Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    Poliuretaniniai sailenblokai

    Kategorija: Celicos eksploatacija ir remonta

    Autorius: ignis

    Povilas 2017-08-15 21:07:46 (0)  
    ST-202 (GT 2.0) Vilnius-Marijampole Žinučių forume: 479
    As dabar dėdamas poliuretana stipriai pagalvociau apie priekines sakes galini sailenbloka palikti orginalu, poliuretanas ten nelabai dirba. Gaunasi kad sailenblokas nesikraipo o sake juo tiesiog kazkiek ciuozineja. Ir jei yra metaliniai guoliai kaip pas 6gen juos irgi geriau palikt orginalius nei kist poliuretana. O siaip susidejau pries 6 metus tai labai patenkintas ir nei sudilo kasnors pas mane nei ka :)

    xsius parašė:
    Ką tik pas save pasikeičiau visus saileblokus ir gumas į poliuretanines. Pirkau 80ShA kietumo (ne pačias kiečiausias).










    Jei kas nors norėtų keistis šias gumas, tai noriu perspėti. Na arba pasakyti kurioje vietoje aš labiausiai strigau (neskaitant kelių sunkiai prieinamų vietų). Labiausiai užrūdiję varžtai buvo gale, stupicos apačioje. Kurių išimti man neišėjo, teko nupjauti. Bėda tame, kad vienas iš tų varžtų yra ratų suvedimo varžtas, kur bet kokio neįdėsi:

    Varžto kodas (bent jau maniškei mašinai): 48409-32040

    Lietuvoje toks vienas varžtas kainuoja 20 - 30 eur, o pristatymas 2 - 4 savaitės. Šrotai tų varžtų neturėjo (arba tiesiog išsukti negalėjo). Todėl prieš imantis darbų įvertinkite ar atsisuks reikiami varžtai, jeigu ne ir norėsite pjauti juos, tai pirma geriau susiraskite iš kur pirkti už patenkinamą kainą ir sužinokite kiek laiko trūks pristatymas, nes važinėjant be ratų suvedimo, gali baigtis liūdnai padangoms.

    Mačiau kažkas rašė, kad nepraeis TA. Pats ją praėjau prieš porą dienų su pilnai ką tik pakeistu galu. Per TA eilinį kartą tik prie priešrūkinės kabinėjosi.
    xsius 2017-08-16 10:15:00 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Kaunas Žinučių forume: 28
    Pagrindinis jaučiamas skirtumas, tai kad nebebarška važiuoklė :D Na ir aišku jaučiasi, kad kažkiek sukietėjo.
    Šiaip pavažinėjus bent jau man tai nepasirodė per daug kieta. Manau kad man pats tas bus kaip daily car.
    Galbūt su kietesnėmis 90ShA kietumo jau būčiau jautęs kokį diskomfortą.

    rmnts parašė:
    Koks jaučiamas skirtumas ?
    xsius 2017-08-16 10:25:54 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Kaunas Žinučių forume: 28
    Aš irgi tikiuosi ilgaamžiškumo. Nes pavyzdžiui pasikeitus paprastas stabilizatoriaus įvores, tai jos po kokio pusmečio vėl barškėt pradėjo.
    Parduotuvėje man ir pasakė, kad originalių sailenblokų reikia pasistengti nekeisti, nes tie nauji pusmetį telaiko. Kažkaip sako nesugebą gerų, kaip originalių pagaminti.


    Povilas parašė:
    As dabar dėdamas poliuretana stipriai pagalvociau apie priekines sakes galini sailenbloka palikti orginalu, poliuretanas ten nelabai dirba. Gaunasi kad sailenblokas nesikraipo o sake juo tiesiog kazkiek ciuozineja. Ir jei yra metaliniai guoliai kaip pas 6gen juos irgi geriau palikt orginalius nei kist poliuretana. O siaip susidejau pries 6 metus tai labai patenkintas ir nei sudilo kasnors pas mane nei ka :)

    xsius parašė:
    ...