Sveiki,
nežinau, kiek čia D4D savininkų, bet gal kas padės.
Žodžiu viskas prasidėjo nuo to, kad protarpiais ant apkrovos pradėjo dinginėti trauka. Užmini gazo, pradeda traukt, tada staiga kažkas lyg užsikabina už galo ir po to vėl staiga pasileidžia. Pradėjo stipriai progresuoti, pastebėjau, kad esant šaltam varikliui trauka dinginėja dažniau ir prie mažesnių sūkių, o šylant trauka dingsta rečiau ir tik prie didesnių sūkių. Po kelių dienų važiuojant užsidegė check engine lemputė ir pradėjo išviš nebetraukt, praktiškai nebegreitėjo. Ant laisvų dirbo tvarkingai. Taigi pradėjau ieškoti bėdų.
1. Pakeistas oro ir kuro filtrai nieko nepakeitė.
2. EGR vožtuvas švarus
3. Nupirkau ir pakeičiau 2 SCV vožtuvus. Pasirodo vienas buvo brokuotas, tad įdėjau seną atgal. Išvažiavau ir atrodė, kad jau kaip ir viskas gerai, mašina trauka, viskas puiku. Deja kitą dieną vėl pastebėjau, kad pradeda dinginėti trauka ir galiausiai užsidėgė check engine.
Sulaukiau pakaitinio vožtuvo, pakeičiau jį na ir prasidėjo dar nebūti dalykai... Pirmiausia atsirado nenormalus kalimo garsas, mašina dirba kaip traktorius. Toliau važiuojant atleidus gazą mašina dar kokią sekundę greitėja ir tuo metu atsiranda kalimo garsas (greitėjant nuspaudus gazą kalimo nėra). Taip pat vėluoja į gazo paspaudimą. Na ir dabar pastoviai užsideginėja check engine, ko pasekoje mašina pradeda išvis netraukt. O šiandien užkūrus ryte maniau, kad tuoj koks stūmoklis prasimuš į dienos šviesą. Baisu važiuot ne tik dėl garso, bet ir dėl visiškai dingusiois traukos.
Šiandien bandysiu nuskaityti klaidas, bet gal kas turi dar kokių idėjų, kas čia galėtų būti?
Nes SCV vožtuvų keitimas kaip ir nepagerino situacijos, o tik pablogino.
nežinau, kiek čia D4D savininkų, bet gal kas padės.
Žodžiu viskas prasidėjo nuo to, kad protarpiais ant apkrovos pradėjo dinginėti trauka. Užmini gazo, pradeda traukt, tada staiga kažkas lyg užsikabina už galo ir po to vėl staiga pasileidžia. Pradėjo stipriai progresuoti, pastebėjau, kad esant šaltam varikliui trauka dinginėja dažniau ir prie mažesnių sūkių, o šylant trauka dingsta rečiau ir tik prie didesnių sūkių. Po kelių dienų važiuojant užsidegė check engine lemputė ir pradėjo išviš nebetraukt, praktiškai nebegreitėjo. Ant laisvų dirbo tvarkingai. Taigi pradėjau ieškoti bėdų.
1. Pakeistas oro ir kuro filtrai nieko nepakeitė.
2. EGR vožtuvas švarus
3. Nupirkau ir pakeičiau 2 SCV vožtuvus. Pasirodo vienas buvo brokuotas, tad įdėjau seną atgal. Išvažiavau ir atrodė, kad jau kaip ir viskas gerai, mašina trauka, viskas puiku. Deja kitą dieną vėl pastebėjau, kad pradeda dinginėti trauka ir galiausiai užsidėgė check engine.
Sulaukiau pakaitinio vožtuvo, pakeičiau jį na ir prasidėjo dar nebūti dalykai... Pirmiausia atsirado nenormalus kalimo garsas, mašina dirba kaip traktorius. Toliau važiuojant atleidus gazą mašina dar kokią sekundę greitėja ir tuo metu atsiranda kalimo garsas (greitėjant nuspaudus gazą kalimo nėra). Taip pat vėluoja į gazo paspaudimą. Na ir dabar pastoviai užsideginėja check engine, ko pasekoje mašina pradeda išvis netraukt. O šiandien užkūrus ryte maniau, kad tuoj koks stūmoklis prasimuš į dienos šviesą. Baisu važiuot ne tik dėl garso, bet ir dėl visiškai dingusiois traukos.
Šiandien bandysiu nuskaityti klaidas, bet gal kas turi dar kokių idėjų, kas čia galėtų būti?
Nes SCV vožtuvų keitimas kaip ir nepagerino situacijos, o tik pablogino.