linasser parašė:
ndl parašė:
Ta prasme ne zibala, o reaktyvini kura
Gal gali plačiau parašyt apie tą aviacinį/reaktyvinį kurą ir kuo jis skiriasi nuo žibalo? Kažkaip tavo teiginys jau anekdoto pradžia kvepia
Biski mistype. Turetu but "ne zibala, o aviacini benzina"
Nes reaktyvinis kuras = zibalas ir su juo dauguma komerciniu lektuvu skraido (Dar vadinas JET A-1), o aviacinis benzinas kita kalba...
O seip, apie skirtumus kalbant:
O aviacinis benzinas yra zibalas maisytas su benzinu ir dar visokiu priedu prideta. Maise todel, kad jo flash point butu didesnis. Nzn kaip ta paaiskint, bet saugesnis, nes mazesne tikimybe bus kad uzsidegs visas. Ta prasme yra tokiu i kuri imetus deganti degtuka, tas aviacinis benzinas neuzsidegs. Taip kad zibalo ne per daugiausiai budavo. Pats paprasciausiais JP-4 (military type aisku) ir tas tik 50% zibalo beturejo. O kuo toliau juos gamino (JP-5, JP-8) tuo maziau zibalo pildavo
Taip ir gavosi tokie kaip 115/145, kuriuos naudoja kariuomene. Pirmas nr reiskia octano skaiciu aviacijos standartuose, o antras skaicius palyginimas su automobiliu octano skaicium (MOR).
Nu krc use google jei nori daugiau paziuret
Gali pratest anekdota, jei matai juoku