Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Kiek gali kainuoti vairo perkelimas i teisinga puse?
Kategorija: Paplepekim
Autorius: hedo
| Povilas | 2010-05-14 10:31:49 (0) |
siaip buna daznas atvejis kad suvedi masinos vin i koki kataloga ir poto dar turi pasirinkt kurioj pusej vairas. Tai matyt nevisada ir mato ir nevisas masinas. |
| ndl | 2010-05-14 16:04:59 (0) |
Arba kreivarankiai programeriai patingejo tai padaryt Povilas parašė: siaip buna daznas atvejis kad suvedi masinos vin i koki kataloga ir poto dar turi pasirinkt kurioj pusej vairas. Tai matyt nevisada ir mato ir nevisas masinas. |
| sigizzzzz | 2010-05-14 17:13:18 (0) |
Mano brolis perdarineja masinas, konkreciai lagunas, nuo 2000m ten nieks nesipjausto, bleka atsuki, kitoj pusej prisuki, uz darba ima 1000lt, per sawaite padaro, pwz nuperka tuscia basa, sudeda klimas wisa elektra, nawigacijas xenon, nu beleka, aisku papildomai kainuoja, o jau kiek uz kmplekta mokesi tai tawo reikalas. o jei reik pjaustyt tai aisku kad brangiau. Juodas |
| ALEF | 2010-05-16 12:05:51 (0) |
Ten tokio VIN jie nera mate visu pirma , ir mato nemato tas atkrenta,reikia rimciau---gal pvz is japonijos parsivezej su vairu teisingoj pusej---- dokuose yra pazymeta raide, dekui auto uzsakymas is JAPAN |
| ALEF | 2010-05-16 12:12:26 (0) |
sigizzzzz -- normali kaina, pasiziuresiu ,siaip noriu pats tuos reikalus,bet galiu nespeti,del pjaustymo nezinau nes ES nera kaip isiaiskint, nera tokiu modeliu,ir dar derinu del komplektu,firma nenori tarpininkauti,jiems reikia kad pas juos darytu,neimanoma.itariu kol nepadarysiu ir nepradesiu registruot ,taip tiksliai ir nesuzinosiu, ko reikia . auto uzsakymas is JAPAN |
| ALEF | 2010-05-21 20:20:36 (0) |
ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius-Ignalina Žinučių forume: kažką girdėjau, pažymą apie tinkamą vairo perkėlimą turi išrašyti įgaliotas atstovas.TUVLITA.------------ Kas cia per atstovas, ka jis atstovauja,pazyma gali israsyti tik konkrecios firmos atstovas,arba gamintojas, jei perdarai TOYOTA tai tik TOYOTOS atstovybeje ,pagal istatyma, ir kaip jus manot atsiras bent vienas atstovas kuris tai imsis padaryt, 110% neatsiras, ka jie eis rizikuot, ojei pas juos perdarinesi, tai kainuos 3x brangiau,jei isvis darytu, ir kaip supratau niekas negali siuo klausimu nei patarimu,nei pasiulymu,tik kad jei turi V5 forma galima, nu tiek dar ir as zinau, arba o jei neturi tai problemu daugiau, taip pat zinau ,kad daugiau ,bet kokiu patys nezino ,todel kad manau gal nelabai kas ir susidure su tokiu atveju be V5, ir atsakyti negali,zodziu kaskiek isiaiskinau ,ir jei rysiu nerast ,tai manau LT be V5, kaip ir negalima pastatyti,bet nera to blogo ,kas neiseitu i gera,radau varianta kur viska galima,tik ne LT, jei kas paslauga pasiulys LT ,as perziuresiu pasiulyma, nes ten ir atstumas ir sanaudos ne mazos,bet veiksminga.o kaip ten del tu nuostatu parasysiu 100% tikslumu sita istatyma,kaip skamba. ---------------------------------------------------------------------------------------IV. PERDIRBAMŲ TRANSPORTO PRIEMONIŲ REIKALAVIMAI-----------22. Perdirbant transporto priemones neturi sumažėti jų aktyvioji ir pasyvioji sauga, konstrukcijos sudėtinių dalių, tvirtinimo atsparumas ir patikimumas bei pablogėti aplinkos apsaugos rodikliai, vairuotojo darbo vietos ergonomika ir keleivių bei krovinių vežimo sąlygos. Po perdirbimo negali pasikeisti transporto priemonės kėbulo (rėmo) identifikavimo numeris, išskyrus atvejus, kai jis keičiamas šių Reikalavimų nustatyta tvarka.23. Transporto priemones perdirbti smulkiaserijiniu būdu turi teisę specializuota įmonė. Prieš perdirbant įregistruotas transporto priemones smulkiaserijiniu būdu su Inspekcija reikia suderinti įmonės standartą Inspekcijos nustatyta tvarka. 24. Prieš pradedant smulkiaserijinį registruotos transporto priemonės perdirbimą ir pateikiant derinti Inspekcijai turi būti atlikta įmonės standarto projekto ir bandomojo pavyzdžio techninės dokumentacijos techninė ekspertizė. Jei išvada teigiama, perdirbėjas įmonės standartą privalo suderinti su Inspekcija. Inspekcija gali pareikalauti, kad perdirbėjas pateiktų transporto priemonės gamintojo ar jo įgaliotojo atstovo Lietuvoje išduotą dokumentą, suteikiantį teisę perdirbti transporto priemonę, taip pat dokumentą, suteikiantį teisę naudoti firmos ženklą po transporto priemonės perdirbimo. 25. Smulkiaserijinio perdirbimo bandomojo pavyzdžio techninė dokumentacija yra: transporto priemonių perdirbimo įmonės standarto projektas, perdirbimo konstruktorinė ir technologinė dokumentacija, svarbiausių įtaisų sudedamųjų detalių atsparumo apskaičiavimai, naujai pagamintų sudedamųjų detalių atsparumo apskaičiavimas, transporto priemonės dinamikos apskaičiavimai (jei dėl perdirbimo keičiasi transporto priemonės techninės ir eksploatacinės savybės), įrengiamų sudėtinių dalių sertifikatai pagal Tipo patvirtinimo reikalavimus. 26. Prieš perdirbant įregistruotą vienetinę transporto priemonę turi būti parengta techninė dokumentacija ir atlikta jos techninė ekspertizė. Atliekant nesudėtingą perdirbimą (A) – techninė dokumentacija nebūtina. 27. Vienetinio perdirbimo transporto priemonė techninei ekspertizei pateikiama bet kuriai techninės ekspertizės įmonei. Pirmos kategorijos techninės ekspertizės įmonė atlieka vienetinio perdirbimo transporto priemonės ir transporto priemonių nevienetinio perdirbimo bandomojo pavyzdžio technines ekspertizes. 28. Transporto priemonės valdymo įtaisus perstatyti iš dešinės pusės į kairę galima įvykdžius vieną iš šių sąlygų: 28.1. transporto priemonė perdirbama transporto priemonės gamintojo įgaliotame servise; 28.2. transporto priemonės savininkas turi transporto priemonės gamintojo technines sąlygas ir perdirbimą atlieka bet kuriame servise pagal šias technines sąlygas. 29. Abiem 28 punkte nurodytais atvejais po perdirbimo turi būti atlikta transporto priemonės techninė ekspertizė. 30. N1 klasės transporto priemonę perdirbti į M1 klasės transporto priemonę galima tada, kai N1 klasės kėbulo kodas yra BB ar BBA ir kėbule yra įrengtos sertifikuotos sėdimos vietos. Kitu atveju perdirbimas yra galimas specializuotoje įmonėje atliekant įrengtų sėdynių ir saugos diržų tvirtinimo vietų bandymus techninėse tarnybose. 31. Perdirbant krovinines transporto priemones (N kategorijos) į M1 klasės keleivines transporto priemones, Inspekcijai turi būti pateiktas transporto priemonės gamintojo arba jo įgalioto atstovo Lietuvoje dokumentas, patvirtinantis, kad transporto priemonė ar tam tikro modelio transporto priemonių konstrukcija ir stabdžių sistema atitinka transporto priemonės, skirtos vežti keleivius, techninius reikalavimus, pateikiant stabdžių sistemos sertifikatą. Papildomai reikia pateikti variklio išmetamųjų teršalų, variklio skleidžiamo triukšmo sertifikatus, sėdynių ir saugos diržų ir jų tvirtinimo vietų sertifikatus M1 klasei. 32. Perdirbta M1 klasės transporto priemonė turi atitikti Motorinių transporto priemonių ir jų priekabų kategorijų ir klasių pagal konstrukciją reikalavimus, patvirtintus Inspekcijos viršininko 2008 m. gruodžio 2 d. įsakymu Nr. 2B-479 (Žin., 2008, Nr. 141-5606). 33. Perdirbtos M1 klasės transporto priemonės Inspekcijoje turi gauti atskirą LEN. 34. M1 klasės transporto priemonę perdirbti į N1 klasės transporto priemonę galima tik tada, kai M1 klasės transporto priemonės kėbulo kodas yra AF. 35. Perdirbta N1 klasės transporto priemonė turi atitikti Motorinių transporto priemonių ir jų priekabų kategorijų ir klasių pagal konstrukciją reikalavimus. 36. Registruotų, M2 ir M3 klasių, transporto priemonių perdirbimo sąlygos: 36.1. M2 klasės transporto priemonė gali būti perdirbama į M1 klasės transporto priemonę, jeigu M2 klasės transporto priemonės bendroji masė yra ne didesnė negu 2800 kg; 36.2. transporto priemonė į M2 ar M3 klasės transporto priemonę gali būti perdirbama tik specializuotoje įmonėje; 36.3. kai transporto priemonei yra priskirtas LEN ir keičiasi transporto priemonės klasė: 36.3.1. ir transporto priemonė perdirbama smulkiaserijiniu būdu, Inspekcijoje reikia gauti tipo patvirtinimą; 36.3.2. ir transporto priemonė perdirbama vienetiniu būdu, Inspekcijoje reikia gauti atskirą LEN. 37. Techninės ekspertizės metu priklausomai nuo perdirbimo sudėtingumo turi būti šie dokumentai: 37.1. vidutinio sudėtingumo perdirbimui ( – transporto priemonės gabaritų brėžiniai (jei keičiasi jos gabaritiniai matmenys), perdirbamų sistemų (agregatų, mazgų) surinkimo (gabaritų) brėžiniai;37.2. sudėtingam perdirbimui (C) – 37.1 punkte išvardyti dokumentai bei svarbiausių įtaisų sudedamųjų dalių darbo brėžiniai, svarbiausių detalių atsparumo apskaičiavimai, transporto priemonės dinamikos apskaičiavimai (jei dėl perdirbimo keičiasi transporto priemonės techninės ir eksploatacinės savybės) arba gamintojo išduota techninė perdirbimo instrukcija. 38. Apie transporto priemonių perdirbimo sudėtingumą sprendžiama vadovaujantis 2 priede pateiktais pavyzdžiais. 39. Transporto priemonių perdirbimui, kuris neaprašytas šiuose Reikalavimuose, techninę dokumentaciją ir technines sąlygas prieš perdirbimą būtina suderinti su Inspekcija. 40. Transporto priemonėse įrengiamos sudėtinės dalys (apšvietimo ir šviesos signalizacijos prietaisai, garso signalizacijos įtaisai, padangos, galinio vaizdo veidrodžiai, ilgų ir sunkių transporto priemonių skiriamieji ženklai, greičio ribotuvai, tachografai, priekinės, galinės ir šoninės apsaugos nuo palindimo po transporto priemone užtvarai, saugos diržai, sėdynės ir galvos atlošai, sukabintuvai) turi būti sertifikuotos pagal Lietuvos Respublikos arba tarptautinius reikalavimus (JT EEK Vidaus transporto komiteto taisykles arba ES direktyvas). 41. Transporto priemonėse įrengiami vairavimo bei stabdžių sistemos pagrindiniai elementai, ratai, degalų bakai, sergėjimo sistemos, spidometrai priekabos ir vilkiko elektrinės jungtys turi būti sertifikuoti ir atitikti transporto priemonių mases, geometrinius parametrus bei eksploatacines savybes. 42. Perdirbtą transporto priemonę būtina perregistruoti, jei ją perdirbant keitėsi transporto priemonės tipas arba kiti techniniai duomenys, įrašyti transporto priemonės registracijos liudijime. 43. Registruojant vienetinio perdirbimo transporto priemones, pateikiamos techninės ekspertizės įmonės išduotos pažymos, o registruojant smulkiaserijinio perdirbimo transporto priemones – specializuotos įmonės išduotos pažymos apie transporto priemonės perdirbimą pagal suderintą įmonės standartą. auto uzsakymas is JAPAN |
| Rudaakiss | 2012-02-01 10:37:43 (0) |
Sveiki prikeliu seną temą Galvoju, kokį čia kitą automobilį įsigyti. Labai norėčiau toyotos Altezzos su beams varikliuku. Tai galvoju, gal kas domėjosi, kaip yra su jos vairo perkėlimu? ar tinka viskas nuo lexus IS 200\300. Ar skiriasi, kokios dar problemos? su vairo perkėlimu? Vairo kolonėlė ar tinka? Ir kokia orientacinė kaina vairo perkėlimo būtų gal kas žino firewall koks. ar reik pjaut ar yra veidrodinis na ir t.t... Ačiū už atsakymus Gyvenk ir pasikutenk |
|
zycha
|
2012-02-01 12:19:04 (0) |
man atrodo Doggy yra daręs. |
|
milZinas
|
2012-02-01 12:29:57 (0) |
Va va, siusk PM Doggiui Rudaaki ir poto papostink atsakyma temoje Computer addicts never die... They just go offline... +37O698O82I4 |
| Krabas | 2012-02-01 13:19:39 (0) |
Ir jei gausi kokiu ziniu del sito modelio parasyt cia neuzmirsk Tel. 869508718 Email: karpisss@gmail.com http://www.facebook.com/MR2Gang |

---------------------------------------------------------------------------------------IV. PERDIRBAMŲ TRANSPORTO PRIEMONIŲ REIKALAVIMAI-----------22. Perdirbant transporto priemones neturi sumažėti jų aktyvioji ir pasyvioji sauga, konstrukcijos sudėtinių dalių, tvirtinimo atsparumas ir patikimumas bei pablogėti aplinkos apsaugos rodikliai, vairuotojo darbo vietos ergonomika ir keleivių bei krovinių vežimo sąlygos. Po perdirbimo negali pasikeisti transporto priemonės kėbulo (rėmo) identifikavimo numeris, išskyrus atvejus, kai jis keičiamas šių Reikalavimų nustatyta tvarka.
– transporto priemonės gabaritų brėžiniai (jei keičiasi jos gabaritiniai matmenys), perdirbamų sistemų (agregatų, mazgų) surinkimo (gabaritų) brėžiniai;