Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
E85 etanolis,gal kas bandet,vazinejat?
Kategorija: Paplepekim
Autorius: waco
|
PylX
|
2011-02-03 18:12:36 (0) |
buriat cia is tuscio i kiaura... ekonomijos cia atmosferiniam nemodifikuotam auto neispesi arba ji bus minimali... turbininiam auto gerokai daugiau privalumu bet ir net keliant slegi neatsikovosi mazesnio kaloringumo be kitu modifikaciju...nera ir nebus pigu galinga ir t.t cia as izvelgiu nebent ekologiska ir protestas pries naftininkus daugiau tai cia isitikinimai su papildomom problemom uzkurinejant ziema... (jei kalbam apie gryna) kiek tai veiksmingas niekas nesuzinos as ant st185 maisiau ~50/50 ir buvau patenkintas su agresyviau tiunintu kompu, privalumai islenda kai buna lauke +30 bet visa tai tera "kazkas" sveikintina jei fanas pasidarys tam reikalui skirta varikli ar kas sportinej auto naudos e85 ar kasdiena 50/50 o visi kurie varo ant e85 ar perdetai ji giria tai eiliniai foruminiai cipolinai... (cia mano monologas...nepatinka ignoruokit) >PAST: Celica:3x 5gen GTI, 5gen GT4, 6gen ST, 7gen GT. Honda Civic: 6gen LSI, 7gen Type-R, Lexus IS...i know that cars >NOW: SAAB 9-3 2.0T MapTune Stage 1 |
| Fanaz | 2011-02-03 21:18:48 (0) |
Pritariu, visas malonumas važiuoti E85 būna vasarą, kai temperatūra lauke 20+. Drąsiai tilpdavau į 10L mieste, važiuoti visiškai nežymiai pasiriebinus būdavo malonu, jokio "laikymo už šiknos". Žiemą viskas kitaip, +20% išaugusios sąnaudos, ir netgi stipriau pariebinus trauka panašiai kaip su dujom. Norint važiuoti ir maloniai, ir ekonomiškai siūlau šaltuoju metų laiku naudotis B92 paslaugomis, o sušilus orams persiorentuoti į E85, su sąlyga kad anas dar labiau nepabrangs. |
| GreddyMR2 | 2011-02-03 21:31:13 (0) |
Iš anksto atsiprašau už neišprusimą, bet kas yra B92? Baltarusiškas 92? |
| Fanaz | 2011-02-03 21:37:00 (1) |
Nepadoru rašyti "kontrabandinis Baltarusiškas 92", dar pariš. Ant dūšios ramiau kai B92 |
| xups | 2011-02-04 06:30:01 (0) |
Kalbant apie ekonomija, norint taupiau ir efektyviau važiuoti su E85 ar jo mišiniu, nuo išmetimo kolektoriaus atsivedi vamzdi į filtrą, t.y. paduodi šiltą orą (siekiam ekonomijos). teorijos nerašysiu, kas norės susiras. P.S. ir dabar auto tiekiamos į Skandinaviją ar Rusiją dažnai turi šitą pribumbasą. subaru-kasdienai toyota-iseiginem |
| Fanaz | 2011-02-04 07:17:34 (0) |
Tamsta čia apie EGR'ą šneki. Jis ir Celikoj stovi. Galima jo veikimą modifikuoti ir pritaikyti. |
|
zycha
|
2011-02-04 07:19:48 (0) |
Fanaz parašė: GreddyMR2, aš gyvas, nesprogau, nors jūzinu nuo ano pavasario. Ar nepakankamai įtikinamas atsakymas? Girdėjai per žinias bent vieną užsidegusį nuo E85 išvis kadanors? vienas diedukas irgi visada pildamas benziną į baką mėgo rūkyti. 15 metų rūkė, 16-tais susprogo. fanaz, tavo bloga mąstysena. Jei dar neatsitiko, tai nereiškia kad rytoj ar poryt neatsitiks. Praeities patirtis neduoda čia jokios įtakos ateičiai. Jei yra rizika, ją reikia pašalinti. |
| Fanaz | 2011-02-04 07:39:45 (0) |
все относительно, в зависимости от того, куда отнисти [ru.] Pavojus sudegti nuo dujų nuotėkio manau yra aukštesnis, nei susprogti nuo E85. Jeigu pirmasis yra toleruojamas, kodėl neturėtų būti toleruojamas antrasis? Apie pirmąjį atvejį galima persiskaityti naujienų archyvuose, apie antrąjį kolkas tylu, vadinasi rizika nėra aukšta. Manau pakaktų vieno atvejo, kad žiniasklaida paleistų gandą koks nesaugus yra E85. Kolkas šitas erezijas ir paniką skleidžia tik naftininkai, kuriems jis nėra labai jau naudingas |
| xups | 2011-02-04 08:32:20 (0) |
Tamsta čia apie EGR'ą šneki. Jis ir Celikoj stovi. Galima jo veikimą modifikuoti ir pritaikyti. Išversk trumpinį EGR ir suprasi kad ne , EGR skirtas ekologijai. pagalvok kam daromas CAI ir kam HAI subaru-kasdienai toyota-iseiginem |
| Fanaz | 2011-02-04 08:51:21 (0) |
EGR'as vienaip ar kitaip išmetamosiomis dujomis šildo įeinantį orą. Na, tik kiek kitaip. O verst man nereikia, veikimo principus aš žinau pakankamai gerai |

, EGR skirtas ekologijai. pagalvok kam daromas CAI ir kam HAI