Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Varomuju ratu blokiruotas tiltas
Kategorija: Celicos eksploatacija ir remonta
Autorius: Lenkas
| Julius | 2008-03-14 09:17:47 (0) |
egis01 raše: man vienas sakė, kad pakeli priekinį ratą (nu nedaug nuo žemės) tada duodi per gazą, jei nuvažiuoji tai blokiruotė yra jei ne tai nėra. ar tiesa? pats kolkas dar nebandžiau Nu siaip tai tiesa, tik idomu ant ko pakelsi ir kaip atrodys masina po nuvaziavimo. Paprasciau paimti atsistoti - vienas ratas kelkrastyje, kitas ant asfalto ir paziuret ar prasuks ta rata kuris ant asfalto. Arba dar pakelus masina suki rata su rankom, jei laisvas difas tai kitas ratas suksis i priesinga puse, jei blokuotas tai i ta pacia. [OO==[][]==OO] |
| Robas | 2008-03-14 09:27:54 (0) |
Nežinau ar čia yra tiesos, bet lenkų forume buvo diskusija apie blokuotus diffus, ir yra teorija, kad i ankstyvas 94-95 2.0 su SS buvo option su blokiruote Nu siaip tai tiesa, tik idomu ant ko pakelsi ir kaip atrodys masina po nuvaziavimo. Paprasciau paimti atsistoti - vienas ratas kelkrastyje, kitas ant asfalto ir paziuret ar prasuks ta rata kuris ant asfalto. Arba dar pakelus masina suki rata su rankom, jei laisvas difas tai kitas ratas suksis i priesinga puse, jei blokuotas tai i ta pacia.Pagal tokius požymius tai net galiu pradėti manyti, kad mano buves 6gen. turėjo pribumbasą 7A-FE nemanau, kad gali toks dalykas būti. |
| Lenkas | 2008-03-14 13:45:47 (0) |
kazkas sake kad ir 7afe ejo tik su galiniais stabdziu barabanu |
| Cuckas | 2008-03-14 18:31:38 (0) |
| Klaipeda Žinučių forume: 11 | Blokiruote veikia kai gerai pedala numyni ar kai apkrova yra didele , nes jei visad taip butu kad abu ratai kartu suktusi tai kas butu posukyje arba viena puse ant zvyro uzlekus baisu pagalvot. Varuoju ir vargo nematau. |
| ViR2 | 2008-03-14 20:41:03 (0) |
chia priklauso nuo blokiruotes tipo, 2way blokiruote blokuoja ir deekseleruojant '10 Alfa Romeo MiTo 155 '65 Porsche 911 Ex Celica GTi, ex Supra MKIII Turbo www.TUKA.lt |
| Cuckas | 2008-03-15 05:39:41 (0) |
| Klaipeda Žinučių forume: 11 | Nu jo nuo tipo priklauso, pas dzipus isviso uzvirina diferenciala :d Varuoju ir vargo nematau. |
| Julius | 2008-03-15 07:26:55 (0) |
Cuckas raše: Blokiruote veikia kai gerai pedala numyni ar kai apkrova yra didele , nes jei visad taip butu kad abu ratai kartu suktusi tai kas butu posukyje arba viena puse ant zvyro uzlekus baisu pagalvot. Tai kai viena puse ant zvyro tokiu atveju blokiruote labai puikiai gelbeja. Pradzioj pasiskaityk kaip tai veikia ir neklaidink zmoniu Skaityk. ![]() Normaliai vaziuojant blokiruote neblokuoja 100%, gatvinem masinom naudojama ~20% sportinem iki 50% blokavimo. [OO==[][]==OO] |
| Cuckas | 2008-03-15 19:57:53 (0) |
| Klaipeda Žinučių forume: 11 | Juliau kazka biski nusisnekejai,kaip gali gelbet kai vienas ratas ant zvyro blokiruote, momentaliai i griovi isisuksi su tokiu galvojimu kad tokiu atveju ji galbeja, arba posukyje cia jau taip aisku kad posukyje ratai priesingu pusiu nevienodu greiciu turi suktis nes mazesni kelia varo vidineje dalyje posukio esantis ratas tai jeigu jie suksis vienodu greiciu tai temps gala tiesiai nepavaziusi normaliai, del to ir sakau kad buna ivairiu tipu blokiruociu , ir beje gi rasiau kad neblokuoja visada 100% tai jauciu nesupratai saves siuo klausimu cia kai stabdai kai vienas ratas ant zvyro kitas ant asflato iskart nesa i sona jei abs nera aisku. Nebent kalbi apie koki elektronini kur ten kai stabilumo kontrole veikia kai paskirto galia ratams Varuoju ir vargo nematau. |
| ViR2 | 2008-03-15 23:51:55 (0) |
zhinok nenoriu izheist, bet geriau nekritikuok ko 100% nezinai Blokiruote duoda valdomuma, o va butent kai tau vienas ratas ant zhvyro prades nevaldomai suktis, o kitas ne - uzhsiskersuosi, nes tas ratas nusitemps tave i zhyvra (galas varomas), arba prarasi sukibima (priekis varomas). Posukyj taip pat, blokiruotes pagalba ji gali daug didesniu greichiu ishimt, prognozuot kaip mashina elgsis ir dar vardink ir vardink pliusus Reali beda yra kai nera blokiruotes, o arkliu daug.Del sukimusi, tai velgi, pazhiurek Juliaus posta ir paskaityk. Atkreipk demesius i procentus. O dabar isivaizduok proporcinga skrituli ir jo viduje mazhesni sakykim ant 80%. Juos abu padidink ir pabandyk tokiu spinduliu mashina apsukt laikydamasis tu liniju... Esme su gatvine blokiruote yra ta, kad ji pritaikyta kasdienai, leidzhia apsisukinet dideliu ar mazhu spinduliu ir valdyme gelbeje tik ashtriom situacijom. '10 Alfa Romeo MiTo 155 '65 Porsche 911 Ex Celica GTi, ex Supra MKIII Turbo www.TUKA.lt |
| Cuckas | 2008-03-16 07:34:08 (0) |
| Klaipeda Žinučių forume: 11 | "o va butent kai tau vienas ratas ant zhvyro prades nevaldomai suktis, o kitas ne - uzhsiskersuosi, nes tas ratas nusitemps tave i zhyvra (galas varomas), arba prarasi sukibima (priekis varomas)" Taip apie ka as ir kalbu kad temps i griovi ant zvyro, jus paskaitykit pirma atdiziai, o po to kritikuokit, posukiuose priklauso nuo tipo blokiruotes irgi rasiau. Paprastas diferencialas kada buna tai esant ant zvyro rataui jis suksis o tas kur ant asfalto stoves kalbu jei gerai isv vietos isvaziuoji, blokiruote tai jau pats zodis kalba uz save ji stengsis abiem ratam galia duoti tada jei abu tokiu atveju suksis tai mes i salikelia. Varuoju ir vargo nematau. |
