Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Ar automobiliu styling'o laikai jau praejo?
Kategorija: Paplepekim
Autorius: ignis
| tibis | 2013-02-17 08:00:29 (0) |
| ZZT-230 (GT 1.8) vilnius Žinučių forume: 7 | manau toki kaip tavo skoninga verta o tokiu kaip sis tikrai neverta : http://www.bing.com/images/search?q=tiuning+celica&view=detail&id=5EB2B202DBC622AE06E3CA51420E16F71E4E493C&FORM=IDFRIR![]() |
| Insaz | 2013-02-17 09:17:14 (0) |
Šiaip pritarčiau, kad patiuninta mašina, asocijuojasi kad ir po kapotu ten ne 1.6 paprastukas ar koks dyzeliukas puškuoja. Bet realiai tokios mašinos kaip celkos gt4 ne kasdieniam važinėjimui, su jomis manyčiau jau ne žaist reikia, o užsiimti ir išnaudoti pagal paskirtį. O sporte, na nesu didelis žinovas, bet manau, kad to viso 'gražaus atrodymo' modai prideda svorio, kas nelabai reikalingas sporte? Kur daugiau reikalingas aptakumas ir pagrindiniai modai po kapotu, važiuoklėj ir visas dėmesys į ten. O jeigu nori tiesiog išsiskirti žmogus su savo automobilio interpretacija, tai kodėl gi ne, jeigu patiunins savo 1.6 ar kokį dyzeliuką? Kasdienė mašina, bet traukia akį. Juk jei jau pagrąžini mašiną nebūtina lėkt belekokiu greičiu;/ tada nelabai kas ir pamatys;/ ( )Firestart parašė: As irgi pasisakau uz stylinga, BET manau reikia tinkamai pasirkinkti automobili kuri grazinsi. Daugeliu atveju stylingas prideda sportiskumo, tai naturaliai atrodo "greitesne" auto, na o jei stylinga darai ant kokios 1.6 celicos ar golfo dyzelinio tai kazkaip neadekvaciai gaunasi. Manau stylinga reikia daryti bent jau ant galingiausios stock automobilio modifikacijos, celicu atveju - GT4. |
| Enjoyer | 2013-02-17 09:59:24 (0) |
Kazkaip niekada nepritarsiu nuomonei "nekasdienine auto". Auto yra skirta vaziuot. Net jei kokia Ferrari 250GTO tureciau(ko tikriausiai niekada nebus) judetu ji kas diena. Toyota MR2 Spyder ex. Ford Capri 1978 ex. mk3 Toyota Supra ex. Mazda Mx-5 NB 1,8 |
| bubu | 2013-02-18 07:32:33 (0) |
| Žinučių forume: 1854 | Su Ferrari 250GTO galetum vaziuoti dvi dienas per savaite, nes likusias ji butu remontuojama Siaip stylingo mados tikrai pasikeite, kosmines formos jau seniai praeityje. I mada ateina grubumas. Kas lyg ir pabrėzia galia. Platintos arkos ir t.t. Paskutinis mados sauksmas i isore isnesti tvirtinimo varztus. Tą užnesė vienas is GT86 tiuneriu. Prie tokio stiliaus labiau limpa ir kruvos lipdugu, surudijusios dalis ir t.t. Na žodžiu dabar meile automobiliui isreiskiama siek tiek kitaip. Bet minimalus stailingas su graziais ratlnakiais ir žeminta pakaba visada bus populiarus. |
| tiomka | 2013-02-18 16:16:50 (0) |
Dar grazi aerografija manau lb liux butu... nereiktu nei arku platint.Padarei koki piesinuka superini ir busi isskirtinis ir vienintelis to insaz-> Ne vienas dyzeliukas padetu tavo celica taip kad cia negrybauk |
| Insaz | 2013-02-18 18:14:29 (0) |
ech.. just read more carefully and till the end;] tiomka parašė: Dar grazi aerografija manau lb liux butu... nereiktu nei arku platint.Padarei koki piesinuka superini ir busi isskirtinis ir vienintelis to insaz-> Ne vienas dyzeliukas padetu tavo celica taip kad cia negrybauk |
| BullDozeR | 2013-02-21 11:02:54 (0) |
ignis parašė: Sveiki, man dabar toks klausimas kilo, ar automobiliu tuning'o laikai jau pamirsti ir negamykline isvaizda tik pajuokos objektas? NA, SIAIP KLAUSIMAS YRA: ar verta prikelti man savo projekta, ar geriau BodyKit'a mesti i savartyna ir nesiterlioti su nesamonemis, kokia Jusu nuomone? O nuotraukas galite pamatyti mano profilyje Jei kalbam apie styling`ą, mano asmeninė nuomonė tokia kad styling`as vistiek niekad nebus pamirštas jau vien todėl kad tikrai visada bus žmonių kurie nenorės turėti tokia pat gamyklinę mašiną kokia gali turėti ir nusipirkti kiekvienas, plius vistiek manau vyks visokios pasaulinės auto parodos kuriose visada bus styling projektai ir į kurias visada eis žmonės pažiūrėti. Pats užsieny pažįstu vieną žmogų kuris nėra koks piemuo, 10 metų kaip turi savo firmą, nesenai nusipirko darbinį busiką ford transit 2008 atrodo metų, ir tai užsimanė pagražinti. Specialiai iš kitos šalies užsakė tokius nedidelius pažeminimus, slenksčiukus, nudažė, kai kur apklijavo juodom juostom, net sužemino, ir ką, kaip visai kita mašina. Nesenai dar manęs klausė kaip dar daugiau pažeminti. Sakau daugiau gal jau neverta Taip kad manau stylingas niekur nedings, skirsis tik stiliai, nes kaip jau ir rašė, kažkada buvo taip kad kuo ekstremalesnis stylingas tuo geriau, dabar jau kažkas kita kažkam patinka. Tik tiek kad visi tokie pagražinimai su visais perdažymais nemažai kainuoja, todėl manau būtent dėl to YPAČ Lietuvoj dar nuo krizės pradžios laikų tokių entuziastų jau pastebimai pradėjo mažėti, užtat ir atsirado visokie pigūs aprudijusiųjų kėbulų stiliai kai padarai aprudijusį kapotą ir tu jau tipo madingas O kas dėl tavo bamperių, neverta juos numesti į šoną nors priekis ir slenksčiai tikrai nėra reti tarp 5os celicos ir gal yra kokių 10 metų senumo kuriuos ir pats iki šiol turiu, bet jie jai labai tinka.![]() |
| bubu | 2013-02-21 11:47:04 (0) |
| Žinučių forume: 1854 | Surūdija kapotai ne iš krizės atsirado, tai tikrai Ir ne lietuviai varguoliai juos sugalvojo |
| BullDozeR | 2013-02-21 13:25:08 (0) |
bubu parašė: Surūdija kapotai ne iš krizės atsirado, tai tikrai Ir ne lietuviai varguoliai juos sugalvojo Kad ne Lietuviai sugalvojo čia faktas Bet sutapimas ar ne, Lietuvoj būtent po tų visų krizių jie ir paplito ![]() |
| bubu | 2013-02-21 14:17:33 (0) |
| Žinučių forume: 1854 | Sutapimas, Amerikoje Hot Rodus jau 50 metų pudo, tiesiog is ju japonai, o veliau vokiečiai pereme ant normaliu auto. |

:
