< Senas dizainas

Šiuo metu prisijungę:

Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

Kitos Toyotos » Toyota Corolla AE101 stabdžių problema

Fanaz // Corolla T-Sport // Vilnius // 2014-03-31 20:08:45 // Žinučių:2432
0 
Užvedus šaltą automobilį viskas tvarkoje. Stabdžių pedalas minkštas, automobilis rieda gražiai. Pavažiavus apie 3-4 kilometrus stabdžių pedalas palengva tampa kietas, stabdo stipriai, vos prisilietus prie pedalo. Pavažiavus dar porą kilometrų automobilis stabdo pats, važiuoti darosi neįmanoma. Sustojus ir palaukus apie 15 minučių viskas susitvarko. Ir vėl pasaka iš naujo.

Kas tikrai patyręs ir susidūręs, pakomentuokit, kas sukelia problemą? Stabdžių stiprintuvas, pagrindinis stabdžių cilindras? Neapčiuopiu ryšio su nuvažiuotu atstumu ar temperatūra.
Ciunia // AT-200 (ST 1.8) // Vilnius // 2014-03-31 21:06:30 // Žinučių:283
0 
Tas pats :D ---> PUSH ME !Atidaryti naujame lange Priekiniai suportai klinijo.
Fanaz // Corolla T-Sport // Vilnius // 2014-03-31 21:16:17 // Žinučių:2432
0 
Sprendžiant iš Tavo temos, galutinė diagnozė nėra visiškai aiški, tik prielaida, kad suportai klynijo? Juk negali staiga abu ir vienu metu klyninti, keista būtų :)
Ciunia // AT-200 (ST 1.8) // Vilnius // 2014-03-31 21:31:56 // Žinučių:283
0 
Aš irgi taip galvojau ;) bet tiesa yra ta, kad perrinkau priekinius suportus, nes buvo apsaugine guma suplyšusi abiejuose suportose, o galinius perrinkau šiaip, kad apsidraust ir viskas, bėdos baigėsi :)
Insaz // AT-200 (ST 1.8) // Vilnius // 2014-04-01 03:27:02 // Žinučių:114
0 
šiaip manau ne pačiuose stūmokliukuose esmė, nes kai pas mane buvo prikepę stūmokliukai, tiksliau vienas, jis visada ir stabdė pats. ir nesvarbu šilta mašina ar šalta. čia daugiau panašu kaip toje temoje rašė sheikas, kažkas su stabdžių skysčiu arba stabdžių šlangelėm, tuo labiau nes abu stūmokliukai iš karto...na gal pasitaiko sutapimų..
Fanaz // Corolla T-Sport // Vilnius // 2014-04-01 21:00:05 // Žinučių:2432
0 
Dėkui už mintis. Kitas klausimas - sakykim noriu prapūsti stabdžių vamzdelius. Atsuku vamzdelį prie pagrindinio stabdžių cilindriuko ir paduodu slėgį. Kitame gale galiu atsukti prie visų ratų iškart, ar būtina kiekvieną ratą atskirai prapūtinėt?
Edvatronas // ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) // Boston, UK // 2014-04-01 23:01:18 // Žinučių:3796
0 
Nuorint gal nori? Arba pakeist stabdziu skysti? Geriau po viena rata - pradedi nuo paskutinio, baigi pirmutiniu t.y. pradedi nuo galinio desines puses, tada galinis kaires, tada priekinis desines ir galiausiai priekinis kaires puses ratas ;) Ir tirai neatmetu versijos, kad klynija stabdziu cilindriukai... Atsisuk viena suporta, kuris klynija ir paziurek ar vaiksto normaliai cilindriukai.
Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
Fanaz // Corolla T-Sport // Vilnius // 2014-04-02 08:00:01 // Žinučių:2432
0 
Suportus perrinkinėsiu. Gumos nuo karščio ten jau matyt senai sudegė, stabdžių diskai mėlyni, susikreivoję po važinėjimų. Turėjau omenyje prapūtimą oru, internete daug kas siūlo. Bet niekur nepaminėta, ar reikia principu 1 į 4 ar 1 į 1, t.y. kaip su nuorinimu :)
Edvatronas // ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) // Boston, UK // 2014-04-02 10:04:07 // Žinučių:3796
0 
Tai nesvarbu kaip pust, bet tada man atrodo reikes nuorint ir pagrindini cilindra, o tada ratus, kaip rasiau anksciau.
Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
Fanaz // Corolla T-Sport // Vilnius // 2014-04-05 22:12:17 // Žinučių:2432
0 
Dėkui visiems davusiems minčių ;) problema išsisprendė pakeitus pagrindinį stabdžių cilindriuką. Dėl gedimo vidinė "vaikštanti" dalis nuspaudus pedalą šiek tiek skersuodavo ir užstrikdavo. Stabdžiai matomai likdavo šiek tiek nuspausti, o toliau temperatūra padarydavo savo darbą. Beje, pakeičiau į GT-i cilindriuką, vienu milimetru platesnis vidus, visa kita - identiška.
Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai
Celica klubas © 2017 - info@celica-klubas.com