Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Įdomybės
Kategorija: Paplepekim
Autorius: gytuks
| ndl | 2009-06-03 13:29:51 (0) |
|
zycha
|
2009-06-04 16:23:10 (0) |
gal kas nori pirkti naują Intake manifold GT-S, kuris pakelia iki +22ag? Kaina 1250 usd Pačių 7gen turėtojų kūrinys. Matoma, kiek Toyota dar neišnaudojo ar nenorėjo išnaudoti 2ZZ serijos variklio galimybių. P.S. +22ag pasiekiama su Q45 TB + Apexi kompiuteriu. |
|
Edvatronas
|
2009-06-04 16:59:29 (0) |
Tai cia gal tik del kompo ir pasiekiama? Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
|
zycha
|
2009-06-05 04:50:29 (0) |
Edvatronas parašė: Tai cia gal tik del kompo ir pasiekiama? ne, kompas prideda tik keletą. Bet su šiuo inteiku liedžia jį pilnai išnaudoti. Be kompo grynai intake pakelia gal +10ag |
|
Sheikhas
|
2009-06-05 07:30:49 (0) |
yankiai daro skaidriu paskirstymo veleneliu skriemuliu dangteliu GB 3SGTE/GE 2gen motorams, taip pat yra corollu 4AG: Gal kas nori prisijungti, tik 79$ + siuntimas |
|
zycha
|
2009-06-05 09:36:39 (0) |
Sheikhas parašė: yankiai daro skaidriu paskirstymo veleneliu skriemuliu dangteliu GB 3SGTE/GE 2gen motorams, taip pat yra corollu 4AG: Gal kas nori prisijungti, tik 79$ + siuntimas tai dar reikia turėti ką parodyti spalvoto po tuo dangteliu |
| eddie_gt4 | 2009-06-05 09:46:22 (0) |
zycha parašė: gal kas nori pirkti naują Intake manifold GT-S, kuris pakelia iki +22ag? Kaina 1250 usd (...) kaina tai o kiek Nm jis prideda? p.s. n/a tuning = expensive way to go slow © spade stock'in'fanas © by Sheikhas fleimmeisteris © by hedo |
|
zycha
|
2009-06-05 10:31:10 (0) |
eddie_gt4 parašė: zycha parašė: gal kas nori pirkti naują Intake manifold GT-S, kuris pakelia iki +22ag? Kaina 1250 usd (...) kaina tai o kiek Nm jis prideda? p.s. n/a tuning = expensive way to go slow © spade panašia kaip ir Ag, plius pakeičia kreivę panaikindamas kritimą prie 6000rpm- išlaiko ją tiesią. O palyginus su tuo, kiek reikai įdėti pinigų, jei į šią mašiną montuoti FI, tai pinigai ne tokie ir dideli. O ypač jei esi fanas N/A high-tec variklių Nieko nenustebinsi jei pas tave po kapotu 200, 300, 400ag/Nm tai yra elementaru su turbina ar su didelio litražo varikliu. Man tik įdomu, jei turbinis variklis iš 1L sugeba išspausti 200ag.. vat ten tada ir gi jau ne šiaip sau turba, o naudojamos įvairios technologijos galiai pakelti. Turbo - simple brutal force. |
| ndl | 2009-06-05 12:11:44 (0) |
http://www.youtube.com/watch?v=nZ-VjUKAsao ![]() Va čia tai nice. Pirmas babajus, kuris gauna iš manęs +1 respect'o tašką :> |
| InterGuru | 2009-06-05 15:41:44 (0) |
manau, kad tai visiškas fake dalykas |
