Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Apkatke
Kategorija: Celicos eksploatacija ir remonta
Autorius: Paseo_EU
| hedo | 2006-11-10 12:15:17 (0) |
API(USA), ACEA(EU)-kokybiniai parametrai, SAE - klampos param. matau cia daugiau "religinis" gincas, nieko cia nepridiskutuosim. as neploviau, neplausiu ir nepatarsiu plaut. Blogiau nuo plovimo nebuna (isskyrus senus variklius), geriau irgi, tai na.. metyt pinigus. o apie alyvas daugmaz visko po truputi cia http://www.carbibles.com/engineoil_bible.html detalesnes duombazes mokamos, deja. tai yra mano nuomone, kuri gali nesutapti su Jusu nuomone. As tikrai jos nepersu ir neprasau ja aklai vadovautis. Darykite ka norite ir kaip norite! Copyright by milZinas©2006 |
| OSU | 2006-11-10 12:21:08 (0) |
| Vilnius Žinučių forume: 202 | OT: kazkaip man ta vakaru europa ir skandinavai visai ne pavyzdys... Kaip ten sako tie, kurie remontuoja variklius - ar tamstai labai patiktu is neplautu puodu valgyti. no offence Be to, kadangi praplovineju savom rankom, galiu patvirtint, kad tos mineralkes ala plaunancio tepalo lieka nykstamai mazas kiekis, kad rimciau pakenktu. www.fightclub.lt |
| eddie_gt4 | 2006-11-10 12:27:38 (0) |
hedo, as tikrai nesu toks pasikaustes sioj srity (teorine prasme), bet kaip isivaizduoju yra tam tikras netiesioginis sarysis tarp kokybiniu parametru (pvz., API snandartai) ir klampos parametru (SAE) norejau pasakyt, kad nemanau, jog koks nors API SF grupes tepalas galetu atitikti SAE 20 standarto tepala... ir tiek bet jei klystu, pataisyk mane beje, juk be reikalo as irgi nepatariu plaut - bet tam tikrose minetose situacijose, manau, praplovimas tikrai nepakenkia peace stock'in'fanas © by Sheikhas fleimmeisteris © by hedo |
| hedo | 2006-11-10 12:29:20 (0) |
gaila, kad tie kurie remontuoja variklius nekuria tepalu, turetumem tobula tepala. praplovimas yra papildoma operacija uz kuria is tavo kisenes traukiami litai. no offence tai yra mano nuomone, kuri gali nesutapti su Jusu nuomone. As tikrai jos nepersu ir neprasau ja aklai vadovautis. Darykite ka norite ir kaip norite! Copyright by milZinas©2006 |
| ViR2 | 2006-11-10 12:36:26 (0) |
nenaudokit to praplovejo, normalus motoristai debilu ishvadintu uzh tokius bairius... Geriausias praplovimas yra jau Hedo minetas prasto tepalo uzhpilimas, pravazhiavimas pora k kilometru ir supylimas normalaus. Jokiu butu ne praplovimas. P.S. Kuriu velniu varikliui po kapitalinio reikia praplovimo? '10 Alfa Romeo MiTo 155 '65 Porsche 911 Ex Celica GTi, ex Supra MKIII Turbo www.TUKA.lt |
| eddie_gt4 | 2006-11-10 12:38:13 (0) |
hedo raše: gaila, kad tie kurie remontuoja variklius nekuria tepalu, turetumem tobula tepala (...) man kartais kyla panasi mintis - gaila, kad tie, kurie remontuoja automobilius, ju nekuria... o tie, kur projektuoja, ju neremontuoja va tada tikrai turetume tobulus (na gerai, beveik tobulus) automobilius stock'in'fanas © by Sheikhas fleimmeisteris © by hedo |
| hedo | 2006-11-10 12:39:50 (0) |
to eddie_gt4: API SF yra tepalas rekomenduojamas varikliams sukurtiems iki 1987m. SAE yra klampos standartas. Net nezinau kaip kitaip paaiskinti. Na galime sakyti kad teniso kamuoliukas yra irgi kamuolys o su kamuoliu galima zaisti krepsini , bet su teniso kamuoliuku krepsinis nesigaus .as jau kitoj temoj rasiau kad yra kokybiniai parametrai (t.y. bendrosios savybes kuriu reikalauja varikliu kurejai: trintis, plovimas, temperaturinis stabilumas ir etc.) ir klampa, kuri pritaikoma prie eksploatavimo salygu (0W gamyba zymiai brangesne nei 15W, todel nera reikalo pvz afrikos rinkai gaminti 0W kuris bus nekonkurentabilus uztenka ir 5W ar 10w). Ir nereikia susieti klampos pagal SAE su tepalo chemine sudetim (pilnai gali buti 15w40/10w40 sintetika). taip kad SF'as gali buti ir buvo sae 20. tai yra mano nuomone, kuri gali nesutapti su Jusu nuomone. As tikrai jos nepersu ir neprasau ja aklai vadovautis. Darykite ka norite ir kaip norite! Copyright by milZinas©2006 |
| eddie_gt4 | 2006-11-10 12:40:42 (0) |
ViR2 raše: nenaudokit to praplovejo, normalus motoristai debilu ishvadintu uzh tokius bairius... Geriausias praplovimas yra jau Hedo minetas prasto tepalo uzhpilimas, pravazhiavimas pora k kilometru ir supylimas normalaus. Jokiu butu ne praplovimas. P.S. Kuriu velniu varikliui po kapitalinio reikia praplovimo? ismok skaityt, ka kiti raso... kurioj vietoj buvo kalbama apie praplovima iskart po kapitalkes? buvo kalbama apie praplovima pereinant nuo mineralkes prie pilnos sintetikos beje, yra daug skirtingu zmoniu, kaip ir daug skirtingu motoristu... stock'in'fanas © by Sheikhas fleimmeisteris © by hedo |
| eddie_gt4 | 2006-11-10 12:49:09 (0) |
hedo raše: to eddie_gt4: API SF yra tepalas rekomenduojamas varikliams sukurtiems iki 1987m. SAE yra klampos standartas. Net nezinau kaip kitaip paaiskinti. Na galime sakyti kad teniso kamuoliukas yra irgi kamuolys o su kamuoliu galima zaisti krepsini , bet su teniso kamuoliuku krepsinis nesigaus .as jau kitoj temoj rasiau kad yra kokybiniai parametrai (t.y. bendrosios savybes kuriu reikalauja varikliu kurejai: trintis, plovimas, temperaturinis stabilumas ir etc.) ir klampa, kuri pritaikoma prie eksploatavimo salygu (0W gamyba zymiai brangesne nei 15W, todel nera reikalo pvz afrikos rinkai gaminti 0W kuris bus nekonkurentabilus uztenka ir 5W ar 10w). Ir nereikia susieti klampos pagal SAE su tepalo chemine sudetim (pilnai gali buti 15w40/10w40 sintetika). taip kad SF'as gali buti ir buvo sae 20. hedo, as tikrai zinau, ka reiskia API SF ir SAE... bet nezinojau, ar yra tiesiogine priklausomybe tarp ju stock'in'fanas © by Sheikhas fleimmeisteris © by hedo |
| hedo | 2006-11-10 12:59:39 (0) |
tai yra mano nuomone, kuri gali nesutapti su Jusu nuomone. As tikrai jos nepersu ir neprasau ja aklai vadovautis. Darykite ka norite ir kaip norite! Copyright by milZinas©2006 |
