Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Kokį modelį rinktis 7gen Celica?
Kategorija: Paplepekim
Autorius: zycha
|
zycha
|
2011-08-24 19:52:59 (1) |
per kuria vieta GTS yra galingesnis uz GT? Jei duoti viena automobili arba kita aklai pravaziuoti mieste bet kuriam is jusu, niekas nepajaustu net skirtumo. Net ir as. Zemesniuose sukiuose GT turi netgi didesni sukimo momementa uz GTS. GTS papildoma galia pasireiskia tik nuo 6300 apsuku. Kas virs tiek suka varikli? Net lenkiant, su begio zeminimu 6-5 ar net 4 nepasieksite sios ribos dar Lietuvos keliuose. Na, nebent jus ereliai ir sukate iki redline lenkimu metu autostradoje ir is 6 kalate i 3. Kam to reikia? Tai kada jus panaudosite GTS potenciala? A? Tai nera kaip 5 kartos GTi ir STi. Ten tai skirtumas gana nemazas galioje yra visame diapazone. Iki 6300 abu automobiliai vaziuoja taip pat, dinamika ta pati. Na jei jus keliu ereliai (dabar sako gaideliai) ir draginate nuo sviesoforo su visokias civicais, tai tada jo, pirkite GTS. Bet jei jus perkate kasdienini automobili su siek tiek sportiska dinamika ir sportiska isvaizda- neverta mesti pinigu i GTS. Zmones permoka kokius 1000eur uz GTS, o po to neturi pinigu normalioms detalems. Esminiai dalykai: Atsizvelkite, kad GTSo civilines draudimas jums gali kainuoti gerokai daugiau del daugiau kilovatu. GTS daugiau valgo kuro, kokiu +10% lyginant su GT. GTS salonas dazniau sutinkamas odinis, kas to nori. Bet man oda jame yra trukumas: ziema salta, vasara lempa subine. GT paprastas automatas, GTS buna automatas su "tiptronik". Mygtukai ant vairo kurie valdo automato begius. Bet GTS automatas yra visiskas "gaidys". Senesni GT pasitaiko 5 begiu. na o i smulkmenas nesigilinsime. Apibendinant, kas nori kasdienio automobilio ir kaima ir is soda ir i darba- rekomenduoju GT (arba Europini analoga), o kas nori ir i kokius slalomus palekti, pasportuoti megejiskai- rinkites GTS (arba T-Sport). GTS kaip kasdienis automobilis nevertas pinigu permokos, neturi prasmes. P.S. cia tik mano asmenine nuomone. |
|
zycha
|
2011-08-24 19:56:55 (0) |
agugu parašė: 1.laisvalaikio pomegiai leksi i slalomus? Ok, tada suprantu... 2.zmogaus temperamentas 3.vairavimo stilius Mano manymu tai turetu itakoti pasirinkima. like du punktai neturi skirtumo GTS ar GT. |
| Marchius | 2011-08-24 21:26:35 (1) |
Tu cia Zycha kazka uzvelei su sita tema... Kiba atostogauji? |
| Domsy | 2011-08-25 05:40:58 (0) |
Siaip labai teisingas pastebejimas, kad galios skirtuma mazai kas pajustu bruzinant mieste. Komplektacijos ar taip ar taip 7gen nu(3.14)stos. Kita vertus kainu skirtumas dabar sumazejes tarp GT - GT S, uz draudima moki is akies kokia 30Lt daugiau, kuro tarkim vienu litru daugiau ryja. Taigi kodel nepasirinkus GTS vietoj GT? O siaip jei nepaslaptis koks Zychos laikas kacergoj ir tarkim kokio Shazo? Jei kokios 10 sek tai ivertinant modus. 10proc skirtumas nera daug. Lengvam pasportavimui jokio skirtumo. Cia tema be galo, tik situacija ne stereotipine, temos autorius GTS savininkas klausia kodel rinktis GTS. Visi GTS savininkai sakys jog tik GTS, o GT sakys kad tik GT. Tarp siu modifikaciju toks mazas skirtumas kad nesuklysit pasirinke techniskai tvarkingesni varianta. Aufyderzein. LEXUS IS250 Ex.Toyota Celica |
| tadastoppp | 2011-08-25 07:46:37 (0) |
| Žinučių forume: 368 | Neesu as sportininkas, bet sakyk ka nori - 10s skirtumas auto sporte yra DIDZIULIS, nesumenkink to |
| Domsy | 2011-08-25 08:01:19 (0) |
Atmetus driveri ir modus. Jei 7proc skirtumas, tai F-1 rikiuoteje toks yra. Cia skaiciai is lempos paimti as net nenumanau skirtumo. LEXUS IS250 Ex.Toyota Celica |
| Iver | 2011-08-25 09:13:03 (0) |
Domsy parašė: Tarp siu modifikaciju toks mazas skirtumas kad nesuklysit pasirinke techniskai tvarkingesni varianta. Šitam teiginiui pritarčiau 100 proc. Tvarkingas GT važiuos n kartų smagiau negu netvarkingas GT-S. Visada perkant nenaują automobilį, verčiau daugiau dėmesio kreipti jo techninei būklei nei komplektacijai. |
|
Sheikhas
|
2011-08-25 10:28:48 (3) |
Šioj temoj teiginys sportas manau iš viso ne į temą (gal vienas zycha kažkie pasportuoja ir investuoja į tai. Mėgėjiškas išlindimas į trasą, manau visai nesusijęs su pasirinkimo kriterijais. O šiaip, jeigu žmogus gali sau leisti sumokėti daugiau už kažką, manau tai jo vieno reikalas, tai jo pasirinkimas pagal jo gyvenimo būdą. Diskusija būtų aktuali nebent kažkas prikabino makaronų ir žmogus už paskutinius pinigus pasiėmė tą galingesnį variantą, kurio privalumų (jeigu tokie yra) dažniausiai ir nepanaudoja, o remontas ir eksploatacija kainuoja brangiau (kuro sąnaudos, kažkokios specifinės detalės ir remonto sudėtingumas). O šiaip mano kuklia nuomone, bet kuris modelių gamoje esantis galingiausias variantas nori to ar nenori dažniausiai yra kažkuo pranašesnis, ar tai galingumu ar tai išorine /vidine apdaila ar pan, taigi jeigu man leistų galimybės visą laiką rinkčiausi tik tokį |
| Darechka | 2011-08-25 19:16:09 (0) |
Aš už GT-S. Taip, kasdieniniam naudojime šie modeliai vienodi, bet kartais specialiai išimu silencer'i ir sukdamas variklį iki ribotuvo važiuoju pasivažinėti savo malonumui. Ir tas retas pasivažinėjimas sukelia tiek malonumo, kad iškart atšoka visos mintys ir svarstymai, GT at GT-S, To Zycha: Tema gera, gal sumažės pasikartojančiu postų, bet nereikėjo suasmenint ir pult mergičkos. Visu pirma ji jau turi mašina, tai kad nieko nepakeisi. O gerai ji pasirinko ar ne , tai jau jai geriau jaust ir žinot. Ir iš viso, mano nuomone ši tema yra nediskutuotina, žmogus turi tam tikra modelį ir viskas. Domsy parašė: Tarp siu modifikaciju toks mazas skirtumas kad nesuklysit pasirinke techniskai tvarkingesni varianta Aš tai nepritarčiau, nes jai žmogus perka mašiną, tai mano kad ji yra tvarkinga. Nemanau kad yra tokiu žmoniu , kurie mato kad pvz su GT-S'u kažkas negerai, bet vistiek ji perka vien tik dėl to kad tai GT-S. Jai man tektu pirkti, ieškočiau ilgai ir nuobodžiai, bet nupirčiau GT-S(TS). |
| b145t3r | 2011-08-25 23:18:42 (0) |
kas kam patinka, lai ta ir perka.. man visi irgi sako kad mr2 ne masina, nes bagazines praktiskai nera, vaziuot gali tik 2 zmones, kuro srebia nemazai, detales brangios.. na ir kas? man ji patinka! kadangi esu UK, nusipirkau antra, nes ji man patinka! cia greiciau reikejo surasyti esminius skirtumus tarp GT ir GTS, o kam ko reikia tie jau atsisijos kuri pirkt, GT ar GTS.. P.S zycha sakei man neverta pirkt coil'u, nes nesportuoju, dabar sakai visiem kad GTS neverta pirkt jei "nesportuoji"... Nu ir ka, nusipirkau coil'us, toliau nesportuoju, bet vazineju issisiepes, nes vaziavimas visai kitoks. o ir puse anglijos vazineja su coil'ais, nors keliai cia tikrai ne daug geresni nei Lietuvoje ir dauguma nesportuoja.. kas nori GTS tie tikrai ras vieta kur pajausti skirtuma tarp GT ir GTS, nes galingesni modeli rinksis tikrai ne tie, kurie bruzina dyzelius ar mazalitrazkes ir sugalvojo nusipirkt sportiskesne masina.. www.powerlab.cz |
