Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    Kas kiek CELICU?!

    Kategorija: Paplepekim

    Autorius: 2b4u

    Mar10 2006-04-05 11:55:10 (0)  
    Vilnius Žinučių forume: 53
    gt4 - labai fainas daily-driveris... jaukus, patogus, grazus, visur pravaziuojantys, gana greitas ir salyginai ekonomiskas.
    Paliginus su st185 kokybe ir technika, dauguma net siuolaikiniu awd - jos atrodo kaip prezervativai, kai tuo paciu metu st185, paliginus su jom, atrodo kaip traktorius! :D Bet man dzin - nes tai tiesiog gera cruizine masina, ne grynas sportas.. (turejau 2 gt4 - st165 ir st185(+1 dalimis))

    mr2(+1 dalimis) - 100% fun, as ne apie mk2... knockout - ten viskas kitaip, celica su sunkiu varikliu gale. :P

    supra, 3000gt ir panashus - kai trumpas... :D :D :D juokauju aisku, bet kaip sako "tauta" - sarajus.

    P.S. pats galvoju persesti kasdienai i kazka naujaesnio ir paprastesnio, o ne kasdienai paimti kazkoki TIKRA zaisla.. apmastyta buvo daug variantu - nuspredziau kolkas viska palikti kaip yra, nes gt4 ir mr2 (visu modeliu saviap geri) fainos masinos... naujesnes ir ne JAP yra visiskai kitokio, toli ne geresnio lygio..

    P.P.S. 350Z - nice! bet nothing special..
    Julius 2006-04-05 12:08:29 (0)  
    Subaru Legacy Kaunas Žinučių forume: 1327
    Mar10 raše:
    gt4 - labai fainas daily-driveris... jaukus, patogus, grazus, visur pravaziuojantys, gana greitas ir salyginai ekonomiskas.
    Paliginus su st185 kokybe ir technika, dauguma net siuolaikiniu awd - jos atrodo kaip prezervativai, kai tuo paciu metu st185, paliginus su jom, atrodo kaip traktorius! :D Bet man dzin - nes tai tiesiog gera cruizine masina, ne grynas sportas.. (turejau 2 gt4 - st165 ir st185(+1 dalimis))

    mr2(+1 dalimis) - 100% fun, as ne apie mk2... knockout - ten viskas kitaip, celica su sunkiu varikliu gale. :P

    supra, 3000gt ir panashus - kai trumpas... :D :D :D juokauju aisku, bet kaip sako "tauta" - sarajus.

    P.S. pats galvoju persesti kasdienai i kazka naujaesnio ir paprastesnio, o ne kasdienai paimti kazkoki TIKRA zaisla.. apmastyta buvo daug variantu - nuspredziau kolkas viska palikti kaip yra, nes gt4 ir mr2 (visu modeliu saviap geri) fainos masinos... naujesnes ir ne JAP yra visiskai kitokio, toli ne geresnio lygio..

    P.P.S. 350Z - nice! bet nothing special..

    Jo 3000Gt tai man irgi toks biski :fu:
    O pasakyk, is naujesniu masinu, kas yra tokio special, jei ziurint ala coupe? STi ir EVO jau kitas dalykas. O siaip tai dar ziuriu as ir i sauguma, o pas senesnes nelabai jo rasta
    [OO==[][]==OO]
    eddie_gt4 2006-04-05 12:47:32 (0)  
    ex: ST185 MY'90, now: ST205 MY'96 Vilnius Žinučių forume: 3445
    atsakant i tema...
    man si Celica pirmoji... atsitiktinai pasitaike mk.5 turbo, tai nusprendziau pabandyt ;)

    + : "gyva klasika", 4WD, dizainas (man ji visai grazi - oro paemimas ir pusti sparnai graziai ziurisi), gana nedidelis "turbo lag'as", pakenciamos kuro sanaudos, patogi vairuotojo vieta

    - : visu pirma svoris, del kurio nukencia valdomumas, o ir dinamika prastesne, nei galima butu tiketis ziurint vien i skaicius*,

    o siaip mano pirmi ispudziai (po keliu vairavimo menesiu): gt4 - tai automobilis turintis savo sarma, gana greitas, bet tikrai neskirtas dragams ar pan.
    ___________
    * beje, del skaiciu: ST185 isibegejimo laikas iki 100 km/h yra tam tikra mistika... dauguma saltiniu nurodo ~7,9 s, bet, pvz., mano senam vokiskam ADAC kataloge (kuriuo neturiu pagrindo nepasitiket, nes visu kitu auto laikai sutampa) figuruoja 6,9 s... o manual'as siuo klausimu tyli :)

    stock'in'fanas © by Sheikhas
    fleimmeisteris © by hedo
    Mar10 2006-04-05 13:13:34 (0)  
    Vilnius Žinučių forume: 53
    * saugumas pas senesnes irgi yra, tiesiog nereikia ziureti i zemiausia klase..
    + kaip megstama daryti musu salyje, sutvarkius dauzta masina neikisti nauju air-bag'u ir belekaip istiesinti konstrukcija. Naujos gerai dirba, kai isrieda nuo konvejerio, po to ~5-7 metai ir fsio.. po to daugiau rizikos nei pas senesnes. Kaip ir architekturoje - siolaikines technologijos dirba kaip didziule grandine, o tai yra labai nepatikima.. su masinom tas pats. ;)

    * ne is tos puses ziurima - siuolaikiniu EVO ir STI svoris arteja prie st185, o tai beveik 1500kg.. norint paversti st185 "sportine", yra labai paprasta formule: ~300Hp, sportiskesne pakaba, zemo profilio padangos(optimalu R17). Tiesiog kai kurie st185 gamykliniai elementai buvo per ne lyg pritaikyti vid. vartuotojui..
    Julius 2006-04-05 15:07:59 (0)  
    Subaru Legacy Kaunas Žinučių forume: 1327
    Mar10 raše:
    * saugumas pas senesnes irgi yra, tiesiog nereikia ziureti i zemiausia klase..
    + kaip megstama daryti musu salyje, sutvarkius dauzta masina neikisti nauju air-bag'u ir belekaip istiesinti konstrukcija. Naujos gerai dirba, kai isrieda nuo konvejerio, po to ~5-7 metai ir fsio.. po to daugiau rizikos nei pas senesnes. Kaip ir architekturoje - siolaikines technologijos dirba kaip didziule grandine, o tai yra labai nepatikima.. su masinom tas pats. ;)

    * ne is tos puses ziurima - siuolaikiniu EVO ir STI svoris arteja prie st185, o tai beveik 1500kg.. norint paversti st185 "sportine", yra labai paprasta formule: ~300Hp, sportiskesne pakaba, zemo profilio padangos(optimalu R17). Tiesiog kai kurie st185 gamykliniai elementai buvo per ne lyg pritaikyti vid. vartuotojui..

    Del saugumo tai galima pasigincyti, paziurek, kad ir netaip ir senas. Pirma A4 tai tikrai ne kas, o i BMW3 geriau isvis neziureti. Lyginant su sios dienos masinomis tai saugumas ju tragiskas. Niekada nepirkciau masinos nezinojes kaip ji atrode pries avarija ir be airbagu. Pas mus labai jau nuomone paplitusi, kad jei yra airbagai tai jau masina saugi. Svarbiausia masinos konstrukcija, kebulo atsparumas ir tik kokia 20% saugumo duoda pagalves. O zinant siu laiku technologijas tai tikrai kebulo konstrukcija labai toli pazengusi.
    Kas del to, kad senesnes patvaresnes tai nera net kalbos. Nauja masina, o elektronikos nespeja tvarkyti, pakabos, guoliai nelaiko ir neaisku kaip su varikliais.
    [OO==[][]==OO]