Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Duslintuvai
Kategorija: Celicos eksploatacija ir remonta
Autorius: dragster
| dragster | 2006-03-02 19:16:17 (0) |
tai va, kiek as domejausi, tai nauda menta is to rezonatoriaus, o pinigus tai kainuoja kadangi masina nenauja ir garsas vis tiek visada bus didesnis del susidevejimo visu detaliu bendrai, tai nematau prasmes kisti pinigus ten, kur ju nereikia Toyota Celica ST162 GTi (150 AG) - prikelta antram gyvenimui Skoda Octavia 2.0TDI RS (170 AG) - auto kasdienai. |
| minjokas | 2006-03-02 19:23:39 (0) |
Julius raše: Tai ir sakau, kad nedau koki 500rpm, nuo kokiu 2500 iki 3000rpm na jo gal pas ji kiek maziau, tuo tarpu pas mane gal nuo ~2400-3200 tai nervas ima nuo tokio garso. jei ramiai vaziuoji dar nieko bet tapke paspaudus jau reikia maga garsint. oj laukiu pavasario tikro kada galesiu garso izoliacija pasidaryti ir visokias buvosio seimininko chalturas istasyti celica, toyota celica 93m. st 182 raudona turlingas, Digital Designs garsas, visdar daroma AE86+ AE86 |
| aklasis | 2006-03-02 19:50:42 (0) |
nu toks sukiu diapazonas neprimitinas nes autostradoj ar uzmiestyje butent tokiu vaziuoji 5 begiu - mago garsinimas tai priezasties salinimas, o tik pasekmiu... reiks pasikonsultuoti su tais kurie darys dar. Sold MR2 (first one in celica club) Sold H Civic B16 Ford Mondeo (Family budget saver) |
| minjokas | 2006-03-02 20:06:51 (0) |
matai kaip yra kai spaudi staigiai tada ir plerpia, o jei pastoviai laikai gaza tada jokio garso. pvz startuojant ar draginant girdisi kai gazas-dugnas, o jei svelniai tapke mini tada jokio garselio eina tyliai ir svelniai kaip bite celica, toyota celica 93m. st 182 raudona turlingas, Digital Designs garsas, visdar daroma AE86+ AE86 |
| aklasis | 2006-03-02 20:08:15 (0) |
o nemaisot jus cia dusliko garso su garsu per oro filtra? Sold MR2 (first one in celica club) Sold H Civic B16 Ford Mondeo (Family budget saver) |
| minjokas | 2006-03-02 20:20:51 (0) |
tikrai ne oro filtro garsas priimtinas mano ausiai reiktu tau paciam pravaziuoti tada ir suprastum, nes aiskinti as galiu viena, o tu galvosi kita. celica, toyota celica 93m. st 182 raudona turlingas, Digital Designs garsas, visdar daroma AE86+ AE86 |
| (Simas) | 2006-03-02 23:27:06 (0) |
ryt perkuosi rezonatoriu ir sestadieni dedu vietoi katalizatoriaus, tik vat man pardei paklause kokio deametro turi buti tas rezonatorius,o jokiu duomenu nezianu , tai ryt lysiu po masina su rulete. jei idesi vamzdi ir bus silpnas tavo paskutinis bakelis tai ismetimo jega gali jy padaryti skyleta reti , taip atsitiko su vieno draugelio bmw . |
| dragster | 2006-03-03 10:08:18 (0) |
na va, remontas atliktas nuvariau masina i Dieza, nes arciausiai darbo buvo-toks meistras pasirode neblogas, suprantantis savo reikala tai ikalbejo mane deti rezonatoriu, nes mano galinis bakelis skyletas kaip rtis, tai sake butu kaukus smarkiai be rezonatoriaus tai as ir patikejau zodziu, sumokejau 300Lt uz darba su detalem: nauji vamzdiai, rezonatorius, gofra ir gumos..manau, kaina normali, turint omeny, kad man viska pakeite nuo kolektoriaus iki galinio bakelio.. Toyota Celica ST162 GTi (150 AG) - prikelta antram gyvenimui Skoda Octavia 2.0TDI RS (170 AG) - auto kasdienai. |
| Džigitas | 2006-03-03 10:44:48 (0) |
nu jo sakyciau normali tik va idomu kokius vamzdzius dejo cinkuotus tik ar nerzaveikos , bet netikiu kad butu nerzaveika, nes tada jau butu per pigu. bet siaip normaliai shop.automanas.lt nissan 200 sx S13 - darbui celica AT-160 celica ST-162- perdirbama |
| dragster | 2006-03-03 11:44:29 (0) |
nea, nerzavenka butu dar daugiau kainavus-paprastus dejo ir taip buvo usziplese 350, bet nusiderejau Toyota Celica ST162 GTi (150 AG) - prikelta antram gyvenimui Skoda Octavia 2.0TDI RS (170 AG) - auto kasdienai. |

kadangi masina nenauja ir garsas vis tiek visada bus didesnis del susidevejimo visu detaliu bendrai, tai nematau prasmes kisti pinigus ten, kur ju nereikia
reiktu tau paciam pravaziuoti tada ir suprastum, nes aiskinti as galiu viena, o tu galvosi kita. 
nuvariau masina i Dieza, nes arciausiai darbo buvo-toks meistras pasirode neblogas, suprantantis savo reikala