Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    Benzinas "Ecto" 95

    Kategorija: Paplepekim

    Autorius: DR DRE

    Alberto 2012-01-02 22:21:33 (0)  
    ZZT-230 (GT 1.8) Vilnius Žinučių forume: 274
    Reikia kad kas nors parodytu :D nes vistiek nesupratau
    Daksi?
    egis01 Klubo narys 2012-01-03 12:21:58 (0)  
    AT-200 ST ir honda accord 7 tourer Pasvalys-Kaunas Žinučių forume: 1261
    Alberto parašė:
    Reikia kad kas nors parodytu :D nes vistiek nesupratau

    jei nesupranti vadinasi pas tavę tos problemėlės nėra tad nesuk galvos ;)
    Mašina ne prabanga. Prabanga - priemonės, reikalingos, kad ji važiuotų.
    Alberto 2012-01-03 18:32:31 (0)  
    ZZT-230 (GT 1.8) Vilnius Žinučių forume: 274
    Tai siandien pastebejau, bet, ar tai tas pats apie ka jus kalbejot? - Kai perjungiu begi i aukstesni, kartais RPM speja nukris zemiau negu tas lygis kuriam atsiras kai begis bus perjungtas,, ir tada ir iseina toks truktelejimas kai RPM staigiai pasikelia (na ten mzd. 200-300RPM pvz.)
    Ar jus ne apie tai kalbat? :)
    Daksi?
    Fanaz 2012-01-03 18:50:03 (0)  
    Corolla T-Sport Vilnius Žinučių forume: 2432
    Mane irgi sudomino apie kokį tokį mistinį truktelėjimą eina šneka. Truktelėjimai perjungiant bėgį atsiranda iš nemokėjimo sinchronizuoti apsukas su jungiamu bėgiu, arba žmonių kalba tariant - elementaria vairavimo praktikos stoka. Kokie dar trūktelėjimai būna? Taipogi gali būti švelniai spustelėjus akseleratorių, jeigu blogai sureguliuota laisva eiga arba stipriai pasikeitė kuro savybės nuo to laiko, kai paskutinį kartą buvo nureset'intas ECU.
    JaaN 2012-01-03 18:58:48 (0)  
    MR2 Spyder Kaunas Žinučių forume: 278
    Sitas komentaras tai nuzude :) )))) Alberto, taigi nukrenta iki laisvu apsuku kai imini sankaba :) ) 800-900 kaip fanaz sake reikia sinchronizuot begiu permetimus

    Alberto parašė:
    Tai siandien pastebejau, bet, ar tai tas pats apie ka jus kalbejot? - Kai perjungiu begi i aukstesni, kartais RPM speja nukris zemiau negu tas lygis kuriam atsiras kai begis bus perjungtas,, ir tada ir iseina toks truktelejimas kai RPM staigiai pasikelia (na ten mzd. 200-300RPM pvz.)
    Ar jus ne apie tai kalbat? :)
    "Speed Matters!"
    Alberto 2012-01-04 10:13:46 (0)  
    ZZT-230 (GT 1.8) Vilnius Žinučių forume: 274
    :D Tai vat kas nemoka normaliai perjunginet šajbas, tai tam ir krenta iki laisvu apsuku ;-D O jei normaliai, tai turetu nukrist tik (7gen atveju) ~600 RPM zemiau negu buvo RPM kai iminei sankaba. O kai krenta pvz 800-900, tai ir iseina tas 200-300 RPM truktelejimas, kai staigiai susisinchronizuoja apsukos.
    Krc netaip supratai mano praeita pranesima ;-D

    Bet ar apie ta truktelejima kalbama, tai nzn :)

    JaaN parašė:
    Sitas komentaras tai nuzude :) )))) Alberto, taigi nukrenta iki laisvu apsuku kai imini sankaba :) ) 800-900 kaip fanaz sake reikia sinchronizuot begiu permetimus

    Alberto parašė:
    Tai siandien pastebejau, bet, ar tai tas pats apie ka jus kalbejot? - Kai perjungiu begi i aukstesni, kartais RPM speja nukris zemiau negu tas lygis kuriam atsiras kai begis bus perjungtas,, ir tada ir iseina toks truktelejimas kai RPM staigiai pasikelia (na ten mzd. 200-300RPM pvz.)
    Ar jus ne apie tai kalbat? :)


    Dar pastebejau, kai su baltarusisku benzu Cruisere (vaziuodamas lygiu keliu) staigiai ismini sankaba - apsukos pries nukrisdami biski pasoka ~500RPM. O Kai ipiliau NESTE 98, tai to soktelejimo nebuvo. Va
    Daksi?