Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    Parduodu: Celica GT-Four CarlosSainz limited edition

    Kategorija: Paplepekim

    Autorius: Sheikhas

    Domsy 2009-05-12 20:37:28 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Kaunas Žinučių forume: 923
    Sheikhas CS + LPG = environmentally friendly taip

    Sry uz ot. O siaip cia ideali masina kas nusipirks, apkatke padaryta po rebuilto ... :D
    LEXUS IS250
    Ex.Toyota Celica
    sonic 2009-05-12 21:24:15 (0)  
    Celica Vilnius Žinučių forume: 1609
    matai - skirtumas toks,kad tavo yra eilinis 7gen,o CS'ai yra jau legendiniai(juolab kad ju tik 5000 is viso yra iseje),su savo "dvasia" ( butu gerai gauti paties carlos'o vairuota CS'a :P ).bet as cia nesiginciju-jei is gt4 liko tik kebulas,o visa kita CS,tai turbut pelnytai vadinasi CS'u...nors siaip viskas turetu buti "genuine" angelas
    dvilitrine sirdis
    Sheikhas Klubo narys 2009-05-13 06:02:36 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Ignalina Žinučių forume: 6686
    Na gerai jeigu kam labai niezhti, galiu pasakyti, kad cia nebe CS'as, CIA YRA GERIAU :P Cia jau nebe vienas is 5000 ir net nebe vienas is 2560, CIA YRA DAR GERIAU :D

    O siaip labai idomus mastymas pas kai ka, jeigu pvz CS'ui sudedamos sportines sedynes , HKS sankaba, 3gen variklis su perrinktais viduriais, stanalone kompas - jis patampa nebe CS'u, bet elementariu pamodintu gt4 :)
    Gal davai eilini karta pasidomekim, kas konkreciai CS'a skiria nuo gt4'to ir kokie konkreciai pakeitimai yra tame modelje lginant su paprastu.

    Be to niekad nesivaikiau autentishkumo. Man tai svetima ir niekad nesuprasiu snobu besivaikanciu kiekvieno varztelio originalumo ir pan...
    Edvatronas Klubo narys 2009-05-13 06:36:40 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796
    Sheikhas parašė:
    Na gerai jeigu kam labai niezhti, galiu pasakyti, kad cia nebe CS'as, CIA YRA GERIAU :P Cia jau nebe vienas is 5000 ir net nebe vienas is 2560, CIA YRA DAR GERIAU :D

    O siaip labai idomus mastymas pas kai ka, jeigu pvz CS'ui sudedamos sportines sedynes , HKS sankaba, 3gen variklis su perrinktais viduriais, stanalone kompas - jis patampa nebe CS'u, bet elementariu pamodintu gt4 :)
    Gal davai eilini karta pasidomekim, kas konkreciai CS'a skiria nuo gt4'to ir kokie konkreciai pakeitimai yra tame modelje lginant su paprastu.

    Be to niekad nesivaikiau autentishkumo. Man tai svetima ir niekad nesuprasiu snobu besivaikanciu kiekvieno varztelio originalumo ir pan...

    O cia jau idomiau... :) kuom skiriasi CS'as nuo GT4... :)
    Galima pradeti nuo kapoto, bamperio, priekinio balkio(aliumininis, lengvesnis)
    Vandeniu ausinamas intercooleris, Kitaip (astriau) suprogramintas ECU, didesnis pavaru dezes tepalo radiatorius, lazeriu apdirbta galva (WTF?) ir aisq lentele Carlos Sainz limited edition */5000.
    Ka dar pamirsau?
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
    Sheikhas Klubo narys 2009-05-13 07:04:14 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Ignalina Žinučių forume: 6686
    Edva, kaip nebenaujokas, tokiu klausimu galetum ir nebeuzdavineti, n kartu tai jau gvildenta...
    Edvatronas Klubo narys 2009-05-13 09:10:40 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796
    Sheikhas parašė:
    Edva, kaip nebenaujokas, tokiu klausimu galetum ir nebeuzdavineti, n kartu tai jau gvildenta...

    Na gal ir nenaujokas... ale visos dar nespejau perrinkt... bet kazko tokio kur butu konkreciai viskas surasyta kuom skiriasi nesu mates... tai ka zinau-parasiau...
    tema tiesa kazkur tokia buvo..
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...