Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    Uzkaliau varikli

    Kategorija: Celicos eksploatacija ir remonta

    Autorius: zycha

    zycha Klubo narysModeratorius 2006-12-10 18:43:27 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    vovka raše:
    Tokvila- "...taip, turime, yra 3 rusiu".

    tai taisingai pasake,kas jum netinka mark1-1,482-1,486mm mark2-1,486-1,490mm mark3-1,490-1,494mm

    jo viskas ok.
    Bet va vakar susiparinau, paskaiciau atidziau manuala ir ten raso, kad svaitiklio numeris turi sutapti su indeklo numeriu. Kaip yra tada?
    Pas mane dabar "2". Kaip po tureciau deti "3" indeklus nuslifaves alkunini... Gal indeklu isorinis diametras ir gi skiraisi, o ne tik vidinis? Hm.. ryt reiks nuvaziuoti i Tokvila pasiaiskinti.
    zycha Klubo narysModeratorius 2006-12-10 19:24:17 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    Remono aprasymas.
    -----------------
    Pabandysiu trumpai cia aprasyti savo variklio remonto "epopeja", nes pasidariau keleta fotkiu.

    Savaitagali nusiemiau karteri. Karterio hermetikas atsiskiria nelengvai, teko is pradziu su peiliu, o po to atsargiai su atsuktuvu, kol atskyriau nuo variklio. Kaip ir tikejausi- karteryje pilna drozliu.
    http://i110.photobucket.com/albums/n84/zycha/image005.jpgAtidaryti naujame lange
    Sekantis veiksmas turejo buti- nuimti 1-o cil svaistiklio kakliuka. Nepasiseke. Kazkaip nepastebejau manuale, kad svaistiklio kakliukas prisuktas su 12-a kampiu varztu, o tokiu galvuciu neturiu. http://i110.photobucket.com/albums/n84/zycha/image009.jpgAtidaryti naujame lange Raktai linko. Apskambinus keleta draugu- niekas neturejo. Paspaudus pirstu kakliuka is apacios, jautesi gal net 1mm laisva eiga :E .. viskas aisku.
    http://i110.photobucket.com/albums/n84/zycha/image008.jpgAtidaryti naujame lange
    Kita diena, sekmadieni pavyko nusibelsti pas viena pardaveja i namus, kad jis parduoti 12mm 12-ka kampe galvute.
    Vualia.. galvute yra- kakliukas atsuktas. Is kart matau, kad indeklai ne savo vietoje. Islupu.. vajezau... pameles, subrazytas.. taip pat ir alkuninio kakliukas. Viltis, kad nereikes slifuoti alkuninio, o tuo paciu ir isrinkineti viso variklio- zlugo  http://i110.photobucket.com/albums/n84/zycha/image010.jpgAtidaryti naujame lange http://i110.photobucket.com/albums/n84/zycha/image014.jpgAtidaryti naujame lange
    Po to atsukau dar pasiziureti i kitus svaistiklius. Svaistiklio kakliukai- kaip veidrodis, bet indeklai- matosi, kad neidealus, yra reziai.
    Zemiau parodyta 1, 2 ir 3 svaistiklio apatiniai indeklai. 1-ojo yra plonesnis uz kitus gal dvigubai plius suplotas. Normalaus indeklo plotis 16mm, o mano 1-ojo 15.5..17mm. Matosi nuotraukoje jo forma kreiva forma.
    http://i110.photobucket.com/albums/n84/zycha/image016.jpgAtidaryti naujame lange
    http://i110.photobucket.com/albums/n84/zycha/image017.jpgAtidaryti naujame lange
    http://i110.photobucket.com/albums/n84/zycha/image018.jpgAtidaryti naujame lange
    Kol kas isvada tokia, kad anksciau buves tarskejimas pas mane uzkaitus varikliui deakseleracijos metu (atleidus gaza) atsirandantis nuo 3000 rpm buvo visai ne manytas grandines itempejo tarskesys, o vis labiau dylancio indeklo, ko pasekoje, viena karta gerai paspaudus- jis prasisuko ir tada variklis pradejo skleisti musima kauksejima (kaip mazu plaktuku) vis labiau garsejanti sylant varikliui.
    Dabar dar neaisku, koks svaistiklio ir jo kakliuko nuilimo lygis.

    ..to be continued.

    P.S. Sekancioje serijoje bus isiminejimas VVTL-i variklis is automobilio.

    vovka 2006-12-10 21:16:18 (0)  
    celica vilnius Žinučių forume: 177
    bet supranti yra viena beda ,jaigu tu roses slifoti alkunieni tai is situ pasiulitu 3 variantu indeklu tau jie netiks,nes pagal tokius alkuninio ibraizimus slifoti teks labai dahrena(min.0.25mm)o ka tada det is indeklu?tai kad broliuk gal teks pajeskoti tau alkuninio,arba kazka parinkinieti ,bet tai jau nerimta.+reikia ismatoti "satunu" elepsa ,jaigu yra irgi teks slifoti
    toyota ideal samaliota
    zycha Klubo narysModeratorius 2006-12-10 21:31:23 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    vovka raše:
    bet supranti yra viena beda ,jaigu tu roses slifoti alkunieni tai is situ pasiulitu 3 variantu indeklu tau jie netiks,nes pagal tokius alkuninio ibraizimus slifoti teks labai dahrena(min.0.25mm)o ka tada det is indeklu?tai kad broliuk gal teks pajeskoti tau alkuninio,arba kazka parinkinieti ,bet tai jau nerimta.+reikia ismatoti "satunu" elepsa ,jaigu yra irgi teks slifoti

    na tikrai negilus, gal tik taip atrodo fotkej (tamsesni ruozai), pirstu lieciant visai nesijaucia skirtumo, tik jauciu skirtuma kai perbrauki per gera ir si. Blogasis lyg ir siurkstesnis biski.
    O kaip svaitiklio vidus, elipsiskumas matuojamas?
    vovka 2006-12-10 22:02:42 (0)  
    celica vilnius Žinučių forume: 177
    del ibraizimu tai matai ,sunku pasakiti vizualiai ar gilu ar negilu,bet kiek man teko matit daramu varikliu ,ant kuriu buvo prasukti svaistiklkiniai indendeklai tai net 0.25 neuztekdavo slifoti kad dingtu alkuninio ibraizimai,bet kiek tau reikes tai bus matit kai atiduosi slifot. O del svaistikliu elepso matavimo tai tiksliai as tau atsakiti kaip tai tiksliai ismatuoti negaliu,nes pats nematavau,tik savo varikli darant ,sau toki suda dariau (pasiule firma kurioje slifavo alkunini firma "slifas";)
    ...bet pagalvojius tai paim isimk indeklus is svaistiklio,susuk atgal svaistikli su dviem varztais isvalik nuo purvo ir tepalu ir su vidiniu mikrometru(jai toki turi)ismatok svaistiklio vidinio deametro elepsa,dazniausiai is buna virsutiniam ir apatiniam svaistiklio taske
    toyota ideal samaliota
    zycha Klubo narysModeratorius 2006-12-11 07:28:11 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    jo, as ir gi Slife bandysiu slifuoti. Nunesus jiems, manau is kart pasakys kiek reikia slifuoti ir kiek liks, tada aisku bus del remontiniu indeklu.
    Na o vidini mikrometra ir isorini kazkur reikes pasiskolinti. Gal kas turi? Alio?
    Sheikhas Klubo narys 2006-12-11 08:00:06 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Ignalina Žinučių forume: 6686
    nuveshi shlifuotojams jie ir pamatuos.
    zycha Klubo narysModeratorius 2006-12-11 08:06:42 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    Sheikhas raše:
    nuveshi shlifuotojams jie ir pamatuos.

    ee.. o svaistiklio tai jiems nenuvesiu :(
    Sheikhas Klubo narys 2006-12-11 08:37:18 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Ignalina Žinučių forume: 6686
    bet neisardes motoro tai ir nepamatuosi.
    zycha Klubo narysModeratorius 2006-12-11 20:46:37 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    tai va.. siandien buvau Tokviloje.. padiskutavom labai maloniai (pasiseke? ;) ). Isdave paslapti, kad vienas ju darbuotojas yra is celiku klubo, kas toks, neminesiu ;) kai nores, pats pasisakys...
    finally.. MARK 1, 2, 3 indeklai svaistikliui- tai ne remontiniai indeklai. Jie tiesiog parenkami gamykloje pagal situacija, nes idealiai svaistiklio tukstantosiomis negalima ispjauti. Ir is tikro.. juk situ MARK skirtumas yra 10 tukstantosios, o slifavime eina simtosios. Niekas nepraslifuos mikronu.
    Yra tik kazkokie 0.25 indeklai, lyg ir remontiniai... bet tiksliai jie negalejo atsakyti kas jie ir kam.
    Na ziuresiu kaip bus, kai nunesiu lifuotojams, ka sakys jie. Yra indeklu US aftermarketo, galima parinkti nuo kitu auto. Gal nuo kokio 6, 5 gen tiks...ziuresim.