< Senas dizainas

Šiuo metu prisijungę:

Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

Paplepekim » Oro temperatura pries patenkant y varikli

Romeo07 // ex celica 5gen GT-I // Kaunas // 2008-08-26 20:49:46 // Žinučių:1168
0 
Labai idomu kokia turetu buti oro temperatura patenkanti y varikli kad nesijaustu galios sumazejimo. Gal kas pasidalinsit ziniomis? As googlinau bet nesiseka kazka rasti. Suprantu kad kuo saltesnis oras tuo geriau bet nuo kada skaitosi tas gerai?
Email: almantas.suk@gmail.com
Skype: almantas835
Sheikhas // ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) // Ignalina // 2008-08-26 22:13:49 // Žinučių:6685
0 
na pvz gt4 kai kas daro toki moda, kad ECU pastoviai matytu 20C temperatura, todel galima manyti, kad ideali temperatura yra iki 20C, kylant temperaturai ECU pradeda koreguoti savo parametrus.
eddie_gt4 // ex: ST185 MY'90, now: ST205 MY'96 // Vilnius // 2008-08-26 22:21:58 // Žinučių:3445
0 
nezinau, kaip atmosferekese, bet is patirties galiu pasakyt, kad spustelejus pirmam saltukui tiek ST185, tiek Impreza GT (abi, kaip zinia su TMIC'ais) ima geriau traukt - tarsi po kokiu 20-30AG dasideda

tai yra vadinamasis "ziemos efektas" (masinose su FMIC'ais jis nera toks akivaizdus)

Romeo07, svarbiausia, kad oro paemimo sistema ora imtu is ten, kur yra salta (pvz., dazna tiurlingo beda - tinkamai termiskai neizoliuotas kuginis oro filtras, siurbiantis karsta ora is variklio skyriaus knockout )
stock'in'fanas © by Sheikhas
fleimmeisteris © by hedo
Romeo07 // ex celica 5gen GT-I // Kaunas // 2008-08-27 07:06:01 // Žinučių:1168
0 
eddie_gt4 raše:
Romeo07, svarbiausia, kad oro paemimo sistema ora imtu is ten, kur yra salta (pvz., dazna tiurlingo beda - tinkamai termiskai neizoliuotas kuginis oro filtras, siurbiantis karsta ora is variklio skyriaus knockout )



Tai vat del to ir klausiu nes isimeciau kugini filtra ir ji ikisau y santechnini orgaudi. Pastaciau temperaturos davikli prie filtro kad matyciau koki ora traukia. Rezultatas toks kad vaziuojant keliu 100-120kmh rodo jog temperatura net nesiekia 20 laipsniu del ko manau kad turetu buti gerai bet kai ivaziuoju y miesta ir pastoviu kamsciuose rodo apie 30 laipsniu. Tai del to ir idomu cia norma ar nelabai.
Email: almantas.suk@gmail.com
Skype: almantas835
Sheikhas // ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) // Ignalina // 2008-08-27 09:57:19 // Žinučių:6685
0 
norma ar nenorma, tiesiog karstesnis oras maziau koloringas, todel ir prasciau dega oro/kuro mishinys. Tam ir stovi temperaturos daviklis prie filtro, kad kompas galetu koreguoti mishinio riebuma.
Julius // Subaru Legacy // Kaunas // 2008-08-27 12:33:31 // Žinučių:1327
0 
Sheikhas raše:
norma ar nenorma, tiesiog karstesnis oras maziau koloringas, todel ir prasciau dega oro/kuro mishinys. Tam ir stovi temperaturos daviklis prie filtro, kad kompas galetu koreguoti mishinio riebuma.


Nu tokio dalyko tai dar negirdejes, kad nuo silumos kaloringumas priklausytu. Siaip tai kuo karstesnis oras, tuo mazesnis jo tankis, todel su tuo paciu oro kiekiu i varikli patenka maziau deguonies, vadinasi gali maziau sudeginti kuro, vadinasi ir arkliu maziau.
[OO==[][]==OO]
AST // AT-180 (Sti 1.6) // Londonas- Kupiskis // 2008-08-28 11:09:00 // Žinučių:877
0 
Ir suspaudimas siektiek keiciasi.
greitai lėksi- lėtai neš, tad vazinekim protingai.

asttck@gmail.com

Skype: Audrius Stankunas AST
Sheikhas // ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) // Ignalina // 2008-08-28 11:51:59 // Žinučių:6685
0 
Maziau kaloringas = maziau deguonies, vadinasi pasiekti salyginiam galios vienetui reikia didesnio oro kiekio.
Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai
Celica klubas © 2017 - info@celica-klubas.com