Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Toyota Carina E
Kategorija: Kitos Toyotos
Autorius: Waring
| EKOKAVA | 2008-05-27 19:49:17 (0) |
| ŠIAULIAI Žinučių forume: 17 | Smėlis raše: aš irgi apie dujas nieko gero nemanau, bet jalki palki, net grynas benzas tuoj apsimokėt ims. reiktų paskaičiuoti, bet jaučiu Lt/km benzas ir dyzelis susivienodint baigia esu patyręs dujas 4afe lean burn varikliui , pravažiavau su I tipo dujų įranga Lietuvoje 80 tuks. km, tai mašina važiavo, bet vožtuvai tarškėjo kaip dyzeliui, nusėdo išmetimo vožtuvai, išsimalė lizdai, bet , kad pradegtų, tai nepradegė, bet keičiau pats visą variklį į 1,8 lean burn, nes anas jau valgė tepalą po 1 litrą 1000km, užkepė žiedai, tai toks rezultatas, bet pasikeičiau variklį už 700Lt, tiek kainavo variklis su pribambasais ir skysčiais, tai įvertinus ekonominį efektą , dujos vistiek apsimoka lygiai kaip dyzelis, bet už benzą pigiau, o kas sako ,kad dujų užtenka 7-8 litrų 100Km, meluoja, nes dujų kaloringumas tūriui yra 25 proc. mažesnis nei benzino, todėl dujų reikia 25 proc. daugiau nei benzino, o teiginys, kad sekvencinis dujų įpurškimas sutaupo dujų sunaudojimą yra klaidingas, pagerėja tik dinamika ir šalto variklio darbas. Dėl tepalo varvinimo į kolektorių , kad apsaugoti vožtuvus - man naujiena, nes logiškai mastant, tai tas tepalas prieš sutepant išmetimo vožtuvus - sudega ir dar labiau užkoksina žiedus bei apmeta liabda zondą, bet liamda zondas atskira tema, nuo per lieso dujų mižinio pabala nuo oksidų ir numišta per 6000km negyvai, drąsiai tuomet imti iš šroto , tik pasižiūrėti,kad butu apneštas suodžiai, bet ne per stipriai. Sėkmės, jei turite specifinių klausimų apie Carinas, Avensiuis iki200m, tai labai daug žinau, mano tai hobis augutis |
| EKOKAVA | 2008-05-27 20:02:26 (0) |
| ŠIAULIAI Žinučių forume: 17 | kestasas raše: Smėlis raše: jarik raše: as ne is taves, o is zmogaus, kuriam 12-14 litru atrodo labai didedles sanaudos mieste su kamsciais (nors jos aisku ir nemazos, kaip 1.8 varikliui...)tai aš suprantu, kad ne iš manęs. čia tik šiaip nepasitenkinimą kamščiais išreiškiau tai atvaryk i siaulius ir pamatysi kad 7 km atstuma piko metu vaziuosi virs valandos. tai ir sakau kad 14 litru duju su 1.8l motoru - konkretus vejas. tiek pasiima kamstyje 3litru variklis. Galiu tiksliai pasakyti, kik dujų valgo carina e sportwagon 1,6-1,8 lean burn : mieste netaupant 12Ltr dujų vasarą, užmiestyje iki 120km/h 10,2 litro, cia tuomet, kai mišinys tiek užliesintas, kad bet koks dujų centras tik gu-teli pečiais, kaip ta mašina greitėja. Visi mano, kad reiktų riebinti, bet pamiršta, kad tuomet sąnaudos bus 16 ltr užmiestyje, negaliu komentuoti tų, kas turi sekvencinį dujų įpurškimą. bėda ta, kad šių variklių gana žemas suspaudimo laipsnis: 9,5,; todėl ir naudingumo koeficientas žemesnis su dujomis. Patarimas dujininkams( as irgi): žinokite, kad šiems varikliams sėda išmetimo vožtuvai, ir kas 20-40 tūkst km reiktų pareguliuoti vožtuvus ploninant plokšteles, kitaip pradegs lizdai. Žinokite, nes tai yra tiesa, pats patyriau ir dar vienas meistras ant savo kailio. Sėkmės. augutis |
| Smėlis | 2008-05-28 07:43:21 (0) |
nu ką, šiandien mano mašiniuką draudimas atvažiuoja apžiūrėt. linasser, kiek laiko draudimas tau viską tvarkė?.. The follies which a man regrets most, in his life, are those which he didn't commit when he had the opportunity. |
| linasser | 2008-05-28 08:00:02 (0) |
EKOKAVA raše: esu patyręs dujas 4afe lean burn varikliui , pravažiavau su I tipo dujų įranga Lietuvoje 80 tuks. km, tai mašina važiavo, bet vožtuvai tarškėjo kaip dyzeliui, nusėdo išmetimo vožtuvai, išsimalė lizdai, bet , kad pradegtų, tai nepradegė, o kas sako ,kad dujų užtenka 7-8 litrų 100Km, meluoja, nes dujų kaloringumas tūriui yra 25 proc. mažesnis nei benzino, todėl dujų reikia 25 proc. daugiau nei benzino, o teiginys, kad sekvencinis dujų įpurškimas sutaupo dujų sunaudojimą yra klaidingas, pagerėja tik dinamika ir šalto variklio darbas. Dėl tepalo varvinimo į kolektorių , kad apsaugoti vožtuvus - man naujiena, nes logiškai mastant, tai tas tepalas prieš sutepant išmetimo vožtuvus - sudega ir dar labiau užkoksina žiedus bei apmeta liabda zondą, bet liamda zondas atskira tema, nuo per lieso dujų mižinio pabala nuo oksidų ir numišta per 6000km negyvai Va čia tu esi neteisus-mano pažystamas su dujom per du metus pramynė 290.000km nė karto nereguliavo vožtuvų. Aš pats dujomis pravažiavau 28.000km, važiuosiu pareguliuot vožtuvų, nes jaučiu, kad jie gyvenime nebuvo reguliuoti. Liamda zondas nenumiršta po 6000km, nes pas mane jau būtų numiręs ir pasijaustų sąnaudų padidėjimas, išmetimo CO, CH-ką tik praėjau technikinę, palyginus su praeita technikine išmetimas nepakito Sekvencinės dujos negali turėti įtakos šalto variklio bėgėjimuisi, nes šaltas variklis dirba TIK benzinu. Dinamika nepagerėja, o pablogėja-aiškiai juntu, kad perjungus nuo benzino, sumažėja variklio galia. Tepalas-ten yra speciali alyva. Kaip žinai, daugelis carinų valgo tepalą, bet liamdos nenumiršta. Dujų pas mane valgo 8-8,5l-jei labai nori įsitikinti, galim pravažiuoti kokį vienos dienos testuką-rezultatai turėtų būti akivaizdūs. Be to turiu visą sąnaudų sąrašą nuo 2006 metų- apie 60 užpylimų 7a-fe lean burn (dujos) skype: serutkev |
|
jarik
|
2008-05-28 08:34:34 (0) |
linasser - tai pas tabve duju ipurskimas ir isijungus dujoms jauti galios sumazejima?! Gal tu tokiu atveju nuvaryk pas dujininkus kad sureguliuotu tau jas? As tai kol ant lemputes nepaziuriu nezinau net ant ko vaziuoju... |
| Furijo | 2008-05-28 08:59:24 (0) |
jarik kokia pas tave duju iranga ir kur cia vilniui reguliuojies? |
| Smėlis | 2008-05-28 09:09:47 (0) |
Smėlis raše: nu ką, šiandien mano mašiniuką draudimas atvažiuoja apžiūrėt. linasser, kiek laiko draudimas tau viską tvarkė?.. ir dar koks draudimas? nes aš tai ant BTA užsiroviau. gandai gandeliai nelabai geri apie jį. The follies which a man regrets most, in his life, are those which he didn't commit when he had the opportunity. |
| linasser | 2008-05-28 09:10:32 (0) |
Tai, kad jaučiasi, o reguliavo jau 4 servisai ir nieko geriau nepadarė nė vienas-ADS, Narėpuose, garažai ir Altas. Nėra taip ,kad skirtųsi labai, bet aš galiu atskirti. O jei važiuoju virš 4000 apsukų, tai dar labiau jaučiasi. Mano pažystami irgi dėjosi tokią pat įrangą, o vienas ir brangią iš Propano(tipo geriausiai deda BRC) ir visi sakė, kad sumažėjo galia, padidėjo sąnaudos. Reklama yra reklama, o realybėje kitaip. Pas mane benzo beveik 1L mažiau naudojo. Turiu patirties su dujom ir daug pažystamų su dujom, tai stebuklų nemačiau. 7a-fe lean burn (dujos) skype: serutkev |
| filtras | 2008-05-28 09:23:52 (0) |
| carina e kaunas Žinučių forume: 21 | del priekines lempos, savo keiciau rudeni, butent keleivio puses. originali kainavo 170lt. taivaniska ~100-120lt. beje turiu savo angliska keleivio puses fara, uz simbolini keliasdesimt litu atiduociau, tik kad niekam jos nereiks nes ne i ta puse sviecia ir technikinei tada zopa beje aplaupe mano carina, nukosejo galini toyotini zenkliuka.. http://www.celica-klubas.com/apie_mus/foto-4085.html |
| linasser | 2008-05-28 09:32:02 (0) |
filtras raše: beje aplaupe mano carina, nukosejo galini toyotini zenkliuka.. http://www.celica-klubas.com/apie_mus/foto-4085.html Gal nusižiūrėjo į mano cariną, kad be ženklo važinėja Po dažymo dar nuždėjau.7a-fe lean burn (dujos) skype: serutkev |

(nors jos aisku ir nemazos, kaip 1.8 varikliui...)
~100-120lt.