Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
OT: Pamokanti istorija
Kategorija: Celicos eksploatacija ir remonta
Autorius: eddie_gt4
| eddie_gt4 | 2006-06-01 10:37:23 (0) |
pries kuri laika pradejo streikuoti mano Celka - isylus varikliui atsirasdavo kazkokia nestipri vibracija (a la "trajilinimas", kai nedirba vienas cilindras) Error kodo neismesdavo... Patikrinus visus pgr. potencialius "kaltininkus" beda niekur nedingo... Tad pries pradedant "ieskoti smegenu geroje vietoje", kaip buvo mano atveju, visada atidziai pasiskaitykite savo Celicos "repair manual'a" o dar geriau isireminkite sia istrauka ir pasikabinkite kur nors gerai matomoje vietoje (kad nepamirstumete, kad vazinejate vis tik su Toyota ): "EFI SYSTEM – troubleshooting Troubleshooting hints 1. Engine troubles are not usually caused by the EFI system. When troubleshooting, always first check the condition of the other systems: (a) blah blah blah (b) blah blah blah (c) blah blah blah (...) 2. THE MOST FREQUENT CAUSE OF PROBLEMS IS SIMPLY A BAD CONTACT IN WIRING CONNECTORS. ALWAYS CHECK THAT CONNECTIONS ARE SECURE. (...)" Amen! stock'in'fanas © by Sheikhas fleimmeisteris © by hedo |
| dragster | 2006-06-01 10:45:11 (0) |
haha cia tai geras-ziauri tiesa, bet tai teisybe, nes dazniausiai visos problemos prasideda nuo blogo laidu sujungimo Toyota Celica ST162 GTi (150 AG) - prikelta antram gyvenimui Skoda Octavia 2.0TDI RS (170 AG) - auto kasdienai. |

o dar geriau isireminkite sia istrauka ir pasikabinkite kur nors gerai matomoje vietoje (kad nepamirstumete, kad vazinejate vis tik su Toyota
cia tai geras-ziauri tiesa, bet tai teisybe, nes dazniausiai visos problemos prasideda nuo blogo laidu sujungimo