Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
aushinimo sistemos bedos
Kategorija: Celicos eksploatacija ir remonta
Autorius: Gytis
| Julius | 2007-10-16 12:24:24 (0) |
Ka jus cia snekat nesamones zmogui, jei ausinimas masinoj tvarkingas, tai vienodai ar lauke -20 ar +20 ar vaziuoji 20 ar 200 vandens temperatura turi but VISADA VIENODA. Pasikeisk termostata ir bedos bus issprestos. [OO==[][]==OO] |
| apm | 2007-10-16 12:27:47 (0) |
ziuriu, cia i tema.. vat pas mane toks idomus dalykas: vazinejant normaliai - viskas tvarkoj, jokiu problemu, variklis graziai dirba. per myta pastebejau, kad letai vaziuojant ilgesni laika, kai nesiausina variklis pakankamai - salone atsiranda kazkoks keistas kvapas - atsidarem kapota - ten lyg ir kazkokiu garu pasikaupe.. taigi klausimai: 1. ar cia gali buti, kad ausinimo skystis nekeistas belekiek laiko? 2. ar greiciausiai kazkur leidzia ausinimo skysti? 3. kokios pasekmes ilgai nekeisto ausinimo skyscio? 4. kokie pozymiai, kad ausinimo skystis nekeistas? 5. ar valymas 6gen ausinimo skyscio toks pat, kaip ir forume aprasytas 5gen? previous: b-fast. b-muscle. b-celica. previous: you used to be my ROMEO drivin' alfa romeo 156. now: colt. mitsubishi. |
| Julius | 2007-10-16 12:35:40 (0) |
Visu pirma, tai visokiu kvapu masinoj daznai atsiranda. 1. Kadangi ausinimo sistema privalo buti sandari, tai jokio kvapo jausti neturetum, jei ausinimo skystis ir senas. 2. Ar leidzia antifriza tokiu kiekiu, kad net garu po kapotu buna, tai turetum tai pamatyti, nes tada turi mazet skyscio bakelyje. 3. Ausinimo skystis praranda per laika savo savybes tiek uzvirimo, tiek uzsalimo atzvilgiu. Kaupiasi visokie brudai ir kemsa po biski radiatoriu, bei ausinimo angas variklyje. 4. Manau didziausias pozymis tai uzsitersusi antifrizo spalva. 5. Valom ne ausinimo skysti, o radiatoriu, todel visom masinom galima taikyti toki valymo buda. [OO==[][]==OO] |
| eddie_gt4 | 2007-10-16 12:42:43 (0) |
Julius raše: Ka jus cia snekat nesamones zmogui, jei ausinimas masinoj tvarkingas, tai vienodai ar lauke -20 ar +20 ar vaziuoji 20 ar 200 vandens temperatura turi but VISADA VIENODA. Pasikeisk termostata ir bedos bus issprestos. prie -20 su vandeniu tu jau nepavaziuosi o jei rimtai, tai bent jau mano Celkoje yra taip, kad vesia diena vaziuojant uzmiestyje pensininko rezimu (~90 km/h) rodykle nepasiekia tokio lygio, koki pasiekia vazinejant mieste ar vaziuojant ne pensininko rezimu... o karsta vasaros diena vazinejant mieste rodykle, atitinkamai, pakyla kiek auksciau nei iprastai zodziu, tikrai nera taip, kad rodykles parodymai visada butu vienodi stock'in'fanas © by Sheikhas fleimmeisteris © by hedo |
| Julius | 2007-10-16 12:50:48 (0) |
ajajai nu ne vandens manau cia visiems aisku Tai tada hujovas ausinimas ir pas tavo celica. Dabartinis mano bumvu ir ziema pasiekia darbine temperatura per kokius 5km ir kad ir kokiu rezimu vaziuotum (nu aisku neskaitant gazas dugnas - pirmas begis ir vaziuojam kaunas - vilnius , aisku tada jau nebesusidotu su tokia temperatura), rodykle stovi visada vietoj, taip buvo su visom kmano masinom ir taip turi buti. [OO==[][]==OO] |
| eddie_gt4 | 2007-10-16 12:54:42 (0) |
Julius raše: ajajai nu ne vandens manau cia visiems aisku Tai tada hujovas ausinimas ir pas tavo celica. Dabartinis mano bumvu ir ziema pasiekia darbine temperatura per kokius 5km ir kad ir kokiu rezimu vaziuotum (nu aisku neskaitant gazas dugnas - pirmas begis ir vaziuojam kaunas - vilnius , aisku tada jau nebesusidotu su tokia temperatura), rodykle stovi visada vietoj, taip buvo su visom kmano masinom ir taip turi buti. pagal tavo logika visose mano ex masinose (o ju buvo dx svelniai tariant ) irgi buvo xu**vas ausinimas, nes rodykle elgdavosi lygiai taip pat - jos parodymai skirdavosi priklausomai nuo aplinkybiu nemaisykim savoku - darbine temp. yra pasiekiama, peciukas pucia silta ora ir t.t., tik rodykles parodymai kiek skiriasi hipoteze: gal BuMuWu rodykle ne tokia jautri kaip Celku? stock'in'fanas © by Sheikhas fleimmeisteris © by hedo |
| apm | 2007-10-16 13:01:47 (0) |
mmm... nu jo.. radiatoriu valyti reiks ziuret, dekui, Juliau! previous: b-fast. b-muscle. b-celica. previous: you used to be my ROMEO drivin' alfa romeo 156. now: colt. mitsubishi. |
| Julius | 2007-10-16 13:05:51 (0) |
Vadinasi visu buvo hujovas jei temperaturos rodykle ten pajuda milimetra kita, to net nepastebi, bet jei ji nukrenta vos ne iki minimumo, tai cia jau blogai.Pvz. Pas mane termostatas atsidaro prie 97 laispniu, ventiliatorius jungiasi kazkas ~102 laipsnius. Taip, kad temperaturos sviravimas gaunasi ~5 laipsnius. Neisivaizduoju kokios aplinkybes turi buti, kad su uzdarytu termostatu variklis neikaistu iki darbines temperaturos. O tau pagal pavadinima neaisku, kad bmw negali buti toks jautrus kai CELKA ir isvis ar gali buti kas jautresnis uz celka? [OO==[][]==OO] |
| eddie_gt4 | 2007-10-16 13:08:55 (0) |
Juliau, as ir nekalbejau, kad nukretnta iki minimumo... bet vietoj 1/3 (iprastine padetis) buna 1/4 (pensininkas stajl saltesne diena) ar 1/2 (vasariniai kamsciai) ir manau, kad tai visai normalu stock'in'fanas © by Sheikhas fleimmeisteris © by hedo |
|
Romeo07
|
2007-10-16 13:10:44 (0) |
O mazdaug kiek kainuoja tas termostatas? Jei nedaug tai galima is karto toki kaip bandyma atlikti Pasikeiciu ji ir tada ziurim kas bus. Tas pats kaip buvo ar ne. O jei brangus tai nesinori jo keisti jeigu jis ir taip geras. Nors siaip as pritarciau Juliui nes as ir manau jog temperatura turi pakilti iki normalios temperaturos o ne tiek kad vos vos pajudejusi is vietos. Pas mane net apsukos sukyla tuo metu. Email: almantas.suk@gmail.com Skype: almantas835 |

, aisku tada jau nebesusidotu su tokia temperatura), rodykle stovi visada vietoj, taip buvo su visom kmano masinom ir taip turi buti.
) irgi buvo xu**vas ausinimas, nes rodykle elgdavosi lygiai taip pat - jos parodymai skirdavosi priklausomai nuo aplinkybiu