Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    Ieškau tekintojo (Vilnius)

    Kategorija: Paplepekim

    Autorius: GreddyMR2

    GreddyMR2 2011-01-06 12:56:12 (0)  
    Mr2 SW20 Turbo Vilnius Žinučių forume: 1520
    O sakai šito pačio išsriegt nesigaus? Arba reikėtų dėti kažkokią plokštelę vidinėje dalyje.

    zycha parašė:
    GreddyMR2 parašė:
    Jokių papildomų medžiagų nereikės, tik išriegti. Nemanau, kad labai brangiai kainuotų.
    Žiūrejom amortiko storį, apie 3mm, turėtų užtekti.

    Manau, nuėjus pas tekintoją gali pasakyti tą patį. Nu bet bandyk...
    O kaip tvirtinimą prie stebulės perdarysi? Šitą reikės nupjauti ir konstruoti naują su sriegiu viduje.
    zycha Klubo narysModeratorius 2011-01-06 13:07:07 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    GreddyMR2 parašė:
    O sakai šito pačio išsriegt nesigaus? Arba reikėtų dėti kažkokią plokštelę vidinėje dalyje.


    o tai kaip tu tvirtinimą atjungsi nuo amortiko kad padaryti 30cm sriegio? Turėsi viską nupjauti su bulgarke švariai gražiai nuo amortiko. Sugadinsi, nieko iš jo neliks. Juks ten tvirtinimas ir gi skardinis. Tvirtinimas juk privirintas prie pačio amortiko. Turėsi sriegį daryti nuo apačios iki amortiko vidurio.
    O ant galinio dar kilpa matosi (stabdžių) maišosi, kurią reikės taip pat nupjauti ir pervirinti kitur.
    O kai priekinis labai nusileis, ar neklius ten išlindęs galas kur nors?
    Plius reikės naujų trumpesnių stabilizatoriaus traukių. Reikės parinkinėti.
    Juk tu žeminsi, o ne aukštinsi, aš manau? :D

    Matai aftermarketo amortikai yra ženkliai trumpesni, jie trumpos eigos. Pvz maniškių eiga gal tik kokių 5cm, tuo tarpu OEM gal 25cm. Aš kai pakeliu ratą ant domkrato, tai jis nusileidžia tik per kokius 4 delno piršus, o kai buvo OEM, tai tarpas tarp arkos ir padangos gal 1.5 sprindžio buvo ar daugiau.

    OEM analogas


    Pilnas coilover
    zycha Klubo narysModeratorius 2011-01-06 13:12:43 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    Skaičiuok, matuok, derink viską. Pažiūrėk ar niekur neklius.
    GreddyMR2 2011-01-06 13:19:51 (0)  
    Mr2 SW20 Turbo Vilnius Žinučių forume: 1520
    Na taip, suprantu, kad pirmiausia viską reikia pasimatuoti. O ta stabdžių šlangelės tvirtinimą galima drąsiai prie kebulo virint, dar geriau bus. Nes dabar, norint išimti amortiką, turi atjungti stabdžius. O kam trumpesnės traukės? Jos juk neturi tam įtakos. Kilnosis tik stupica, o stabilizatorius liks toje pačioje padėtyje.
    Krabas 2011-01-06 13:21:01 (0)  
    MR2 SW20 Ignalina-Vilnius Žinučių forume: 655
    Cia kaip suprantu is OEM amortiku pagaminti coil'ai.


    CoiloversAtidaryti naujame lange

    Lukai, ziurek, kad rimtai paskui nesigautu brangiau negu coil'u kit'a nusipirkt ;)
    Zycha, paporink kaip jis tvritinamas prie paprasto amortiko?
    Tel. 869508718
    Email: karpisss@gmail.com
    http://www.facebook.com/MR2Gang
    zycha Klubo narysModeratorius 2011-01-06 13:32:50 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    GreddyMR2 parašė:
    Na taip, suprantu, kad pirmiausia viską reikia pasimatuoti. O ta stabdžių šlangelės tvirtinimą galima drąsiai prie kebulo virint, dar geriau bus.

    Nu manai dėdės iš Toyotos kvaili buvo, kad padarė kilpą ant amortiko? Čia kad nenutrauktum šlangos susukus ratus arba labai suspaudus.

    O kam trumpesnės traukės? Jos juk neturi tam įtakos. Kilnosis tik stupica, o stabilizatorius liks toje pačioje padėtyje.

    stabilizatorius juda su amortiku. Jei aukščio skirtumo nebus, nereikės perradinėti kilpų, tada traukės nesikeičia. Įprastai, su coilais ateina ir naujos trumpesnės traukės.
    GreddyMR2 2011-01-06 13:34:08 (0)  
    Mr2 SW20 Turbo Vilnius Žinučių forume: 1520
    Galbūt, bet man tai nepatinka, kai aukštis reguliuojasi su spyruokle.
    Tuomet skirtingam aukšty skirtingai dirba spyruoklė.

    Na man reikės viską gerai apmastyti ir tada žiūrėsiu :)

    Krabas parašė:
    Cia kaip suprantu is OEM amortiku pagaminti coil'ai.


    CoiloversAtidaryti naujame lange

    Lukai, ziurek, kad rimtai paskui nesigautu brangiau negu coil'u kit'a nusipirkt ;)
    Zycha, paporink kaip jis tvritinamas prie paprasto amortiko?
    Toredo 2011-01-06 13:41:00 (0)  
    Das Auto Vilnius Žinučių forume: 1108
    Pernai kiek ieskojom tekintoju, nieks nenori uzsiimt smulkiais darbais, reiketu ieskot per pazistamus.
    Today Tomorrow TOYOTA
    Sheikhas Klubo narys 2011-01-06 13:57:03 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Ignalina Žinučių forume: 6686
    ausele stabdziu shlangelei px, gali ir be jos apsieiti.
    BEt... imho tu tokiu budu gali daryti tik spyruokles suspaudima, atleidima, bet ne pacio amortiko aukscio reguliavima. t.y. lygiai tas pats kas isigytum sita:

    Nebent apatine tvirtinimo dali darysi naujai.
    zycha Klubo narysModeratorius 2011-01-06 14:29:00 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    Sheikhas parašė:
    ausele stabdziu shlangelei px, gali ir be jos apsieiti.
    BEt... imho tu tokiu budu gali daryti tik spyruokles suspaudima, atleidima, bet ne pacio amortiko aukscio reguliavima. t.y. lygiai tas pats kas isigytum sita:

    Nebent apatine tvirtinimo dali darysi naujai.

    šituo atveju spyruoklės suspaudimas nesikeičia reguliuojant aukštį. Ji pastoviai lieka tame pačiame suspaudime.
    Kai suki ir keli į viršų, spyruoklę labiau ištraukia štoką ir viskas keliasi. Vienintelis variantas, jei spyruoklė būtų ilgesnė už štoko eigą, tada keliant toliau, štokas sustotų, o apačia spyruoklės būtų dar veržiama. Bet juk jūs žeminate, o ne aukštinate.
    Taip pat variantas su žeminimu. Jei pasieki sriegio dugną, o dar nori daugiau- tada reikia trumpesnės spyruoklės arba tenka ją spausti, kas kietina spyruoklę.
    Kaip sakiau, reikia gerai skaičiuoti, matuoti. Ypač žiūrėti kad niekas niekur nekliūtų dirbant pakabai, pasukus max kampu ratus.