Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Keletas svieziu nuotrauku...
Kategorija: Paplepekim
Autorius: Marchius
| Marchius | 2009-02-10 16:23:42 (0) |
b145t3r parašė: wow... as tos caldinos jauciu gyvai net mates neesu.. is kur jus ja istrauket? siuntet varikli, ar kaip donora pajamet visa is kazkur? O Caldina siaip jau labai idomus daiktas.. o jei dar GT Four.. ![]() |
| b145t3r | 2009-02-10 16:51:00 (0) |
ziurinejau as.. sena tai kaip avensis suoffroadintas atrodo.. as skaiciau kad kazkas kiso sita matora i celica, tai matoriukas su "FUSE BOX" nedraugauja, ar kazkas panasaus.. tipo tik nuo caldinos eina.. o ir i MR2 juos deda www.powerlab.cz |
| Dogg | 2009-02-10 17:02:54 (0) |
Birbirbir parašė: wowovyva nice kiek uzputines? neismanelio klausimas iskar parejo... kodel ne klokas turbos buvo pasirinktas o toks apvedimas cia del vamzdio temperaturos (gal nelogiskai mastau biski)? Viskas logiskai - as lygiai taip pat pagalvojau kai tik pamaciau sita motora - turba - reclokinsiu... O paskui - kai atejo reikalas iki to - supratau kad praktiskai nepasidaro... Todel kad - WG kronsteinas - prisuktas ant saltos dalies, jei reclockint - reikia nuo saltos dalies nuiminet Vakumo nipeli - nes jis atsiremia i ausinimo zarnos kakliuka, daryt naujus kronsteinus WG ir t.t. ir t.p. Zodziu kruva reikalu - o vamzdyno netaip jau baisiai daug susitaupo + jis eitu salia radiatoriaus - taip kad tas pats kaitimas isliktu. Kas cia minejo del filtro izoliavimo? Cia ne atmosferke - ir tokio tolko kaip kad atmosferikui is to nebus nuo to kad ji izoliuosi... Kol oras pereis per turba jis bus 2x (jei nedaugiau) karstesnis negu kad iejo.. tam reikalui yra IC Kad ora atausintu pries paentkant i motora.ziurinejau as.. sena tai kaip avensis suoffroadintas atrodo.. as skaiciau kad kazkas kiso sita matora i celica, tai matoriukas su "FUSE BOX" nedraugauja, ar kazkas panasaus.. tipo tik nuo caldinos eina.. o ir i MR2 juos deda Viskas draugauja - tik reik zinot ka darai... Pilna USA prikise situ motoru i 6gen celicas / MR2. Marciaus atveju - nei pravodkes nei Fusebox'o nebebuvo - tad iskart buvo pereita prie Megasquirt. Kaip i filtra ora paduosi is apacios su purvu ar kapote skyle pjausi? Toks jausmas - kad kai kapota uzdarai - tai ten vakumas pasidaro ir nera is kur ora paduot Baikit liaudis... Toj vietoj kur dabar filtras stovi - stovejo orginali ORo paemimo deze, ir visas oro padavimas kuris buvo orginale - i ta vieta vis dar atiena, ir labai sekmingai ima ora is priekio masinos, per orginalu orgaudi...o 3s-ge deze laikys? ar ji visur ta pati ejo? o 6-iu pavaru ejo kokios dezes i 3s-ge? Deze - kaip marcius jau ir minejo - nuo 3SGE motoro JDM celica + sliekine blokiruote. Deze kol uzmusi - tai man atrodo kalna sankabu susvilinsi... Nes sankaba - dabar yra silpniausia viso sito setup'o grandis.. Pusasiai taipogi ejo nuo tos pacios dezes, ir yra Storiausi kokie bebuvo gaminami 6gen'ui. Beje deze yra tokia pati kaip ir pas Late version MR2 Turbo. Galiu pasakyt tik tiek - per bandomuosius vaziavimus - su Ribotuvu ties 5k rpm - 3 begiu nuo 3k rpm - masina nevaziuoja, o dumu aplikui daugeja Kaip ir sakiau jau 100kartu - Sniuru dievas cia Sukibimo = 0. Seip AG - dabar cia jau tikrai kokie 290 bus. O pakelus slegima is 320 rasim kaip niekur.![]() Subaru Legacy Wagon Diesel JDM Celica 99' SSIII 3SGE Beams - PARDUOTA - bet neuzmirsta! |
|
Romeo07
|
2009-02-10 17:20:44 (0) |
Tai silpniausios vietos reiskiasi yra dvi: sankaba ir padangos Email: almantas.suk@gmail.com Skype: almantas835 |
| Birbirbir | 2009-02-10 17:32:41 (0) |
Fwd su 300+ hem nesugalvociau ka veikt... dumu uzdangs kiemuose daryt periferija |
|
zhigan_limon
|
2009-02-10 18:01:37 (0) |
nesupykit FWD bet sita celica maciau gywai. GERIS Top of the range JDM Toyota MR2 Turbo 96 JDM Toyota Soarer 92 Mercedes S320 CDI 2004 |
| Dogg | 2009-02-10 18:06:21 (0) |
zhigan_limon parašė: nesupykit FWD bet sita celica maciau gywai. GERIS ![]() ![]() Subaru Legacy Wagon Diesel JDM Celica 99' SSIII 3SGE Beams - PARDUOTA - bet neuzmirsta! |
| Marchius | 2009-02-11 06:33:39 (0) |
zhigan_limon parašė: nesupykit FWD bet sita celica maciau gywai. GERIS Na vistiek FWD geriau vaziuojants, nei nevaziuojantis O del GERIO tai jo.. ir man patinka o dar kai vaziuot prades... |
|
zhigan_limon
|
2009-02-11 07:01:23 (0) |
doggy padauzha tu Top of the range JDM Toyota MR2 Turbo 96 JDM Toyota Soarer 92 Mercedes S320 CDI 2004 |
| Marchius | 2009-03-17 14:32:02 (0) |
Naujausios zinios tokios: Automobilis vaziuoja. ir gana smagiai... Grafiko siuo metu neturiu, bet preliminariai butu >280 hp ir >330 Nm. Beda, kad sankabos uzteko nuvaziuoti Kaune nuo Vimotos iki autostrados tada 2 begiu ties kokiais 4.000 RPM ji ir neatlaike issukio..Sekantis etapas - sankabos gamyba. |


Todel kad - WG kronsteinas - prisuktas ant saltos dalies, jei reclockint - reikia nuo saltos dalies nuiminet Vakumo nipeli - nes jis atsiremia i ausinimo zarnos kakliuka, daryt naujus kronsteinus WG ir t.t. ir t.p. Zodziu kruva reikalu - o vamzdyno netaip jau baisiai daug susitaupo + jis eitu salia radiatoriaus - taip kad tas pats kaitimas isliktu. 
