Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    Dyzelių dėmėsiui!

    Kategorija: Paplepekim

    Autorius: zycha

    x-plode 2010-11-30 16:56:19 (0)  
    Nissan Almera N16 Vilnius Žinučių forume: 398
    Dekui, reiks pasitikrint :)

    zycha parašė:
    x-plode parašė:
    o kaip tikrinai žvakes? varža matavai?

    pirma ar ateina įtampa įjungus degimą 12-11V ir kiek laiko ji yra, viskas buvo ok. Tada antra pradėjau tikrinti kiekvienos varžą. Turi būti ~0.7omo prie +20C, nu kadangi mano testeris pieno riebumo tikslumo ir garaže tik +12C, tai rodė apie 1.2 omo visos. Viena iš vis nerodė nieko, reiškia nutrūkusi. Šiandieną nusipirkau iš Acura, su maža nuolaida 65lt.
    ex. Toyota Celica STI '91
    NosTeaM Klubo narys 2010-11-30 16:56:23 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vln Žinučių forume: 3170
    jei pakAItinus zwakes daugiau nei 2 kart esant geram saltukui nesikuria,tai wariantas,kad arba uzsiorina sistema,reik keist tokiu atweju kuro filtra,kitas aspektas kompresija maza ir neuzsidega dyzelis,dar gali but,kad purkstukai jau prie mirties,jie nepurskia,o ciurkesle waro,tada uzwedus dumina ir kwepia "gywu",nesudegusiu dyzeliu.prie salciu sawiski dyzeliuka sunkiai kuriau,dasipyliau EMSI degalu,nors nebuwo zwaigzdutes stende,bet prie pistoleto jau uzlipdyta,kita ryta uzsikure iskart :)
    7gen GTS ir 4gen GT

    el.pastas:nos999team@yahoo.com
    skype:nosteam1626
    www.public.fotki.com/NosTeaM
    Domsy 2010-11-30 17:02:54 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Kaunas Žinučių forume: 923
    I audi a6. Common rail

    jarik parašė:
    Del benzo ir pan dalyku pylimo tai butu gerai jei rasytimet i kokiu cia dyzeliu ta benza pylate? Nemanau kad siuolaikiniai common rail dyzeliai labai megtu benza ne
    LEXUS IS250
    Ex.Toyota Celica
    andriuska Klubo narys 2010-11-30 18:19:56 (0)  
    Supra mk4 Kaunas Žinučių forume: 651
    zycha parašė:
    Sheikhas parašė:
    nugi dyzelistai, papasakokit kaip turi tas D4D kurtis dabar.
    Pakeitem visas zvakes, bet sako vis tiek kokius 5 kart reik kaitint, cia normalu?


    Ne.

    Nu nzn, kuriasi normaliai ir be tokiu bairiu, tik kad D4D yra lepus kurui tai faktas. Niekada ziema nebudavo problemu, tik va dabar su tuo kuru vasariniu. Nors draugelio laguna smagiai kuriasi ir su vasariniu siai dienai..
    NNZ Klubo narys 2010-11-30 23:07:07 (0)  
    ST-205 (GT-FOUR 2.0t) Tauragė-Vilnius Žinučių forume: 197
    D4d nebijo ir benzo 10ltr. sumaišyto su 30ltr dyzelio, nebuvo jokio sutrikimo, užtenka ir 1 kaitinimo, tik reikia žvakes pasitikrinti, nes su 1 nudususia prie -14 užsikuria. Su žibalu irgi nesipyksta, kaip ir su rusišku. Realiai užtenka ir 1 kart pakaitint, nes ir užgesus pakaitinimo lempikiai dar žvakė kaitinasi, tai kiti pakaitinimai įtakos neturi.
    Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)
    zycha Klubo narysModeratorius 2010-11-30 23:25:56 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    NNZ parašė:
    Realiai užtenka ir 1 kart pakaitint, nes ir užgesus pakaitinimo lempikiai dar žvakė kaitinasi, tai kiti pakaitinimai įtakos neturi.

    tikrai taip, šiandieną patikrinau praktiškai. Spiralė užgęsta, bet dar kokias 5s žvakės kaitinamos (pilnai atašalęs variklis). Kaitinimo laikas priklauso nuo aušinimo skysčio temp.
    zycha Klubo narysModeratorius 2010-11-30 23:31:53 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    Šiandieną įstačiau naują žvakę, o kartu pravaliau EGR. Nors būklė buvo normali, suodžių nedaug. Žiūrėsim kaip kursis.
    Sheikhas Klubo narys 2010-12-02 08:54:36 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Ignalina Žinučių forume: 6685
    NosTeaM parašė:
    jei pakAItinus zwakes daugiau nei 2 kart esant geram saltukui nesikuria,tai wariantas,kad arba uzsiorina sistema,reik keist tokiu atweju kuro filtra,kitas aspektas kompresija maza ir neuzsidega dyzelis,dar gali but,kad purkstukai jau prie mirties,jie nepurskia,o ciurkesle waro,tada uzwedus dumina ir kwepia "gywu",nesudegusiu dyzeliu.prie salciu sawiski dyzeliuka sunkiai kuriau,dasipyliau EMSI degalu,nors nebuwo zwaigzdutes stende,bet prie pistoleto jau uzlipdyta,kita ryta uzsikure iskart :)

    hmmm iki ziemos dirbo kaip bite, dabar pakaitinus kokius 5 kartus uzsikuria ir dirba garziai be problemu, be jokiu kvapu dumu etc. Bet pakaitinus tik 1-2 kartus nesikuria. Zvakes visos pakeistos. Filtras keistas rudeni, kur dar ieskot kirminu.
    Grigarasas 2010-12-02 09:40:08 (0)  
    ST-185 (GT-FOUR 2.0t) Vilnius-Panevėžys Žinučių forume: 270
    Viskas cia normaliai, reikia dziaugtis kad isviso uzsikuria :) pas mane irgi kaitint reikia kokius tris keturis kartus, taciau is keliu apsisukimu tikrai neuzsikuria. Svarbu kad akumas butu geras, nes dyzeliui reikia kad greitai suktu, o jei akumas silpnas arba itampos atidavimas neatitinka to kas parasyta knygeleje, tai del to ir kyla problemu kuriant. Kiek teko kalbeti su meistrais, tai sake jog D4D variklis retai kada kuriasi is puse apsisukimo, reikia pavynioti, o tam reikia galingo akumo.
    zycha Klubo narysModeratorius 2010-12-02 10:16:39 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    Grigarasas parašė:
    Viskas cia normaliai, reikia dziaugtis kad isviso uzsikuria :) pas mane irgi kaitint reikia kokius tris keturis kartus, taciau is keliu apsisukimu tikrai neuzsikuria. Svarbu kad akumas butu geras, nes dyzeliui reikia kad greitai suktu, o jei akumas silpnas arba itampos atidavimas neatitinka to kas parasyta knygeleje, tai del to ir kyla problemu kuriant. Kiek teko kalbeti su meistrais, tai sake jog D4D variklis retai kada kuriasi is puse apsisukimo, reikia pavynioti, o tam reikia galingo akumo.


    tas tiesa, D4D reikalauja atitinkamų apsukų. Taip pat common rail varikliams reikia daugiau laiko užsivedimui, nes ten kol sukyla visokie vakuumai, slėgis raile. Nu kaip sakant, iš pusės apsisukimo kaip seni dyzeliai net vasarą nesikuria D4D.