Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    Ar automobiliu styling'o laikai jau praejo?

    Kategorija: Paplepekim

    Autorius: ignis

    tibis 2013-02-17 08:00:29 (0)  
    ZZT-230 (GT 1.8) vilnius Žinučių forume: 7
    Insaz 2013-02-17 09:17:14 (0)  
    AT-200 (ST 1.8) Vilnius Žinučių forume: 114
    Šiaip pritarčiau, kad patiuninta mašina, asocijuojasi kad ir po kapotu ten ne 1.6 paprastukas ar koks dyzeliukas puškuoja. Bet realiai tokios mašinos kaip celkos gt4 ne kasdieniam važinėjimui, su jomis manyčiau jau ne žaist reikia, o užsiimti ir išnaudoti pagal paskirtį. O sporte, na nesu didelis žinovas, bet manau, kad to viso 'gražaus atrodymo' modai prideda svorio, kas nelabai reikalingas sporte? Kur daugiau reikalingas aptakumas ir pagrindiniai modai po kapotu, važiuoklėj ir visas dėmesys į ten. O jeigu nori tiesiog išsiskirti žmogus su savo automobilio interpretacija, tai kodėl gi ne, jeigu patiunins savo 1.6 ar kokį dyzeliuką? Kasdienė mašina, bet traukia akį. Juk jei jau pagrąžini mašiną nebūtina lėkt belekokiu greičiu;/ tada nelabai kas ir pamatys;/ (:D )

    Firestart parašė:
    As irgi pasisakau uz stylinga, BET manau reikia tinkamai pasirkinkti automobili kuri grazinsi. Daugeliu atveju stylingas prideda sportiskumo, tai naturaliai atrodo "greitesne" auto, na o jei stylinga darai ant kokios 1.6 celicos ar golfo dyzelinio tai kazkaip neadekvaciai gaunasi. Manau stylinga reikia daryti bent jau ant galingiausios stock automobilio modifikacijos, celicu atveju - GT4.
    Enjoyer 2013-02-17 09:59:24 (0)  
    Klaipėda Žinučių forume: 315
    Kazkaip niekada nepritarsiu nuomonei "nekasdienine auto". Auto yra skirta vaziuot. Net jei kokia Ferrari 250GTO tureciau(ko tikriausiai niekada nebus) judetu ji kas diena.
    Toyota MR2 Spyder
    ex. Ford Capri 1978
    ex. mk3 Toyota Supra
    ex. Mazda Mx-5 NB 1,8
    bubu 2013-02-18 07:32:33 (0)  
    Žinučių forume: 1854
    Su Ferrari 250GTO galetum vaziuoti dvi dienas per savaite, nes likusias ji butu remontuojama :)
    Siaip stylingo mados tikrai pasikeite, kosmines formos jau seniai praeityje. I mada ateina grubumas. Kas lyg ir pabrėzia galia. Platintos arkos ir t.t. Paskutinis mados sauksmas i isore isnesti tvirtinimo varztus. Tą užnesė vienas is GT86 tiuneriu. Prie tokio stiliaus labiau limpa ir kruvos lipdugu, surudijusios dalis ir t.t. Na žodžiu dabar meile automobiliui isreiskiama siek tiek kitaip. Bet minimalus stailingas su graziais ratlnakiais ir žeminta pakaba visada bus populiarus.
    tiomka 2013-02-18 16:16:50 (0)  
    AT-180 (Sti 1.6) Žinučių forume: 304
    Dar grazi aerografija manau lb liux butu... nereiktu nei arku platint.Padarei koki piesinuka superini ir busi isskirtinis ir vienintelis :) to insaz-> Ne vienas dyzeliukas padetu tavo celica taip kad cia negrybauk :)
    Insaz 2013-02-18 18:14:29 (0)  
    AT-200 (ST 1.8) Vilnius Žinučių forume: 114
    ech.. just read more carefully and till the end;]

    tiomka parašė:
    Dar grazi aerografija manau lb liux butu... nereiktu nei arku platint.Padarei koki piesinuka superini ir busi isskirtinis ir vienintelis :) to insaz-> Ne vienas dyzeliukas padetu tavo celica taip kad cia negrybauk :)
    BullDozeR 2013-02-21 11:02:54 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) Žinučių forume: 1605
    ignis parašė:
    Sveiki,
    man dabar toks klausimas kilo, ar automobiliu tuning'o laikai jau pamirsti ir negamykline isvaizda tik pajuokos objektas?
    NA, SIAIP KLAUSIMAS YRA: ar verta prikelti man savo projekta, ar geriau BodyKit'a mesti i savartyna ir nesiterlioti su nesamonemis, kokia Jusu nuomone? O nuotraukas galite pamatyti mano profilyje :)

    Jei kalbam apie styling`ą, mano asmeninė nuomonė tokia kad styling`as vistiek niekad nebus pamirštas jau vien todėl kad tikrai visada bus žmonių kurie nenorės turėti tokia pat gamyklinę mašiną kokia gali turėti ir nusipirkti kiekvienas, plius vistiek manau vyks visokios pasaulinės auto parodos kuriose visada bus styling projektai ir į kurias visada eis žmonės pažiūrėti. Pats užsieny pažįstu vieną žmogų kuris nėra koks piemuo, 10 metų kaip turi savo firmą, nesenai nusipirko darbinį busiką ford transit 2008 atrodo metų, ir tai užsimanė pagražinti. Specialiai iš kitos šalies užsakė tokius nedidelius pažeminimus, slenksčiukus, nudažė, kai kur apklijavo juodom juostom, net sužemino, ir ką, kaip visai kita mašina. Nesenai dar manęs klausė kaip dar daugiau pažeminti. Sakau daugiau gal jau neverta :) Taip kad manau stylingas niekur nedings, skirsis tik stiliai, nes kaip jau ir rašė, kažkada buvo taip kad kuo ekstremalesnis stylingas tuo geriau, dabar jau kažkas kita kažkam patinka. Tik tiek kad visi tokie pagražinimai su visais perdažymais nemažai kainuoja, todėl manau būtent dėl to YPAČ Lietuvoj dar nuo krizės pradžios laikų tokių entuziastų jau pastebimai pradėjo mažėti, užtat ir atsirado visokie pigūs aprudijusiųjų kėbulų stiliai kai padarai aprudijusį kapotą ir tu jau tipo madingas :) O kas dėl tavo bamperių, neverta juos numesti į šoną nors priekis ir slenksčiai tikrai nėra reti tarp 5os celicos ir gal yra kokių 10 metų senumo kuriuos ir pats iki šiol turiu, bet jie jai labai tinka.
    bubu 2013-02-21 11:47:04 (0)  
    Žinučių forume: 1854
    Surūdija kapotai ne iš krizės atsirado, tai tikrai :) Ir ne lietuviai varguoliai juos sugalvojo :)
    BullDozeR 2013-02-21 13:25:08 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) Žinučių forume: 1605
    bubu parašė:
    Surūdija kapotai ne iš krizės atsirado, tai tikrai :) Ir ne lietuviai varguoliai juos sugalvojo :)

    Kad ne Lietuviai sugalvojo čia faktas :) Bet sutapimas ar ne, Lietuvoj būtent po tų visų krizių jie ir paplito :)
    bubu 2013-02-21 14:17:33 (0)  
    Žinučių forume: 1854
    Sutapimas, Amerikoje Hot Rodus jau 50 metų pudo, tiesiog is ju japonai, o veliau vokiečiai pereme ant normaliu auto.