Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Alyva
Kategorija: Celicos eksploatacija ir remonta
Autorius: waco
| waco | 2008-07-14 10:12:49 (0) |
tj pas mane jau buwo sintetinis,tik cia kalbu atsirado kad castrolis suda malt pradejo tj ir klausineju kas ka naudoja |
| waco | 2008-07-17 08:05:51 (0) |
nu wo,nusipirkau 5w40 magnatec,ziuresim kas bus |
|
gytuks
|
2011-03-19 18:31:41 (0) |
Šiandien šnekant su InterGuru iškilo klausimas, kuris tepalas tirštesnis? 5w40 ar 5w50? ![]() |
| Domsy | 2011-03-19 18:58:06 (0) |
Sunku pasakyti. 5w50 tures geresnes savybes prie aukstesniu temperaturu. Tuo paciu ir klampumas gali buti didesnis LEXUS IS250 Ex.Toyota Celica |
| Alberto | 2011-03-19 19:06:11 (0) |
O KAIP ir kuo plaunamas variklis nuo senų tepalų? Daksi? |
|
PylX
|
2011-03-19 19:18:59 (0) |
uzpili gero tepalo pavaziuoji 1000km-2000km ir pasikeiti tepala visas plovimas >PAST: Celica:3x 5gen GTI, 5gen GT4, 6gen ST, 7gen GT. Honda Civic: 6gen LSI, 7gen Type-R, Lexus IS...i know that cars >NOW: SAAB 9-3 2.0T MapTune Stage 1 |
|
zycha
|
2011-03-19 20:33:01 (0) |
jei alyva keista reguliariai, alyvų ploviklių naudoti net nepatartina. Kuris alyva yra tirštesnė (viscosity index) kambario temperatūroje negalima atsakyti. Viena w40 bus tirštesnė, kita skystesnė. Reikia žiūrėti į kiekvienos išrašytas technines specifikacijas. Klampumas įprastai nurodomas prie 40C, 100C. Pvz palyginimui 2 tokios pačios klasės alyvos: LiquiMoly ir Motul: Viscosity class : 5W-40 Density at 15 °C : 0.850 g/cm³ Viscosity at 40 °C : 86 mm²/s Viscosity at 100 °C : 14.1 mm²/s Viscosity index : 170 Flash point : 222 °C Pour point : -45 °C Viscosity grade SAE J 300 5W-40 Density at 20°C (68°F) ASTM D1298 0,845 Viscosity at 40°C (104°F) ASTM D445 84.7 mm²/s Viscosity at 100°C (212°F) ASTM D445 14.1 mm²/s Viscosity index ASTM D2270 172 Pour point ASTM D97 -39°C / -38°F Flash point ASTM D92 234°C / 453°F šiuo atveju Motul yra tirštenė nors ta pati 5W40. |
| Firestart | 2011-03-20 14:26:15 (0) |
Va dar pora tepalu techniniu specifikaciju. As naudoju: Mobil 1 ESP Formula M 5W-40 SAE Grade 5W-40 Viscosity (ASTM D445) cSt @ 40ºC 81 cSt @ 100ºC 13.4 Viscosity Index 167 Sulphated Ash, wt% (ASTM D874) 0.6 HTHS Viscosity, mPa•s @ 150ºC (ASTM D4683) 3.8 Pour Point, ºC (ASTM D97) -39 Flash Point, ºC (ASTM D92) 236 Density @15.6º C g/ml ASTM D4052) 0.85 http://www.mobil.com/USA-English/Lubes/PDS/GLXXENPVLMOMobil1_ESP_Formula_M_5W-40.aspx ![]() Mano tevas naudoja: EXEL SYNTEX GOLD SAE 5W40 Typical properties : Density at 15°C 0.853 Viscosity index 171 Flash Point °C 235 Pour Point °C - 39 Viscosity bij 40°C cSt 87 Viscosity bij 100°C cSt 14.3 Viscosity bij -30°C cP < 6600 T.B.N. mg KOH/g 10.2 Colour L 3.5 http://www.exel-lubricants.com/PI_UK/Syntex%20Gold%205W40.pdf ![]() Tik klausimas skystesne ar tirstesne geriau? Mano nuomone: Is vienos puses, skystesne alyva greiciau ir lengviau aptasko variklio bloko ir galvos vidurius, todel tepimas prasideda anksciau, is kitos puses, ji lengviau bega per atsiradusius mikroplysius ar susidevejusius salnikelius todel ji degs greiciau. Gal kas ka pridurt turit? |
| Fanaz | 2011-08-22 17:16:40 (0) |
Ant 5gen. GT-i naudojau Neste 5W-50 sintetiką, tenkino. Ant 6gen. GT naudoju Q8 10W-50 sintetiką, taipogi patenkintas |
|
gytuks
|
2011-08-23 04:59:46 (0) |
Fanaz parašė: Ant 5gen. GT-i naudojau Neste 5W-50 sintetiką, tenkino. Ant 6gen. GT naudoju Q8 10W-50 sintetiką, taipogi patenkintas žiemą/vasarą, ar tik vasarą? ![]() |

