Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
E85 etanolis,gal kas bandet,vazinejat?
Kategorija: Paplepekim
Autorius: waco
| Fanaz | 2011-02-02 06:28:28 (0) |
waco, pirmą variantą apsimokėtų daryti jeigu būtų didžiulė paklausa, nes nemažos darbo sąnaudos, taipogi gamybą patogiau būtų atlikti kitose šalyse. Antras variantas nuo pirmojo skiriasi tik tiek, kad turėsi pakilusias laisvos eigos apsukas (iki 950-1000RPM), bei prasčiau važiuos kol variklis įšils (bus kaip ant dujų, t.y. laikymas už uodegos). Nei labai skausminga, nei juolab pavojinga. GreddyMR2, prasukau virš 8000km. Pyliau visas įmanomas kombinacijas su benzinu 95/98, baltarusišku benzinu, E85 bei 2004m. degtine. Kaip važiavau, taip važiuoju, pokyčių jokių, sutaupiau dviejų variklių kainą. Galėčiau padaryt paprastą perjungėją, pasižiūrėsiu po kiek detalės, parašysiu kokia bus galutinė kaina. Orientacinė apie 40-50lt. |
|
zycha
|
2011-02-02 07:41:37 (0) |
kvakiz parašė: Is esme vazinejant ant e85 patartina pasikeisti visus riebokslius kur vaiksto kuras, visas gumytes, ir tiesiog chipukas visa istorija baigta... Ką sako Wiki: There are a few major differences between FFVs and non-FFVs. One is the elimination of bare magnesium, aluminum, and rubber parts in the fuel system. Another is that fuel pumps must be capable of operating with electrically conductive ethanol instead of non-conducting dielectric gasoline fuel. Fuel injection control systems have a wider range of pulse widths to inject approximately 40% more fuel. Stainless steel fuel lines, sometimes lined with plastic, and stainless steel fuel tanks in place of terne fuel tanks are used. In some cases, FFVs use acid-neutralizing motor oil. For vehicles with fuel-tank mounted fuel pumps, additional differences to prevent arcing, as well as flame arrestors positioned in the tank's fill pipe, are also sometimes used. 1. Jokio magnio, aliuminio ir gumos kontakte. 2. Kuro pompa turi būti pritaikyta dirbti su elektrai laidžiu etanoliu. Benzinas yra nelaidus elektrai. 3. 40proc. daugiau kuro turi būti paduodama. Įpurškimo sistemos modifikavimas. 4. Visos metalinės detalės turi būti iš nerūdijančio plieno: kuro bakas, vamzdynas 5. Gali reikėti naudoti spec variklio alyvą. 6. Jei kuro pompa įmontuota tiesiai į baką, papildomų apsaugos priemonių gali reikėti. |
| Fanaz | 2011-02-02 08:37:47 (0) |
zycha parašė: Ką sako Wiki: Ką sako praktika: Per tris ketvirčius 8000 kilometrų be jokių nesklandumų, sutaupyta daugiau nei 1000lt, tai daugiau nei kainuoja GT-i variklis su kuro siurbliu, išvada - belenkaip apsimoka |
| GreddyMR2 | 2011-02-02 08:53:52 (0) |
Blin, neįsivaizduoju, ką daryti. Nenoriu, kad variklis po kapitalinio iškart paleistų ar kuro bakas, sistema prakiurtų, ar kad dar kažkoks brudas atsitiktų. Ir kuo dabar tikėt... Fanaz, įdėjus tą adapterį, taip pat galėsiu važinėti ir ant bendzino? |
| Fanaz | 2011-02-02 09:02:15 (0) |
Tikrai taip. Penktadienį pirmasis egzempliorius bus padarytas, galėsi išbandyt ir pakomentuot |
| xups | 2011-02-02 09:43:43 (0) |
1. Jokio magnio, aliuminio ir gumos kontakte. 2. Kuro pompa turi būti pritaikyta dirbti su elektrai laidžiu etanoliu. Benzinas yra nelaidus elektrai. 3. 40proc. daugiau kuro turi būti paduodama. Įpurškimo sistemos modifikavimas. 4. Visos metalinės detalės turi būti iš nerūdijančio plieno: kuro bakas, vamzdynas 5. Gali reikėti naudoti spec variklio alyvą. 6. Jei kuro pompa įmontuota tiesiai į baką, papildomų apsaugos priemonių gali reikėti. Ką sako praktika: E85/92-95 80%/20% santykiu (benzas reikalingas kad 2T tepalas ištirptu) pilamas į dvitaktį variklį jau ~3 metai (išdeginta ~200l kuro) jokių neigiamų pasekmių, tik ta kad variklis gerokai mažiau kaista (orinukas), bet gumas būtinai reikia keisti, tas tai suėda per metus, todėl į auto didesniu santykiu negu 50/50 nerizikuočiau be modifikacijų. subaru-kasdienai toyota-iseiginem |
|
PylX
|
2011-02-02 10:17:38 (0) |
taip 50/50 yra saugus o visokios pasakos tai panasiai kaip su dujom... visi kas nevazineja varo nes ibauginti (neaisku ko)... kai atsirado visi zadejo kapitalinius kas 10 000km kaip rodo patirtis 150 000km ir nieko nenutinka O grystant prie e85 tai manau : 1.jei nieko nenori daryt tai 50/50 + ankstini degima 2.statai kuro slegio reguliatoriu keli slegi pili 65/35 + ankstini degima 3. statai walbro keli slegi arba keiti purkstukus ankstini degima pili 70/30 O toliau jau eitu : kuro pasildymas ziemai suspaudimo laipsnio didinimas ir panasus bairiai >PAST: Celica:3x 5gen GTI, 5gen GT4, 6gen ST, 7gen GT. Honda Civic: 6gen LSI, 7gen Type-R, Lexus IS...i know that cars >NOW: SAAB 9-3 2.0T MapTune Stage 1 |
| InterGuru | 2011-02-02 11:04:45 (0) |
kalbant apie gumas tai toyotos gumos atsparios bioetonoliui, negaliu garantuoti simtu procentu, bet kiek uzhsieni skaiciau, kad etonolis veikia visas gumas jei jos kokybiskos net gi teigiamai nes net amerikoje buvo atliktas testas kai dvi masinos vaziavo skirtingais kurais, viena is ju etonoliu kita benzinu. ir po to viska arde ir ziurejo tai nuo etonolio visos zarneles isliko elastingos, svarios ir grazios, o nuo benzino suragejusios, apsinesusios, ir pakeitusios pirmines savybes. |
| Fanaz | 2011-02-02 11:23:08 (0) |
PylX parašė: O toliau jau eitu... Toliau eitų elementarus mišinio pariebinimas be jokių kitų modifikacijų. Ir valgo mažai, ir važiuoja normaliai. Arba kuro slėgio kėlimo būdu, arba mano būdu, pakoreguojant patį mišinio riebumą. Remk produktą lietuvišką |
|
zycha
|
2011-02-02 11:30:15 (0) |
kas liečia skirtumus, tai ten surašyta viskas tam, jei pastoviai važinėji e85 ir auto eksploatuojama 10m ir daugiau. Žinoma, kad etanolis nesukels korozijos per kelis mėn kuro sistemoje, bet kas bus po 3-5 metų? Negarantuočiau kad kuro magistralė nepradės kiaurai bėgti. Ar apsimoka? Čia klausimas ne iš to konteksto... visi reikalavimai surašyti dėl FFV yra saugumo sumetimais. Kas bus kai variklio skyriuje pratrūks kuro magistralė, paklius ant kolektoriaus ir užsidegs? Palyginimui galėčiau pasakyti, kad su etanoliu važinėti, tai kaip su susenusia stabdžių šlangele- niekada nežinai ar sustabdysi sekanti kartą. Bet jei jūs skaičiuojate tik finansinę dalį- žinoma, kad apsimoka. Įdomu, kuris iš jūsų žinodamas aukščiau aprašytą leistųsi į kokią pvz kelionę su šeima po Europą? Aš tikrai ne, nes nebūčiau garantuotas, kad kas nors nepareis kokioje Prancūzijoje. O pvz į savo 7gen, kuri skirta palakstymui pilnai pabandyčiau susipilti. Nebėda jei kur sustosiu tarp Kauno ir Vilniaus. Įskaitant, kad degimas yra pilnai skaitmeninis, įdomu kaip kompas sureguliuotų. Kažką mačiau jankiai rašė ir jau pylė e85 į GT ir GTS celikas, nepamenu tik koks rezultatas, reikės panaršyti. |
