Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Starteris nesuka
Kategorija: Celicos eksploatacija ir remonta
Autorius: dragster
| sonic | 2009-11-17 11:17:09 (0) |
nebesuprantu apie ka jus cia?su WD norite pagerinti kontakta??? dvilitrine sirdis |
| Fanaz | 2009-11-17 12:00:07 (0) |
Kiek teko domėtis, WD reaguojant su vandeniu aktyvėja rūdijimo procesas, todėl ant elektrinių kontaktų ano purkšti įpatingai nerekomenduojama. |
| sonic | 2009-11-17 12:20:30 (0) |
bliamba...kazkada buvo uzvirusi diskusija del WD40,dabar vel visi viska pamirso. WD40 yra isstumiantis vandeni purskalas,kuris turi savyje silikono ir alyvos.taigi rudijimo procesas nuo WD40 tikrai negreiteja(WD apsaugo nuo rudijimo padengdamas pavirsiu plevele);tik tiek, kad ta WD plevele ilgai nesilaiko,todel nereikia galvoti kad su WD padengsi detale ir jinai nerudys.Taip pat tai yra paskutis daiktas kuri reiketu naudoti kontaktams(tiksliau,isvis nenaudojamas tam tikslui).Su WD galima nuvalyt kontaktus,bet paskui butina nuvalyt su kokiu nors nuriebalintoju.kaip jau minejau,i sudeti ieina alyva ir silikonas,o tai yra laaabai geri dielektrikai(tiesa pasakius alyva yra geresnis dielektrikas negu oras).ir baikim kurt mitus.dvilitrine sirdis |
|
Edvatronas
|
2009-11-17 12:31:49 (0) |
wd40 sudėtyje yra molibdeno disulfido MoS2, o reaguojant su vandeniu gaunasi sulfido rūgštis H2S. O rugstis kaip zinia skatina rudijimo procesa... Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
| sonic | 2009-11-17 13:10:21 (0) |
aha,pamirsai paminet,kad sitai reakcijai reikalinga temperatura yra nuo 200 laipsniu celsijaus.kitu atveju reaguojant su vandeniu susidaro H2S Edit: dabar sumeciau visus faktus i viena kruva ir padariau isvada,kad WD negalima purksti ant variklio bloko arba "kelniu",o taip pat ant elektriniu kontaktu,kur didele tikimybe gautis kibirksciai - kibirksties temperatura yra pakankamai didele. dvilitrine sirdis |
| Fanaz | 2009-11-17 14:33:27 (0) |
Paskaitęs kažkaip prisiminiau savo genialų sprendimą nusipirkus mašiną nudažyti "kelnes". Paskui žiemą atidarytais langais važinėjau, iš po kapoto dūmai kildavo |
| sonic | 2009-11-17 15:18:03 (0) |
dvilitrine sirdis |
|
Edvatronas
|
2009-11-18 06:21:21 (0) |
sonic parašė: aha,pamirsai paminet,kad sitai reakcijai reikalinga temperatura yra nuo 200 laipsniu celsijaus.kitu atveju reaguojant su vandeniu susidaro H2S OT: nenoriu terst temos, bet temperatura tik pagreitina procesa, bet nera butina. Fanaz parašė: Paskaitęs kažkaip prisiminiau savo genialų sprendimą nusipirkus mašiną nudažyti "kelnes". Paskui žiemą atidarytais langais važinėjau, iš po kapoto dūmai kildavo Temperaturai atspariais dazais daziai? Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
| sonic | 2009-11-18 09:52:29 (0) |
temperatura lemia koks junginys susidaro.pasinaudok google.lt dvilitrine sirdis |
|
PylX
|
2009-11-18 10:04:25 (0) |
Baikit jus cia OT taip ziauriai... betkokiu atveju WD40 kontaktam yra blogis. Nes jeigu kasnors irangos kontaktus (darbe) supurske WD40 eina ir plauna su dantu sepeteliu viska O kontaktam naudojam Kontact (is lemonos) nepaveda nors poveikis sunkiom slaygom iki puses metu...>PAST: Celica:3x 5gen GTI, 5gen GT4, 6gen ST, 7gen GT. Honda Civic: 6gen LSI, 7gen Type-R, Lexus IS...i know that cars >NOW: SAAB 9-3 2.0T MapTune Stage 1 |

WD40 yra isstumiantis vandeni purskalas,kuris turi savyje silikono ir alyvos.taigi rudijimo procesas nuo WD40 tikrai negreiteja(WD apsaugo nuo rudijimo padengdamas pavirsiu plevele);tik tiek, kad ta WD plevele ilgai nesilaiko,todel nereikia galvoti kad su WD padengsi detale ir jinai nerudys.Taip pat tai yra paskutis daiktas kuri reiketu naudoti kontaktams(tiksliau,isvis nenaudojamas tam tikslui).Su WD galima nuvalyt kontaktus,bet paskui butina nuvalyt su kokiu nors nuriebalintoju.kaip jau minejau,i sudeti ieina alyva ir silikonas,o tai yra laaabai geri dielektrikai(tiesa pasakius alyva yra geresnis dielektrikas negu oras).ir baikim kurt mitus.