Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Keistenybės su Corolla
Kategorija: Celicos eksploatacija ir remonta
Autorius: ArturasK
| zuikis_pievelej | 2008-03-05 15:48:17 (0) |
Nestumk. As nedejau duju. Jei buciau gaves automata be duju, tai tikrai buciau james. Buvo tik keli varianta..vienas sudroztas visiskai (tiek variklis, tiek kebulas), o kitas su dujom. Siaip nelabai as vazineju su dujom, bet vistiek norisi, kad viskas tvarkinga butu. MB SLK230 Kompressor (Automatas) Past: Toyota Celica 6gen 1997 116AG (Automatas) |
| ArturasK | 2008-03-05 17:50:35 (0) |
| Corolla Rietavas Žinučių forume: 15 | Na va šiandien nemažai nuveikiau pakeitė tepalus ir tepalų bei kuro filtrą.. idomu kas tokioje durnoje vietoje sumastė kuro filtra patalpinti Dar pasikeičiau termostata, nes lėtai variklis šilo, tai viskas susitvarkė Dar pasikeičiau žvakes: ankstesnis šeimininkas buvo sudėjes BERU 4 kontaktų, dabar dėjau NKG japan vieno kontakto Dabar kiek važinėjaus po to lygtais traukia viskas ok žiurėsiu kaip bus toliau, jei nebus problemų tai ok, jei vėl kartosis tada jau reiks žiūrėtis žvaklaidžius Beje gal kas tvarkėtės toki dalyka: kur gale yra svorio kažkoks stabilizatorius ar kažkas panašaus, tai kur ateina į jį vamzdeliai prie paties to "stabilizatoriaus" yra išrūdije ir per juos varva stabdžių skystis gal kam teko susidurti su tokia problema ir kaip tvarkėtes? |
| Robas | 2008-03-06 07:39:13 (0) |
Beje gal kas tvarkėtės toki dalyka: kur gale yra svorio kažkoks stabilizatorius ar kažkas panašaus, tai kur ateina į jį vamzdeliai prie paties to "stabilizatoriaus" yra išrūdije ir per juos varva stabdžių skystis gal kam teko susidurti su tokia problema ir kaip tvarkėtes?nežinau apie ką čia tu, bet jei varva stabdžių skystis tai tvarkyk tuoj pat. |
| linasser | 2008-03-06 08:05:56 (0) |
1. Laidai-jei nekibirkščiuoja, tai nereiškia, kad geri-aš naujus laidus buvau prieš mėnesį iš Liro nusipirkęs, paaškėjo, kad visi pramušti, vos pavažiuoti galėjau, variklis purtėsi kaip paskutinioji būtų. 2. Žvakės keičiamos-paprastos 20t. km, platininės-100t. km 7a-fe lean burn (dujos) skype: serutkev |
| ArturasK | 2008-03-06 09:31:27 (0) |
| Corolla Rietavas Žinučių forume: 15 | Robas raše: nežinau apie ką čia tu, bet jei varva stabdžių skystis tai tvarkyk tuoj pat. Ten prie vairuotojo pusės galinio rato yra toks mechanizmas, kuris lygtais kai didesnis svoris pakraunamas gale stabilizuoja stabdyma ar kažkas panašaus.. tai aš ir noriu tvarkytis, bet nelb randu kolkas kas galėtų sutvarkyti, nes reikia pjauti kur surudije vamzdeliai šalin ir kažkuom juos pakeisti |
| ArturasK | 2008-03-06 16:46:37 (0) |
| Corolla Rietavas Žinučių forume: 15 | Šiandien vėl dariau bandyma.. ir vėl du kartus ant pirmos pavaros pastrigdavo trauka, ant kitų pavarų viskas ok, beje po to kai pastrigo du kartus iš pradžių vėliau kiek bandžiau viskas OK buvo... Ant dujų tai irgi viskas OK, tik viena karta kažko ant antros pavaros iki 5000 rpm surinko, ir daugiau nusprende nebekilti, teko jungti trecia, o toliau vel viskas OK Zvakes, filtrai pakeisti, ap[sukas surenka iki red line ir daugiau be problemu, apsukos neplaukioja, kuriasi ir be problemu, tiek šiandien ryte, tiek dabar kai drėgmės daug lauke. Kalta sankaba? kiek bandziau ir 5 begiu + rankinis + gazas ir uzgazuoti ant 40 numynus sankaba ir jungti 5 begi apsukos greit nukrenta, viskas OK, penkta pavara begejasi tolygiai, vienintelis, kad atleidus ant pirmo begio letai vaziuoja toliau ir negesta jei be stabdziu, bet kiek radau intike tai cia normalu? Aukstos itampos laidai? Tik dabar nebezinau, ar apsimoka cia viska keitineti, jei retai pasitaiko si problema |
| linasser | 2008-03-07 07:20:43 (0) |
Jei būni kur nors netoli Kauno, galiu atiduoti savo senus laidus-jie veikia, tik kartais važiuojant jausdavosi truktelėjimas(dažniausiai apie 80-90km/h), o kad pastoviai trukčiotų to nebuvo. Tai galėtum pasibandyti ar laidai kalti ar ne, vis tiek aiškiau pasidarytų. 7a-fe lean burn (dujos) skype: serutkev |
| ArturasK | 2008-03-13 14:01:54 (0) |
| Corolla Rietavas Žinučių forume: 15 | Linasser, as gyvenu Rietave, tai toli iki kauno. bet aciū. Susitvarkiau stabdžius, 60 lt sumokėjau, tai dbr viskas tvarkoje Na dabar lygtais jau susinormalizavo viskas, traukia gerai, gal karta iš 100 pastringa, bet po to vėl gali kelias dienas iki dugno lakstyti ir nieko Tiesa jau mašinos tvarkymo ir priežiūros sumos nemažos susidarė Dar norėjau paklausti, gal kam buvo nulūžusi rato "spilka", dabar ratas yra ant trijų varžtų (sugebėjo nulaužti keisdami ratus kai žiemines padangas montavaus).. ar reikia keisti su visuom tuo kelmu (stupica), ar atskirai galima pakeisti juos? privirinti? |
| linasser | 2008-03-13 16:17:16 (0) |
Galima ir privirinti ir išgręžti ir naują įsukti. Draugelis buvo prisivirinęs visas naujas špilkas ir porsho ratus (245/285r18) užsimetęs 7a-fe lean burn (dujos) skype: serutkev |
| x-plode | 2008-03-13 16:27:44 (0) |
ArturasK, manau corolloj tas pats kaip ir celicoj, taigi buvo ir man lūžus špilka, kadangi ji yra įpresuota, tai be problemu galima pakeist ex. Toyota Celica STI '91 |

pakeitė tepalus ir tepalų bei kuro filtrą.. idomu kas tokioje durnoje vietoje sumastė kuro filtra patalpinti