Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    7A-FE tepalai

    Kategorija: Celicos eksploatacija ir remonta

    Autorius: Insolitus

    zycha Klubo narysModeratorius 2012-03-04 19:32:02 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    linasser parašė:
    Neste 5w40 long life, kažkur 80lt, keičiu kas 15-18.000km, nedapylinėju, nes keitimo metu daugmaž normos vidurį rodo. Rida >285.000. Teko kartą pilti mobil 5w40, per 10.000 prireikė beveik litro tyliu Kodėl toks skirtumas tarp tepalų sąnaudų, nepasakysiu, man pačiam įdomu, kodėl mobil litras dingo ir kodėl Neste nedingsta.



    tokiai masinai norma reikia keisti kas 10000km Lietuvos salygomis, kas 8000km. O tu 2x ilgiau pavargęs ?
    Fanaz 2012-03-04 20:23:54 (0)  
    Corolla T-Sport Vilnius Žinučių forume: 2432
    Ankščiau ir aš keisdavau kartą metuose (pilna sintetika), kas 15-16 tkm., dabar galvoju ant dviejų kartų pereiti, kad žiemai skystesnį tepaliuką sumaitint :)
    TRIUMF 2012-03-04 21:01:16 (0)  
    ST-202 (GT 2.0) Kaunas Žinučių forume: 953
    zycha, o kuo tos "Lietuvos salygos" isskirtines? :)
    zycha Klubo narysModeratorius 2012-03-04 21:13:39 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    TRIUMF parašė:
    zycha, o kuo tos "Lietuvos salygos" isskirtines? :)


    mazi vaziavimo atstumai, dazni stop start, ilgai saltas variklis, kamsciai didmiesciuose.
    linasser 2012-03-05 09:28:01 (0)  
    Carina Kaunas Žinučių forume: 735
    zycha parašė:
    linasser parašė:
    Neste 5w40 long life, kažkur 80lt, keičiu kas 15-18.000km, nedapylinėju, nes keitimo metu daugmaž normos vidurį rodo. Rida >285.000. Teko kartą pilti mobil 5w40, per 10.000 prireikė beveik litro tyliu Kodėl toks skirtumas tarp tepalų sąnaudų, nepasakysiu, man pačiam įdomu, kodėl mobil litras dingo ir kodėl Neste nedingsta.



    tokiai masinai norma reikia keisti kas 10000km Lietuvos salygomis, kas 8000km. O tu 2x ilgiau pavargęs ?

    Na, vienas dalykas, tepalai kaip sakiau nedingsta, tai nereikia rūpintis dapylinėjimu. Antras dalykas-su dujom tepalai gerokai švaresni išlieka iki pat keitimo, išbėga gelsvai rusvos spalvos, atrodo, kad galima būtų dar kelis tūkst. su jais važiuoti.
    7a-fe lean burn (dujos)
    skype: serutkev
    linasser 2012-03-05 09:32:42 (0)  
    Carina Kaunas Žinučių forume: 735
    Fanaz parašė:
    Ankščiau ir aš keisdavau kartą metuose (pilna sintetika), kas 15-16 tkm., dabar galvoju ant dviejų kartų pereiti, kad žiemai skystesnį tepaliuką sumaitint :)

    Prieš tai keičiau apie liepą, o vasario pradžioj buvo >18.000 km. Beje long life manau, nieko blogo.
    7a-fe lean burn (dujos)
    skype: serutkev
    zycha Klubo narysModeratorius 2012-03-05 09:54:42 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    linasser parašė:
    Prieš tai keičiau apie liepą, o vasario pradžioj buvo >18.000 km. Beje long life manau, nieko blogo.


    vadovaujamasi variklio gamintoju nurodytu keitimo intervalu, o ne alyvos gamintojo ar specifikacija. Variklis nebuvo sukurtas long-life'ui, reiškia long-life tipo alyvos naudojamos kaip paprastos.
    linasser 2012-03-05 20:56:43 (0)  
    Carina Kaunas Žinučių forume: 735
    Kai kurie vokiečiai atidrožia su toyotom 150.000 be jokių keitimų ir parduoda. Šitas variklis 500.000km pravažiuos kaip uoga taip
    7a-fe lean burn (dujos)
    skype: serutkev
    Darechka 2012-03-05 21:40:23 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 695
    18k. km tai jau per žiauriai ir kaip Zycha minėjo, tai kad pili logl life, nereiškia kad jis veiksmingas tavo varikliui. Jai neklystu long life tepalams pritaikyti varikliai buvo pradėti gaminti nuo 2003. Ir tai ne visiem varikliams nuo '03 jie veiksmingi o tik specialiai pritaikytiems , tai nurodo mašinos gamintojas. Spėju, kad per 18k km ir tepalų filtro nekeiti...tu teisus, variklis patvarus, bet kam ji taip prievartaut? Geriau pirk pigesni tepalą , bet keisk dažniau. Šiaip tai tavo reikalas, bet labai jau užknisa pirkti tokias "mylėtas ir prižiūrėtas" mašinas.
    linasser 2012-03-06 08:35:14 (0)  
    Carina Kaunas Žinučių forume: 735
    Nustokit lygint savo ir mano automobilius ;) Variklis su dujomis, iš patirties savo, pažįstamų ir įmonių (pvz kauno švaros dujiniai Zil'ai pramynė beveik 2k ridą lyginant su benzininiais), važinėjančių dujomis galiu pasakyti, kad variklis tarnauja 1.5-2 karto ilgiau iki kapitalinio remonto būtinybės, lyginant su vien tik benzinu varomais. Tepalai išlieka švarūs, o ne juodi kaip benzininiuose varikliuose, jie atlieka savo pagrindinę funkciją-tepti ir nesudaro nuosėdų-kas ir yra pagrindinė remonto priežastis, kaip benzinu varomuose varikliuose. Kada tai įsisąmoninsite, galima bus toliau ginčytis dėl būtinybės keisti tepalus dažnai ar retai ;)
    Man keista, kad patys jau ne vienas keičiate variklio išsidėvėjusias dalis (turiu mintyje 7gen gt-s turėtojus) ir vadinate, kad automobilis prižiūrėtas ir mylėtas, o automobiliui, kuriam nereikia nieko keisti ir viskas normos ribose (meistrų išvada), sakote, kad retas tepalų keitimas yra šakės ne
    Prašau jums įvertinimui kaip atrodo atidirbtas tepalas (čia anksčiau fotkinta)


    7a-fe lean burn (dujos)
    skype: serutkev