Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
7A-FE tepalai
Kategorija: Celicos eksploatacija ir remonta
Autorius: Insolitus
zycha | 2012-03-04 19:32:02 (0) |
ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988 | linasser parašė: Neste 5w40 long life, kažkur 80lt, keičiu kas 15-18.000km, nedapylinėju, nes keitimo metu daugmaž normos vidurį rodo. Rida >285.000. Teko kartą pilti mobil 5w40, per 10.000 prireikė beveik litro Kodėl toks skirtumas tarp tepalų sąnaudų, nepasakysiu, man pačiam įdomu, kodėl mobil litras dingo ir kodėl Neste nedingsta. tokiai masinai norma reikia keisti kas 10000km Lietuvos salygomis, kas 8000km. O tu 2x ilgiau ? |
Fanaz | 2012-03-04 20:23:54 (0) |
Corolla T-Sport Vilnius Žinučių forume: 2432 | Ankščiau ir aš keisdavau kartą metuose (pilna sintetika), kas 15-16 tkm., dabar galvoju ant dviejų kartų pereiti, kad žiemai skystesnį tepaliuką sumaitint |
TRIUMF | 2012-03-04 21:01:16 (0) |
ST-202 (GT 2.0) Kaunas Žinučių forume: 953 | zycha, o kuo tos "Lietuvos salygos" isskirtines? |
zycha | 2012-03-04 21:13:39 (0) |
ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988 | TRIUMF parašė: zycha, o kuo tos "Lietuvos salygos" isskirtines? mazi vaziavimo atstumai, dazni stop start, ilgai saltas variklis, kamsciai didmiesciuose. |
linasser | 2012-03-05 09:28:01 (0) |
Carina Kaunas Žinučių forume: 735 | zycha parašė: linasser parašė: Neste 5w40 long life, kažkur 80lt, keičiu kas 15-18.000km, nedapylinėju, nes keitimo metu daugmaž normos vidurį rodo. Rida >285.000. Teko kartą pilti mobil 5w40, per 10.000 prireikė beveik litro Kodėl toks skirtumas tarp tepalų sąnaudų, nepasakysiu, man pačiam įdomu, kodėl mobil litras dingo ir kodėl Neste nedingsta. tokiai masinai norma reikia keisti kas 10000km Lietuvos salygomis, kas 8000km. O tu 2x ilgiau ? Na, vienas dalykas, tepalai kaip sakiau nedingsta, tai nereikia rūpintis dapylinėjimu. Antras dalykas-su dujom tepalai gerokai švaresni išlieka iki pat keitimo, išbėga gelsvai rusvos spalvos, atrodo, kad galima būtų dar kelis tūkst. su jais važiuoti. 7a-fe lean burn (dujos) skype: serutkev |
linasser | 2012-03-05 09:32:42 (0) |
Carina Kaunas Žinučių forume: 735 | Fanaz parašė: Ankščiau ir aš keisdavau kartą metuose (pilna sintetika), kas 15-16 tkm., dabar galvoju ant dviejų kartų pereiti, kad žiemai skystesnį tepaliuką sumaitint Prieš tai keičiau apie liepą, o vasario pradžioj buvo >18.000 km. Beje long life manau, nieko blogo. 7a-fe lean burn (dujos) skype: serutkev |
zycha | 2012-03-05 09:54:42 (0) |
ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988 | linasser parašė: Prieš tai keičiau apie liepą, o vasario pradžioj buvo >18.000 km. Beje long life manau, nieko blogo. vadovaujamasi variklio gamintoju nurodytu keitimo intervalu, o ne alyvos gamintojo ar specifikacija. Variklis nebuvo sukurtas long-life'ui, reiškia long-life tipo alyvos naudojamos kaip paprastos. |
linasser | 2012-03-05 20:56:43 (0) |
Carina Kaunas Žinučių forume: 735 | Kai kurie vokiečiai atidrožia su toyotom 150.000 be jokių keitimų ir parduoda. Šitas variklis 500.000km pravažiuos kaip uoga 7a-fe lean burn (dujos) skype: serutkev |
Darechka | 2012-03-05 21:40:23 (0) |
ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 695 | 18k. km tai jau per žiauriai ir kaip Zycha minėjo, tai kad pili logl life, nereiškia kad jis veiksmingas tavo varikliui. Jai neklystu long life tepalams pritaikyti varikliai buvo pradėti gaminti nuo 2003. Ir tai ne visiem varikliams nuo '03 jie veiksmingi o tik specialiai pritaikytiems , tai nurodo mašinos gamintojas. Spėju, kad per 18k km ir tepalų filtro nekeiti...tu teisus, variklis patvarus, bet kam ji taip prievartaut? Geriau pirk pigesni tepalą , bet keisk dažniau. Šiaip tai tavo reikalas, bet labai jau užknisa pirkti tokias "mylėtas ir prižiūrėtas" mašinas. |
linasser | 2012-03-06 08:35:14 (0) |
Carina Kaunas Žinučių forume: 735 | Nustokit lygint savo ir mano automobilius Variklis su dujomis, iš patirties savo, pažįstamų ir įmonių (pvz kauno švaros dujiniai Zil'ai pramynė beveik 2k ridą lyginant su benzininiais), važinėjančių dujomis galiu pasakyti, kad variklis tarnauja 1.5-2 karto ilgiau iki kapitalinio remonto būtinybės, lyginant su vien tik benzinu varomais. Tepalai išlieka švarūs, o ne juodi kaip benzininiuose varikliuose, jie atlieka savo pagrindinę funkciją-tepti ir nesudaro nuosėdų-kas ir yra pagrindinė remonto priežastis, kaip benzinu varomuose varikliuose. Kada tai įsisąmoninsite, galima bus toliau ginčytis dėl būtinybės keisti tepalus dažnai ar retai Man keista, kad patys jau ne vienas keičiate variklio išsidėvėjusias dalis (turiu mintyje 7gen gt-s turėtojus) ir vadinate, kad automobilis prižiūrėtas ir mylėtas, o automobiliui, kuriam nereikia nieko keisti ir viskas normos ribose (meistrų išvada), sakote, kad retas tepalų keitimas yra šakės Prašau jums įvertinimui kaip atrodo atidirbtas tepalas (čia anksčiau fotkinta) 7a-fe lean burn (dujos) skype: serutkev |