Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Įdomybės
Kategorija: Paplepekim
Autorius: gytuks
|
egis01
|
2009-02-13 15:10:26 (0) |
celica kaip celika, bet va merga ką turi tai turi p.s. turiu tą laidą, gan neblogai padarė Mašina ne prabanga. Prabanga - priemonės, reikalingos, kad ji važiuotų. |
| BullDozeR | 2009-02-13 15:28:36 (0) |
kiek vietos užima šita laida ir ar yra kur nors nete? ![]() |
|
egis01
|
2009-02-13 15:54:28 (0) |
BullDozeR parašė: kiek vietos užima šita laida ir ar yra kur nors nete? man atrodo apie 120 megų aš tai per LDC parsisiunčiau Mašina ne prabanga. Prabanga - priemonės, reikalingos, kad ji važiuotų. |
| gizmo | 2009-02-14 15:03:06 (0) |
kad ten tos laidos apie pimpinima nieko nerodo gero . visur tas pats scenarijus . kaip viskas vyksta nerodo o duoda ziureti tik "oh my god" momentus. jeigu kas megsta tokius ziuret tai turiu apie 40 seriju discoverinio pimp my ride , kuris vadinasi overhaulin ar pan. apie 16Gb uzima |
| BullDozeR | 2009-02-19 08:00:29 (0) |
egis01 parašė: celica kaip celika, bet va merga ką turi tai turi p.s. turiu tą laidą, gan neblogai padarė Kaip koks atsilikėlis nemačiau šitos laidos bet jau parsiunčiau pažiūrėjau. Man įdomiausiai buvo pažiūrėt kokiu principu ten sudėjo durų lankstus, bet ten labai trumpai ir bendru principu neaiškiai ir greitai parodė. Nes tokių universalių lankstų amortizatorių montavimą rekomenduoja vieną daryti iš šono o kitą iš apačios, ir nuotraukoj parodyta kad šitoj celicoj irgi vienas amortizatorius eina iš apačios. Bet realiai tai niekaip nesuvokiu, tuo labiau jeigu dėt lankstus su 130 atidarymo kampu, automatiškai ir amortizatorius turi būti dar ilgesnis negu tų lankstų kurių pvz konstrukcija yra tokia pat bet atidarymo kampas pagal amortizatorių atidarymo ilgį išneša tik 90 laipsnių. Apačioj juk ten nėra kur tvirtint amortiką ypač pas 5gen, tai ir negaliu paprasčiausiai suprast kur jie jį ten įgrudo. Nes taigi visokių "bolt on" lankstų tipo konstrukcijoj kur viskas tvirtinas į gamyklines vietas yra tik 1 amortikas kuris eina iš apačios, taigi jis išvis yra labai trumpas, tai čia suprantu. Bendras rezultatas neblogas, man daugiau vidus patiko, išorė savotiškai įdomi bet nelabai. Ir dar labai atkreipiau dėmesį į vieną chaltūrą kuri man jau iškarto krito į akis kai sudėjo lankstus, dešinėje pusėje dar viskas lyg boleje meneje, bet vairuotojo pusėj tarp priekinio sparno ir durų iškarto matosi jau toks plyšys, kurį normaliai kaip priklauso nesureguliavo. Man iškart tokie dalykai krenta į akis. Bet palyginus kokia ta celica buvo ir kokia tapo tai aišku kad tai mergai viskas pofig, be to kad ir tokias chaltūras pastebėt tai ir pats turi turėt supratimą apie tokius darbus ir kaip jie turi būti daromi kokybiškai o ne belekaip gizmo parašė: kad ten tos laidos apie pimpinima nieko nerodo gero . visur tas pats scenarijus . kaip viskas vyksta nerodo o duoda ziureti tik "oh my god" momentus. jeigu kas megsta tokius ziuret tai turiu apie 40 seriju discoverinio pimp my ride , kuris vadinasi overhaulin ar pan. apie 16Gb uzima Na kaip čia pasakius, aišku visų darbų neparodo nes ir koks tikslas jiems viską rodyt kaip sakant atskleist viską kitiems kaip yra kažkas daroma. Bet šiokių tokių idejų vistiek gali pasisemt ![]() |
| aparaturscikas | 2009-02-19 08:06:26 (0) |
taigi cia bling bling, daroma tam kartui.. o paskui ,kad ir nukris tos durys, px.. Kuo daugiau dirbi prie tiuningo, tuo labiau patinka Stockas... Skype: aparatursikas Mail: aparatursikas@yahoo.com tel: +37060326989 |
|
Edvatronas
|
2009-02-20 05:44:07 (0) |
Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
|
Sheikhas
|
2009-02-20 07:19:32 (0) |
|
albizz
|
2009-02-20 07:37:15 (0) |
ne masina o kosmosas ex N.O.S Albertas Tolocka 864623651 |
|
gytuks
|
2009-02-20 09:03:10 (0) |
![]() |


bet jau parsiunčiau pažiūrėjau. Man įdomiausiai buvo pažiūrėt kokiu principu ten sudėjo durų lankstus, bet ten labai trumpai ir bendru principu neaiškiai ir greitai parodė. Nes tokių universalių lankstų amortizatorių montavimą rekomenduoja vieną daryti iš šono o kitą iš apačios, ir nuotraukoj parodyta kad šitoj celicoj irgi vienas amortizatorius eina iš apačios. Bet realiai tai niekaip nesuvokiu, tuo labiau jeigu dėt lankstus su 130 atidarymo kampu, automatiškai ir amortizatorius turi būti dar ilgesnis negu tų lankstų kurių pvz konstrukcija yra tokia pat bet atidarymo kampas pagal amortizatorių atidarymo ilgį išneša tik 90 laipsnių. Apačioj juk ten nėra kur tvirtint amortiką ypač pas 5gen, tai ir negaliu paprasčiausiai suprast kur jie jį ten įgrudo. Nes taigi visokių "bolt on" lankstų tipo konstrukcijoj kur viskas tvirtinas į gamyklines vietas yra tik 1 amortikas kuris eina iš apačios, taigi jis išvis yra labai trumpas, tai čia suprantu. Bendras rezultatas neblogas, man daugiau vidus patiko, išorė savotiškai įdomi bet nelabai. Ir dar labai atkreipiau dėmesį į vieną chaltūrą kuri man jau iškarto krito į akis kai sudėjo lankstus, dešinėje pusėje dar viskas lyg boleje meneje, bet vairuotojo pusėj tarp priekinio sparno ir durų iškarto matosi jau toks plyšys, kurį normaliai kaip priklauso nesureguliavo. Man iškart tokie dalykai krenta į akis. Bet palyginus kokia ta celica buvo ir kokia tapo tai aišku kad tai mergai viskas pofig, be to kad ir tokias chaltūras pastebėt tai ir pats turi turėt supratimą apie tokius darbus ir kaip jie turi būti daromi kokybiškai o ne belekaip 