Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Fender Rolling
Kategorija: Celicos eksploatacija ir remonta
Autorius: Lenkas
| Lenkas | 2008-09-11 13:27:05 (0) |
Sheikhas raše: taigi jau kalbejom apie tai, varai i Melga, sumoki pinigus, ir padaro, priklausomai nuo stovio arba dazai nuleks arba ne. Arba darai pats kaip tas japashke Nematau problemu, siais laikais aerozoliniu dazu yra kokiu nori nepatinka, varai dazyklon, perdazys Tai Melgoj prigasdino kad pezai ir bumeriai su kreivomis arkomis isvazineja tai kazkaip nebenoriu as pas juos vaziuoti bandysiu kaip japaske ir pasistengiu atidziau su fenu, jei viskas gerai iseis tai savo krautuvele atidarysiu joke |
|
egis01
|
2008-09-11 13:35:09 (0) |
tik nepamiršk užsirišti rakšluosčio ant galvos nes gali kreivai gautis o melgoj ir aš nemokėčiau 50 lt. už ratą Mašina ne prabanga. Prabanga - priemonės, reikalingos, kad ji važiuotų. |
| eddie_gt4 | 2008-09-11 13:37:47 (0) |
siaip siulyciau nuvaryt i koki srora ir is pradziu pasitreniruot ant kitu masinu... nes 99% kad is pirmo karto viskas graziai nesigaus stock'in'fanas © by Sheikhas fleimmeisteris © by hedo |
| Lenkas | 2008-09-11 15:03:13 (0) |
eddie_gt4 raše: siaip siulyciau nuvaryt i koki srora ir is pradziu pasitreniruot ant kitu masinu... nes 99% kad is pirmo karto viskas graziai nesigaus savo ratus satyti ant kitos ir tada bandyti? arba kanalizacijos vamzdi imti |
| Toredo | 2008-09-11 17:40:57 (0) |
Pas mane gti'shkej buvo apipjauta su bulgarke ir nieko baisus nebuvo, tik su laiku korozija ten turetu atsirast Today Tomorrow TOYOTA |
| Dogg | 2008-09-11 18:49:10 (0) |
Procesas tikrai nesunkus, ir gali pats pasidaryt. TIK, turi laikytis tam tikru taisykliu Pasiimi karsto oro fena (ta kuri kaitina iki 500 ir daugiau laipsniu). Nusiimi rata, pasistatai masina STABILIAI, issivalai arka visa nuo purvo, ir pradedi kaitinti vidini kantuka. Kaitini su protu kad nenusiburbuliuotu dazai, sildai, lieti ranka, ziuri kiek pavirsius ikaites. kau jau pavirsius bus isiles tiek kad ranka bus sunkoka islaikyt uzdejus - imi gumini plaktuka, ir plaki ta vidini kantuka i virsu. Nesistenk is pirmo karto ji uzlenkt iki pat galo, nes celicos kantukas gana tvirtas. pakali - vel pasildai, vel pakali ir taip tol kol uzlenksi kanteli beveik prie pat vidines skardos. kaitinimas suminkstina dazus, ir sumazina galimybe jiems sutrukti. Kai uzsilankstysi, gerai viska nuriebalink, nusipirk antikorozinio vasko (Berner prekiauja Laaabai geru, tokiu nekietejanciu) ir istept visa arkus vidu ten kur tu kaliai. Patarimas - tik nedaryk kaip kaikas rekomenduoja su beizbolo lazdom ir t.t. - nes arkai bus ate iskarto... ![]() Subaru Legacy Wagon Diesel JDM Celica 99' SSIII 3SGE Beams - PARDUOTA - bet neuzmirsta! |
| Lenkas | 2008-09-11 19:53:06 (0) |
Dogg raše: Procesas tikrai nesunkus, ir gali pats pasidaryt. TIK, turi laikytis tam tikru taisykliu Pasiimi karsto oro fena (ta kuri kaitina iki 500 ir daugiau laipsniu). Nusiimi rata, pasistatai masina STABILIAI, issivalai arka visa nuo purvo, ir pradedi kaitinti vidini kantuka. Kaitini su protu kad nenusiburbuliuotu dazai, sildai, lieti ranka, ziuri kiek pavirsius ikaites. kau jau pavirsius bus isiles tiek kad ranka bus sunkoka islaikyt uzdejus - imi gumini plaktuka, ir plaki ta vidini kantuka i virsu. Nesistenk is pirmo karto ji uzlenkt iki pat galo, nes celicos kantukas gana tvirtas. pakali - vel pasildai, vel pakali ir taip tol kol uzlenksi kanteli beveik prie pat vidines skardos. kaitinimas suminkstina dazus, ir sumazina galimybe jiems sutrukti. Kai uzsilankstysi, gerai viska nuriebalink, nusipirk antikorozinio vasko (Berner prekiauja Laaabai geru, tokiu nekietejanciu) ir istept visa arkus vidu ten kur tu kaliai. Patarimas - tik nedaryk kaip kaikas rekomenduoja su beizbolo lazdom ir t.t. - nes arkai bus ate iskarto... Doggy, dekui uz patarima, vos jau ne pradejau kist tarp rato, o kaip tos antikorozijos tikslus pavadinimas butu? |
| Dogg | 2008-09-11 19:56:17 (0) |
Neturiu bankes prie saves, bet tiek WURT'as tiek BERNER'is turi labai geru antikoroziniu produktu. Esme yra tame - kad jie neisdziutu pilnai, liktu lipnus, tokiu atveju vanduo neprasiskverbia iki metalo. ![]() Subaru Legacy Wagon Diesel JDM Celica 99' SSIII 3SGE Beams - PARDUOTA - bet neuzmirsta! |

Nematau problemu, siais laikais aerozoliniu dazu yra kokiu nori
nepatinka, varai dazyklon, perdazys
bandysiu kaip japaske ir pasistengiu atidziau su fenu, jei viskas gerai iseis tai savo krautuvele atidarysiu
