Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Menesio tema: 4gen. vs 7gen.
Kategorija: Paplepekim
Autorius: andrius_GT
| BullDozeR | 2008-03-15 14:08:47 (0) |
Ir man net pasidarė labai jau įdomu kame būtent yra 4gen ne tik kad nesaugi, o net visiškai nesaugi O iš išorės kas įdomiausiai tai nors atrodytų kad ir senesnių metų auto, kai eddie palygino 7 ir 4gen šoninį vaizdą, ketvirta net žymiai rimčiau žiūrisi O jei ją dar visą patiunint, tai ir iš visų likusių pusių gražiau už septintą atrodytų. imho septintą dar galėjo biški žemesnę padaryt bendrą aukštį ta prasme, turbūt man būtų tik vienas toks smulkus trūkumas jos išorės dizaine kuris man nepatinka (čia aišku skonio reikalas) ![]() |
| Julius | 2008-03-15 15:22:48 (0) |
Sheikhas raše: 1. Komfortiskesne - cia kuria prasme, as nerandu kazko konfortiskesnio 2. Tvirtesne - o cia jau nereikia lialia 4gen tvirtesne, sunkesne, is rimtesniu medziagu3. Ekonomiskesne - nepakankamai, kaip kasdieninei auto 4. Saugesne - pagalves? kas antras isideda sportini vaira... ir? 5. Salyginai pigesnis islaikymas - tik salyginai... 5. ... ir dar daug visokiu privalumu - pritaikytu blondinems arba ju viliojimui Vir2 raše: tik nereikia 4gen tik pagalviu neturi, tachiau daug tvirtesne uzh visas 7gen Jus tvirtuma ir sauguma matuojat skardu storiu? Tada pagal jus tvirciausia ir saugiausia masina yra pobeda. Manau 7gen lyginant su 4gen turi bent 100% atsparesni kebula sukimui, lenkimui. Pavazinekit su 4gen ir su 7gen per kalvota vieta letai, iskart jauciasi koks netvirtas ir kaip lengvai susisuka 4gen kebulas ir poto atsiseskit i 7gen, skirtumas milziniskas. Masinu saugumas - tai ne oro pagalviu skaicius, o masinos konstrukcija. Pridekit i 4gen nors ir 10 pagalviu, o is 7gen isimkit visas, vistiek pastaroji bus daaaaaaug saugesne. Va pasiziurekit siu laiku visiska skarbonke su plonom skradom PRIES Volvo 940 savo laikmecio tvirtumo ir saugumo etalonas ir tais metais saugumo atzvilgiu niekas net nedriso prilyginti 4gen celica siaim Volvo. 940 vs Modus ![]() Cia tiems kuriems gali atrodyti, kad filmukas montazas Tarp siu masinu skirtumas tik 8 metai, o saugumas skiriasi kaip diena ir naktis1997 ![]() 2005 ![]() Ir galima vardinti ir vardinti, bet jei jau bandot pusti pries veja tai ir puskit, jei tik jums nuo to ramiau ir saugiau atrodo. [OO==[][]==OO] |
| hedo | 2008-03-15 15:29:46 (0) |
jei kalbam kaip apie kasdienini auto, tai mano trys kapeikos: Sheikhas raše: 1. Komfortiskesne - cia kuria prasme, as nerandu kazko konfortiskesnio pvz klimato kontrole, lempos (kelio apsvietimas) ir tt. nors cia skonio reikalas, vieniem tai privalumas kitiems - ne. Sheikhas raše: 2. Tvirtesne - o cia jau nereikia lialia 4gen tvirtesne, sunkesne, is rimtesniu medziagu chebra, nepykit, bet kaip izinierius negaliu sito praleist. nuo kada svoris yra saugumo garantas? kinetines energijos susidurimo metu daugiau tures tankas ar kokia aude su aliuminio remu? o apie space framing'a (profiliavimas) korpuso gamyboj girdejot? gamybos technologijos (1985 vs 2000) leidzia "bishki" tiksliau apdirbti metala, sumazinant svori ir gaunant didesni standuma, visa auto pramone ten babkes tik ir meta. Sheikhas raše: 3. Ekonomiskesne - nepakankamai, kaip kasdieninei auto tik gryzau is Kauno 500 km - 30 litru 95-to (cia GT), manau pakankamai. Sheikhas raše: 4. Saugesne - pagalves? kas antras isideda sportini vaira... ir? ziurim antra punkta ir kai sesit i 7-tinke pakiskit ranka po paneles apacia. + efektyvesni stabdziai. Sheikhas raše: 5. Salyginai pigesnis islaikymas - tik salyginai... nu cia aisku kaip pasiseks, bet kad galva del detaliu gavimo maziau skaudes tai faktas (4gen. vs 7). Sheikhas raše: 5. ... ir dar daug visokiu privalumu - pritaikytu blondinems arba ju viliojimui nuo kada lysna blondine masinoj trukumas .pliam Julius anksciau parase. p.s. aisku tai nereiskia kad 7 gen tobuliausia pasaulyje masina , uz tuos pinigus dabar imciau kita, bet kad pabandziau nesigailiu. tai yra mano nuomone, kuri gali nesutapti su Jusu nuomone. As tikrai jos nepersu ir neprasau ja aklai vadovautis. Darykite ka norite ir kaip norite! Copyright by milZinas©2006 |
|
zycha
|
2008-03-15 16:07:36 (0) |
nu ar as nesakiau, kad tuoj vel prasides kartu karai....?! |
|
zhigan_limon
|
2008-03-15 16:09:15 (0) |
ech tie penktokai velniai Top of the range JDM Toyota MR2 Turbo 96 JDM Toyota Soarer 92 Mercedes S320 CDI 2004 |
| eddie_gt4 | 2008-03-15 16:15:05 (0) |
mieli septintokai (tame tarpe ex- ir jiems prijauciantys), nieks neneigia, kad mk.7 Celka lyginant su mk.4 yra kazkiek komfortiskesne, saugesne, ir techniskai pazangesne - tas yra visiskai naturalu turint omeny jas skiriancias 2 kartas ir apie 15 metu... nu bet kai pradedat svaigt, kad neva septyniuke ir ketveriuke skiria kazkokia technologine praraja (ypac saugumo srityje), tai darosi juokingai graudu p.s. jei jauciates afigiennai saugus savo septyniukese - jauskites, kaip sakoma kartu su Jumis dziaugiasi ir visa Celikistu seima ( © by tata ) stock'in'fanas © by Sheikhas fleimmeisteris © by hedo |
| hedo | 2008-03-15 17:04:33 (0) |
eddie_gt4 raše: mieli septintokai (tame tarpe ex- ir jiems prijauciantys), nieks neneigia, kad mk.7 Celka lyginant su mk.4 yra kazkiek komfortiskesne, saugesne, ir techniskai pazangesne - tas yra visiskai naturalu turint omeny jas skiriancias 2 kartas ir apie 15 metu... nu bet kai pradedat svaigt, kad neva septyniuke ir ketveriuke skiria kazkokia technologine praraja (ypac saugumo srityje), tai darosi juokingai graudu p.s. jei jauciates afigiennai saugus savo septyniukese - jauskites, kaip sakoma kartu su Jumis dziaugiasi ir visa Celikistu seima ( © by tata )maniau bus diskusija su argumentais, o dabar pavarei ir pasislepei. tame poste pats sau priestarauji, jei jau pripazysti technini progresa tai pripazink ji visose srityse . neveltui septyniukej buvo daromos avarijos atveju suyrancios vairo koloneles (kad nesumaltu koju), kuriamos deformacines zonos (kad "nesideformuotu" vairuotojo vidaus organai), daromas kabinos kokonas (saugos strypai durelese, kumscio storio vamzdis po priekine panele), stabdziai ir etc.p.s. zycha buvo teisus , o gaila. tai yra mano nuomone, kuri gali nesutapti su Jusu nuomone. As tikrai jos nepersu ir neprasau ja aklai vadovautis. Darykite ka norite ir kaip norite! Copyright by milZinas©2006 |
| Julius | 2008-03-15 17:12:55 (0) |
eddie_gt4 raše: mieli septintokai (tame tarpe ex- ir jiems prijauciantys), nu bet kai pradedat svaigt, kad neva septyniuke ir ketveriuke skiria kazkokia technologine praraja (ypac saugumo srityje), tai darosi juokingai graudu Buten pati didziausia ir laaaaaabai didele praraja ir yra saugumo srityje, kitose srityse tokios prarajos tikrai nera. Todel nereiketu juoktis is savo nezinojimo. [OO==[][]==OO] |
| Jaunius | 2008-03-15 17:51:04 (0) |
eddie_gt4 raše: bent jau man, pvz., nekyla menkiausiu abejoniu, kuria is siu masinu noreciau vairuot kiekviena diena... nes man automobilis siek tiek daugiau nei priemone nusigaut is tasko A i taska B man irgi - todel vienareiksmiskai ta kur desineje. paklausi kodel? O todel, kad naujesne, ir aiskint manau daugiau nebereikia. o kol skaitau tokius "argumentus" kaip dabar dauguma surasyti, tai tik tiek galiu pasakyti, kad kai kurie jau per stipriai persistengia su savo "meile" vienam ar kitam modeliui, dauguma argumentu daugiau nei nerimti.. Va jeigu kalba pasisuktu apie auto sharma, likutine verte ir pan., tai butu kita kalba ir butu galima drasiai diskutuot ir reiksht savo emocijas.. cia mano tokia subjektyvi nuomone eddie_gt4 raše: p.s. o taip, koks nors USDM'inis GT-S (a la geru metu ir super-duper technologiskai pazangus blah blah blah), geriausiu atveju su issokusiais airbagais, o blogiausiau - suklijuotas ir keliu, yra saugumo etalonas... O va cia tai absoliuciai nemirtingas argumentas sioje diskusijoje gyventi, galima sakyti, man nelabai sekėsi, todėl, galima sakyti, aš numiriau.. |
| BullDozeR | 2008-03-15 18:20:02 (0) |
Žinoma manau daug kas ir taip supranta kad tobulėjimas vyksta kiekvienoj srity, ne išimtis ir celicų kartos. Bet pvz tokie sakiniai kaip "visiškai nesaugu" net sudaro pirmą įspūdį kad čia kalba eina net išvis ne apie mašiną o apie važiavimą su dviračiu važiuojamoj daly ![]() |

O jei ją dar visą patiunint, tai ir iš visų likusių pusių gražiau už septintą atrodytų. imho septintą dar galėjo biški žemesnę padaryt bendrą aukštį ta prasme, turbūt man būtų tik vienas toks smulkus trūkumas jos išorės dizaine kuris man nepatinka (čia aišku skonio reikalas) 
.
, o gaila.