Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Žibintų aukščio reguliavimas privalomas nuo 2013.11.01
Kategorija: Celicos eksploatacija ir remonta
Autorius: zycha
|
zycha
|
2013-05-13 13:25:50 (0) |
Nuo kovo 1 d. naujais reikalavimais pradėtas tikrinti šviesos srauto pokrypio reguliavimo mechanizmas. Dėl jo trūkumų praėjusį mėn. TA nepraėjo 4,7 proc. automobilių. Žibintai su kaitrinėmis lemputėmis lengvajame automobilyje paprastai turi reguliavimo įtaisus, įrengtus vairuotojui kairėje pusėje. Tai sukamas ratukas ar perstumiama svirtelė. Pakeitus jos padėtį, šviesos srauto pokrypis keičiasi. Pakrovus automobilį privalu tinkamai sureguliuoti žibintus, kad nebūtų akinami priešpriešais atvažiuojantys kiti eismo dalyviai. Automobiliuose su „Xenon" žibintais paprastai įrengiamas automatiškai veikiantis šviesos srauto pokrypio reguliavimo mechanizmas. Minėtojo reguliavimo įtaiso veikimo patikrinimas teikia gerokai išsamesnę informaciją apie bendrą techninę žibinto būklę. Tai ypač aktualu po eismo įvykių suremontuotų automobilių savininkams. Po eismo įvykio gan dažnai nesistengiama pilnai atstatyti (suremontuoti) žibinto, turint tikslą pastarąjį atstatyti tik tiek, kad būtų tenkinami formalūs reikalavimai. Prieš vykstant į techninę apžiūrą, vairuotojas turėtų atkreipti dėmesį į šviesos srauto pokrypio reguliavimo mechanizmo veikimą ir pašalinti trūkumą. po kelių mėn buvo nutarta sprendimą "patikslinti" ir iki lapkričio 1d. duoti laiko susitvarkyti žibintus. plačiau vta.lt naujienose. |
|
Edvatronas
|
2013-05-13 14:21:29 (0) |
as irgi reguliatoriu ikisau i tuscia skyle daugiau nieko nera.. reiks isimt Sheikhas parašė: Nu jo, pas mane gt4 i tuščią skylę įkištas mugtukas reguliuojantis aukštį, daugiau nieko nėr, tai čia kaip turi jis veikt ar nelabai Autobuse yra, bet nifiga neveikia, ta ka man dabar naujas originalias lempas pirkt, absurdas ble Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
| Firestart | 2013-05-13 19:30:06 (0) |
Nemaišykite. Šviesos pokrypio reguliavimo mechanizmas nebūtinai yra elektroninis. Visi automobiliai jį turi. Tai iš principo yra reflektoriaus stumdymas sukiojant varžtus. Pas nemažą dalį auto tie varžtai nupūva ar kitaip sudyla ir nesireguliuoja reflektorius ir tuo pačiu šviesos pokrypis. Seniau praleisdavo kad ir medgaliais apkaišius lempą, bele kad ji rodytų teisingai. |
|
Edvatronas
|
2013-05-13 20:08:24 (0) |
Cia tu nemaisyk.. isiskaityk i reikalavimus ir t.t. gal ir ne elektroninis.. gal koks nors elektromechaninis ar dar koks... pas renault esu mates lyg vakumini, bet tai esmes nekeicia.. kaip raso.. vairuotojas is savo vietos gali reguliuoti sviesos krypti. Ir cia nebetinka "stumdymas sukiojant varztus".. siulau dar karta pasiskaityt TA reikalavimus.Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
|
andriuska
|
2013-05-14 05:51:52 (0) |
Nu ka, liepa varysiu TA ir bus matyt... Cia manau bus kaip kuris tikrintojas paziures i sita reikala. Bent jau pradzioj istatymo isigalejimo, kol nepraejo dar daug laiko ir nepasidare labai ismanieji ir protingieji tie tikrintojai. O teoriskai jei auto sertifikuotas vadinasi jis reikalavimus atitinka ir kad gamykliskai nera to reguliatoriaus manau jie turetu patys sau ysirodyti bet ne savininkas kuris turi visus popierius patvirtinancius atitikima EU. |
|
zycha
|
2013-05-14 06:19:57 (0) |
andriuska parašė: Nu ka, liepa varysiu TA ir bus matyt... Cia manau bus kaip kuris tikrintojas paziures i sita reikala. Bent jau pradzioj istatymo isigalejimo, kol nepraejo dar daug laiko ir nepasidare labai ismanieji ir protingieji tie tikrintojai. O teoriskai jei auto sertifikuotas vadinasi jis reikalavimus atitinka ir kad gamykliskai nera to reguliatoriaus manau jie turetu patys sau ysirodyti bet ne savininkas kuris turi visus popierius patvirtinancius atitikima EU. matai, yra kita medalio pusė. Gal tu detalę pakeitei per tą laiką? Žibintai turi šviesti taip kaip reikia, ir jiems bus nesvarbu, kas buvo prieš N metų pas tave. Čia kaip negali reikalauti, kad praleistų su angliškom lempom, teigdamas, kad prieš 2 metus viskas buvo ok? TA vertinama "čia ir dabar" Kaip minėjau ankčiau, iki lapkričio 1d. neveikiantis mechanizmas bus traktuojamas kaip smulkus trūkumas ir dėl to TA praeisi. Aš mąstau, gal ir man celicą pravaryti metais anksčiau TA? O tada per 2 metus reikės žiūrėti, kaip susiklostys praktika. |
|
zycha
|
2013-05-14 06:24:44 (0) |
Firestart parašė: Nemaišykite. Šviesos pokrypio reguliavimo mechanizmas nebūtinai yra elektroninis. Visi automobiliai jį turi. Tai iš principo yra reflektoriaus stumdymas sukiojant varžtus. Pas nemažą dalį auto tie varžtai nupūva ar kitaip sudyla ir nesireguliuoja reflektorius ir tuo pačiu šviesos pokrypis. Seniau praleisdavo kad ir medgaliais apkaišius lempą, bele kad ji rodytų teisingai. ne apie tą reguliavimą kalbam. |
|
Edvatronas
|
2013-05-14 06:48:05 (0) |
tai juk pas tave gamykliskai nera to reguliavimo, tai neturi kabintis. as va skyle radau, reguliavimo ratuka ikisau paneleje, net varikliukus nusipirkau, tik neradau kur ju ikist.. gal lempu konstrukcija kitokia turi buti.. nzn.. sakiau bus navarotas... bet matau reiks atsisakyt.. kad nesikabinetu per TA.Dar variantas eit TA uz babkes.. as net su amerikoniskais geltonais gabaritais praejau Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
|
Edvatronas
|
2013-05-14 07:13:26 (0) |
Ko tu cia verki??? Turi pazystamu Sheikhas parašė: Nu jo, pas mane gt4 i tuščią skylę įkištas mugtukas reguliuojantis aukštį, daugiau nieko nėr, tai čia kaip turi jis veikt ar nelabai Autobuse yra, bet nifiga neveikia, ta ka man dabar naujas originalias lempas pirkt, absurdas ble Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
|
milZinas
|
2013-05-15 09:51:11 (1) |
As nesuprantu, kojus cia parinates, nera mygtuko - nera reguliavimo ir viskas. Pvz. ant masinos buvo uzdetas kitas bamperis su priesrukinemis. Provodkes nera, priesrukiniai nedega, masina TA nepraeina. Uzklijavus prieskurines izoliacija, niekam nekilo jokiu klausimu Computer addicts never die... They just go offline... +37O698O82I4 |

daugiau nieko nera.. reiks isimt
isiskaityk i reikalavimus ir t.t. gal ir ne elektroninis.. gal koks nors elektromechaninis ar dar koks... pas renault esu mates lyg vakumini, bet tai esmes nekeicia.. kaip raso.. vairuotojas is savo vietos gali reguliuoti sviesos krypti. Ir cia nebetinka "stumdymas sukiojant varztus".. siulau dar karta pasiskaityt TA reikalavimus.