Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
del spyruokliu
Kategorija: Celicos eksploatacija ir remonta
Autorius: maska
|
zycha
|
2006-05-17 12:02:49 (0) |
Julius raše: Pratarnaus tikrai, as civica buvau sezemines net daugiau nei 2.5" ir tarnavo du metus normaliai vazinejant po 25000km per metus, poto sudejom atgal stock spyruokles, dar metus sesuo pravazinejo ir parduodant tikrinom ant stendo amortikus visi geri tebebuvo. O netinka Stock amortikai prie tokio zeminimo todel, kad max istemptas amortikas yra ilgesnis uz spyruokle, todel ji atsipalaiduoja ir gali iseiti is savo vietos, kitu problemu nebuvo Kai taip amortikas suspaustas, jis nedirba elementariai, neatlieka savo funkcijos. Paskaicius newcelica daugeliui stokiniai pareina, jei labai suzeminama. Gal civikui ir negedo, priklauso nuo masinos. Seip pas civika 2 svirciu pakaba dar, gal tai turejo reikme. |
|
jarik
|
2006-05-17 12:16:21 (0) |
tomykas ir spc - mars i kita tema! (cypauti gali del nusidevejusiu stabilizatoriaus gumu, original toyota kainuoja apie 30lt uz vnt (reikia 2)) |
| SpC | 2006-05-17 12:36:50 (0) |
Aciu issikraustom Email specaz@yahoo.com |
| Julius | 2006-05-17 13:44:52 (0) |
zycha raše: Julius raše: Pratarnaus tikrai, as civica buvau sezemines net daugiau nei 2.5" ir tarnavo du metus normaliai vazinejant po 25000km per metus, poto sudejom atgal stock spyruokles, dar metus sesuo pravazinejo ir parduodant tikrinom ant stendo amortikus visi geri tebebuvo. O netinka Stock amortikai prie tokio zeminimo todel, kad max istemptas amortikas yra ilgesnis uz spyruokle, todel ji atsipalaiduoja ir gali iseiti is savo vietos, kitu problemu nebuvo Kai taip amortikas suspaustas, jis nedirba elementariai, neatlieka savo funkcijos. Paskaicius newcelica daugeliui stokiniai pareina, jei labai suzeminama. Gal civikui ir negedo, priklauso nuo masinos. Seip pas civika 2 svirciu pakaba dar, gal tai turejo reikme. O koks skirtumas amortikui kurioj vietoj jis dirba: auksciau ar zemiau? Juk vistiek apkrova amortiko ta pati, nes juk amortikas nespaudzia tepalo, tiksliau spaudzia, bet per skylutes jis prateka, tai koks skirtumas kada jam prateketi ar kai stokas auksciau ar zemiau. Nezinau bent jau as tai taip manau. O pareiti amortikai greiciau gali del sumazejusios eigos ir pastovaus darbo labiau toje pacioje vietoje, nei su stock spyruoklem [OO==[][]==OO] |
| Dogg | 2006-05-17 15:27:12 (0) |
Va cia Juliau tu ir klysti pa polnai pragrame... Jei taip paprastai aiskinant - jei atmortika ishvesi is to vadinamo mirties tasko (kai 50% tepalo ra duju yra virshuj ir 50% apacioJ) tai gausis taip jog realiai dings pusiausvyra judesio stabdymo, kitaip sakant gali pasidaryt "bouncy" vaziuokle kai i viena puse atmortikas dirbs daugiau negu i kita. O del spyruokliu - palik patovet jas (jei dar nestovejo ilgokai isimtos) turetu atsistatyt. Nes tai normalu ish vienos puses jog ta kuri buvo suspausta "pasedus" Julius raše: zycha raše: Julius raše: Pratarnaus tikrai, as civica buvau sezemines net daugiau nei 2.5" ir tarnavo du metus normaliai vazinejant po 25000km per metus, poto sudejom atgal stock spyruokles, dar metus sesuo pravazinejo ir parduodant tikrinom ant stendo amortikus visi geri tebebuvo. O netinka Stock amortikai prie tokio zeminimo todel, kad max istemptas amortikas yra ilgesnis uz spyruokle, todel ji atsipalaiduoja ir gali iseiti is savo vietos, kitu problemu nebuvo Kai taip amortikas suspaustas, jis nedirba elementariai, neatlieka savo funkcijos. Paskaicius newcelica daugeliui stokiniai pareina, jei labai suzeminama. Gal civikui ir negedo, priklauso nuo masinos. Seip pas civika 2 svirciu pakaba dar, gal tai turejo reikme. O koks skirtumas amortikui kurioj vietoj jis dirba: auksciau ar zemiau? Juk vistiek apkrova amortiko ta pati, nes juk amortikas nespaudzia tepalo, tiksliau spaudzia, bet per skylutes jis prateka, tai koks skirtumas kada jam prateketi ar kai stokas auksciau ar zemiau. Nezinau bent jau as tai taip manau. O pareiti amortikai greiciau gali del sumazejusios eigos ir pastovaus darbo labiau toje pacioje vietoje, nei su stock spyruoklem ![]() Subaru Legacy Wagon Diesel JDM Celica 99' SSIII 3SGE Beams - PARDUOTA - bet neuzmirsta! |
| Julius | 2006-05-17 15:53:57 (0) |
Sakiau, kad manau o ne zinau Bet mano atlaike 50000km ir toliau dar geriausiai vaziavo, tik gal pas civica ilgesni amortikai, todel taip labai nesijaucia tas [OO==[][]==OO] |
| maska | 2006-05-18 04:54:01 (0) |
nu dabar as jau visai susibalamutijau is pradiu galvojau kad tos spyruokles susses ir psio bus ok.... o daar jei dar amortikai ir visa pakaba pataps "bouncy" tai nafik tos spyruokles tada einu ziuret kiek amortikai su springas kaztuoja.... |
| Yyy | 2007-08-20 17:02:16 (0) |
Tai dabar ne i tema, bet paklausiu Pas mane gale kuo toliau, tuo labiau ima girgzdet, imu manyti, kad spyruokles. Kazkada keiciau galini rata, ir maciau kaip viena is ju visiskai susispaudus, uzrudijus.. Kad amortizatoriai brangus kai biesas, tai zinau, o kiek kainuotu spyruokles, ju pakeitimas? :] |
| aparaturscikas | 2007-08-20 17:25:36 (0) |
o gal cia nespyruokle? pas visus dazniausiai girgzda traukes, tad gal pradziai tegu kas apziuri vaziuokle.. Kuo daugiau dirbi prie tiuningo, tuo labiau patinka Stockas... Skype: aparatursikas Mail: aparatursikas@yahoo.com tel: +37060326989 |
|
zhigan_limon
|
2007-08-20 17:52:52 (0) |
tyliu Top of the range JDM Toyota MR2 Turbo 96 JDM Toyota Soarer 92 Mercedes S320 CDI 2004 |


Bet mano atlaike 50000km ir toliau dar geriausiai vaziavo, tik gal pas civica ilgesni amortikai, todel taip labai nesijaucia tas