afGan raše:
Gaila atsauke se dali istatymo.
Na as asmeniskai tame nematau jokios problemos, man kartais ir paciam idomu suzinoti kaip maniske laikosi, jei kaina nesikeis tai tikrai jokios problemos nera.
Tiesa kalbant apie praejima uz pinigus ( cia kazkas rase: duoda 100lt ir praeina), tai manau sita dalyka reikejo sugrieztinti,taip pat manau, kad geriau ziureti kas vazineja keliais, pamacius tikrai techniskai netvarkinga masina, ja sustabdyti ir nubausti chama uz vairo
Tiesa pirma karta TA irgi perejau uz 100, bet uztat stengiausi kuo greiciau sutvarkyti trukumus, buvo skiles priekinis stiklas, priekyje ne tik skirtingos padangos, bet net ir ratlankei. Seip man masina netik transporto priemone, todel neissivaizduoju, kaip galeciau vazineti su techniskai netvarkinga mashina.
Butent, tiems, kam rupi automobilio tech. bukle priziuri ir remontuoja nuolat ir TA daznumas to visiskai neitakoja. Siuo atveju tai tik papildoma valstybine rinkliava.
Tie kas ejo uz pinigus, eis ir toliau ir vel nesvarbu kaip daznai tai reiks daryti.
Pagalvojus apie senuciukus vairuotojus su senais taciau tvarkingais golfukais, tikrai saunu, kad istatymo pataisa atmesta, nes galia ju vargo.
Be to, gana daznai turiu reikalu su Regitra ir Tuvlita ir galiu pasakyti, kad dvigubai didesniam srautui Tuvlita tikrai toli grazu nepasirengus-eiles ir dabar dideles, o plestis nelabai turi kur. Kontrolieriai dirba tingiai ir kuo didesnis kruvis bus, tuo tingiau jie dirbs.
REZIUME: gerai, kad nieko nepakeite, nes kol kas tai butu i nauda tik VMI, taciau tikrai nemanau, kad kazka pakiestu keliuose.
p.s. sita tema gal rakinam iki kito istatymo svarstymo?
Toyota Celica ST162 GTi (150 AG) - prikelta antram gyvenimui
Skoda Octavia 2.0TDI RS (170 AG) - auto kasdienai.