiau keli - tuo daugiau mažėja atidarymo į šoną kampas, elementariai dėl to kad sparnas į viršų siaurėja ir lankstas į jį remiasi. Ne veltui modernoj kažkada vienam preliudui trumpino duris ir augino priekinius sparnus, ko gero dėl šitos priežasties, nors gal ir buvo ten galimybė padaryti ir be viso to, nežinau, nedalyvavau tada tame procese tik esu matęs rezultatą todėl ir daryti išvadų dėl to kas būtų jei būtų - negaliu. Dėl to ten ir turi viską sugaudyti pusės mm tikslumu. Ir dar gerai jei lankstas kai atsidaro į šoną nesiremia tiesiai į posukį, nes dažnai ir šitą problemą tenka spresti.
    Minusų yra dar daugiau negu kaip kuriems atrodo, neturiu laiko ir tingiu kol kas smulkiai pasakoti, jei kam nors tai įdomu, galėsiu paskui parašyti.



    Na tu kaip visada viska issamiai ir nuodugniai :) as ir turejau omeni tai tik sutrumpintam varjente :D kad nelengva butu jes idet kad ir tos vietos mazai yra :P Svarbu yra kiek to noro yra :) o nuo noro didumo ir pinigu ir kantribes atsiranda :) Padaryt viska galima ir ne fuflovai ziurint ant kiek labai to nori :P Nu pas mane po avarijos teko i isore perstumt ir sparnu tarpo ploti biski koreguot,nesinorejo is naujo visko daryt. (nors ir is naujo darant reiktu galva lauzit labai) Tai padariau kuo geriau be dideliu perdarymu :)
    BullDozeR 2010-04-22 21:15:00 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) Žinučių forume: 1605
    2cool4school parašė:
    Na tu kaip visada viska issamiai ir nuodugniai :) as ir turejau omeni tai tik sutrumpintam varjente :D kad nelengva butu jes idet kad ir tos vietos mazai yra :P Svarbu yra kiek to noro yra :) o nuo noro didumo ir pinigu ir kantribes atsiranda :) Padaryt viska galima ir ne fuflovai ziurint ant kiek labai to nori :P Nu pas mane po avarijos teko i isore perstumt ir sparnu tarpo ploti biski koreguot,nesinorejo is naujo visko daryt. (nors ir is naujo darant reiktu galva lauzit labai) Tai padariau kuo geriau be dideliu perdarymu :)

    Žinai, legendas apie visokis norus ir burtininkų kvalifikacijos tobulinimo pagrindus gali pasakoti kam nors kitam bet tik jau ne man. Gali norėti gal ir 3 arklius sau į mašinos saloną įsodinti, bet jei tai nebus įmanoma tai to ir nepadarysi ir ne piniguose ir kantrybėj čia esmė. Tas pats ir su atstumo vietom jei lankstai ten netelpa tokiame lygyje kad galėtų ant tiek atsidaryti kad vidiniai durų kampai ir apšyvkė nieko nekliudytų, tai reiškia jie ir netilps nebent sparnus platinti arba gilinti tvirtinimus į vidų kas nebus gerai. Man pats net 626 šeimininkas sakė kad universalai pas jį tikrai netilptų, o jis pas save įdėjo bolt on tipo, tad jis geriau žino kas jo mašinai tiktų o kas ne, ir aš pats mačiau kaip ten viskas yra. Lygiai tas pats ir su 323f bg, vietos irgi beveik nulis. Primenu kad kalba eina apie universalius lankstus, todėl tokiu atveju su fricų lankstais lsd arba tokio pat bolt on tipo jau viskas yra kitaip ir jie šiuo atveju turi pranašumą būtent šiuo klausimu nes jų atidarymo į šoną konstrukcijos tipas yra šiek tiek kitoks, kuris leidžia daugiau lankstui atsidaryti į šoną ir nesiremti į sparno vidų, dėl ko automatiškai ir kyla mažiau problemų.
    BullDozeR 2010-04-22 21:20:20 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) Žinučių forume: 1605
    NEOline parašė:
    Na siaip beabejo gera kai padaro uz tave pasiemi gatava ir tiek, bet siai dienai pinigu nera tiek daug, ir paciam butu daug maloniau savo supryte grazinti paciamtaip Kai susirasiu vyriu ir parsisiusiu, bandysi udetis pats, jei kazkas nesigaus Klausiu jusu patarimo :)

    Daug patarimų rastum mano temoj. O jei sakai kad dar ir pinigų kažyn kiek neturi tai ateityje turėsi juos kur dėti, tiksliau tam kad "legaliai" "išlaikyti" šitų lankstų turėjimą :D Kitaip sakant apie savo eigą praeinantį TA jau galėsi tik tai pasvajoti, tad teks arba pirkti kas nebus tikrai lengva ir nebus pigu, arba laikinai ardyti vairuotojo pusę dar jei nebus privirinta, arba dar kažką galvoti. Va šitas minusas yra vienas iš didžiausių ;)
    Edvatronas Klubo narys 2010-04-22 21:38:51 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796
    o tipo su lambo nepraeini tech?

    BullDozeR parašė:
    NEOline parašė:
    Na siaip beabejo gera kai padaro uz tave pasiemi gatava ir tiek, bet siai dienai pinigu nera tiek daug, ir paciam butu daug maloniau savo supryte grazinti paciamtaip Kai susirasiu vyriu ir parsisiusiu, bandysi udetis pats, jei kazkas nesigaus Klausiu jusu patarimo :)

    Daug patarimų rastum mano temoj. O jei sakai kad dar ir pinigų kažyn kiek neturi tai ateityje turėsi juos kur dėti, tiksliau tam kad "legaliai" "išlaikyti" šitų lankstų turėjimą :D Kitaip sakant apie savo eigą praeinantį TA jau galėsi tik tai pasvajoti, tad teks arba pirkti kas nebus tikrai lengva ir nebus pigu, arba laikinai ardyti vairuotojo pusę dar jei nebus privirinta, arba dar kažką galvoti. Va šitas minusas yra vienas iš didžiausių ;)
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
    b145t3r 2010-04-23 01:54:30 (0)  
    Toyota MR2 Turbo Prague Žinučių forume: 454
    Edvatronas parašė:
    o tipo su lambo nepraeini tech?

    BullDozeR parašė:
    NEOline parašė:
    Na siaip beabejo gera kai padaro uz tave pasiemi gatava ir tiek, bet siai dienai pinigu nera tiek daug, ir paciam butu daug maloniau savo supryte grazinti paciamtaip Kai susirasiu vyriu ir parsisiusiu, bandysi udetis pats, jei kazkas nesigaus Klausiu jusu patarimo :)

    Daug patarimų rastum mano temoj. O jei sakai kad dar ir pinigų kažyn kiek neturi tai ateityje turėsi juos kur dėti, tiksliau tam kad "legaliai" "išlaikyti" šitų lankstų turėjimą :D Kitaip sakant apie savo eigą praeinantį TA jau galėsi tik tai pasvajoti, tad teks arba pirkti kas nebus tikrai lengva ir nebus pigu, arba laikinai ardyti vairuotojo pusę dar jei nebus privirinta, arba dar kažką galvoti. Va šitas minusas yra vienas iš didžiausių ;)


    ei cia ir man idomu pasidare.. shtoli vel bananu shali visokiu sertifikatu reikia ar panasiai? durys kaip durys, tik vyriai kitokie..
    www.powerlab.cz
    BullDozeR 2010-04-23 21:01:17 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) Žinučių forume: 1605
    Edvatronas parašė:
    o tipo su lambo nepraeini tech?

    Ne tik nepraeisi o net galėsi išvis nesvajoti apie tai. Vienas dalykas yra tas kad ne visi tave ir už pinigus net praleis, todėl jei turi pažinčių per ką galėtum praeiti, dar nieko nereiškia, o reikia turėti dar rimtesnių pažinčių bet ir paprašys už šitą reikalą daugiau negu už kokį nors ne ant tiek reikšmingą trūkumą kaip ten daleiskim išmetimas šiek tiek su garsu ar katalizas jei išpjautas. Ten tau pasakys paprastai kad jei gamykliškai nėra numatytas toks dalykas tam tikram modeliui, reiškia to neturi būti ir pakeitimai kokie nors bus draudžiami. Galima kažkaip gauti ir TUV (Europinius sertifikatus) bet ir tai dar neduoda garantijos kad tave visur galėtų praleisti nes kiek žmonių tiek nuomonių nes vienoj vietoj gal pasakys kad gerai jei yra popieriai, o kitoj vistiek sakys kad jei gamykliškai nenumatyta reiškia negalima. Ir manau gali reikalauti popierių kad ne tik patys darbai yra atlikti kvalifikuotai ir kokybiškai, bet kad ir pats montuojamas gaminys yra kokybiškas. Taip paprastai tokių popierių negausi o jei ir gausi už ačiū irgi niekas nepadovanos. O kuo toliau tuo sąlygos gali dar griežtėti todėl neaišku kaip išvis dar bus toliau, gal padarys tokius draudimus kad net eilinio nestandartinio spoilerio ant bagažines net negalėsi uždėti. Ir su durim yra vienas papildomas galvos skausmas nes pas mus viskas yra tik draudžiama ir pagal reikalavimus turim važinėti su gamykliniais tautovežiniais triperiais kurie niekuom viens nuo kito neišsiskiria. Todėl NEOlinui rekomenduočiau dėtis lsd lankstus bet tik kad spėju tu juos nelabai įpirksi jei sakai ir taip esi taupus, bet jie ir rimto gamintojo, ir kaip ir minėjau jie atsidaro daugiau į šonus todėl galima ir susitart su kuom nors einant TA (aišku jei sutiks) pvz kad gražiai atidarytų į šonus bet durų nekeltų kad per kameras nenufilmuotų ir bus ok. O "universal`ai" į šonus mažiau atsidaro, nebent jei žmogus suprantantis tai jam išeitų ir juos atidaryt į šoną ir gražiai įlipti nekeliant.

    b145t3r parašė:
    ei cia ir man idomu pasidare.. shtoli vel bananu shali visokiu sertifikatu reikia ar panasiai? durys kaip durys, tik vyriai kitokie..

    O dėl ko tau yra įdomu? Ar irgi tokias duris turi ar tik avatarui kažkieno kito nuotrauką pasiskolinai? :)
    Taip, sertifikatų būtinai reikia, bet ir tai dar klausimas ar jie visur tau galios ta prasme ar į juos visur atsižvelgs :) O dėl bananų šalies tai žinok Latvijoj yra dar žymiai viskas griežčiau negu pas mus. Ten stebėtojams paskirė dar papildomus stebėtojus kurie viską kontroliuotų, todėl kontrolė pasidarė dar griežtesnė. Ten net ir už pinigus nepraeisi dėl tokių dalykų:
    jei kapotas arba sparnai padaryti iš stiklo audinio
    tonuoti stiklai
    garsi išmetimo sistema (išskirus jei turi TUV)
    tonuotos lempos
    kitaiskas xenonas
    pakeliamos durys (išskirus jei turi TUV)
    jei panaikintos rankenėlės
    Viską ką išvardinau žinau tiksliai. Tai va, Latvija dar nėra taip toli, tad dar nėra garantijų jei nesumąstys ir čia kuo toliau tuo daugiau viską griežtint, o tada nebus linksma.
    Eltoro 2010-04-23 21:34:19 (0)  
    AT-180 (Sti 1.6) Vilnius 50km nuo jo Žinučių forume: 23
    Super, bet ar su to tiuningu paskui nebus kliuciu vaziuoti i texapziura....kliuciu nesudarys pasakys keisk i standartinius ;)
    Tai ko ner, negali jau buti. (Parduodu Celicos 1.6 Sti detales)
    Edvatronas Klubo narys 2010-04-24 07:46:33 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796
    uzknisa ta bananu salis... tyliu

    Beje girdejot bicelis laimejo teisma del tamsintu langu.... tipo mes europos sajungoje? Taip. Tai kodel ES langus tamsinti, o pas mu ne? krc ir laimejo... ;) Aisq cia greit nebus, bet itariu po kokiu 2 metu galesim langus tamsint ir nesukt galvos...

    Manau tas pats liecia ir lankstus ir kt... ta prasme jei jau darytis tokias duris, butinai reiktu turet/pasidaryt/issirasyt (nzn kaip issireikst) sertifikata. Ir ateityj manau problemu kils maziau.

    p.s. man durnam galit kas pasakyt kiek pvz lsd kainuoja?
    p.p.s ta prasme lankstai angelas
    p.p.p.s ai radau jau... ;)
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...