Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Tiuningo eiles tvarka
Kategorija: Paplepekim
Autorius: Isjunges_Tel
| Fenix | 2007-12-05 18:17:14 (0) |
Tai gal man patarsi ka ir nuo ko pradet ? |
| afGan | 2007-12-05 18:41:15 (0) |
| Kaunas Žinučių forume: 15 | Gedis As seip naujas sitame forume, tiesiog paskaiciau tema ir pastebejau kad zmones nera parase nieko konkretaus, todel nusprendziau isreiksti savo nuomone. felixclub manau parasiau gana aiskei nuo kuo as pats asmeniskai pradeciauu, aisku mano nuomone nebutinai visiems priimtina ir galbut netgi klaidinga. Bet kaip sakiau svarbiause stock masina sutvarkyti iki visokiu plonybiu, ta prasme jokiu pasaliniu garsu, vibraciju, o apie tepalo leidima, elektonikos problemas nera ka kalbet, jei kompresija leva variklio tai isvis nereiktu bandyti ( benzininiam varikliui ideli kompresija 11atm, bet nera didele beda jei bus ir 9,5atm, daug baisiau jei 1 cilindre 11atm, o kitame kokie 8. Patarciau, kad kompresija tarp cilindru skirtusi mazdaug 0,5-1atm, o nuo idelios normos 1-2atm). Taigi toliau manau buvau aiskiai parases ka patarciau kokia tvarka tobulinti, jei manai, kad tavo masina tam pasirengusi. Kalbant apie pigius triukus, tai galima deti suzemintas spiruokles komplekto kaina(4vnt) 200-600lt ispudis neblogas. Gali uzsideti spoileri as pats asmeniskai uzsisakineciau is uzsienio, galima rasti visai graziu variantu uz kokius 75eu+ parsiuntimas. Gali uzsideti sportini vaira, taip visai puikiai apgautum save , na man tiesa pasakius sunku komentuoti, nes nezinau kokia tavo masina, kiek pinigu ruosiesi skirti tiuningui. Toyota Celica 4 1988m. 2L |
| Fenix | 2007-12-05 18:44:20 (0) |
nu aciu uz patarima |
| Dogg | 2007-12-05 19:08:42 (0) |
1. Ratai (teisingi, o ne kad bile didesni, bet uz standartinius 10x sunkesni..) 2. Pilnai vaziuokle (Coil'ai, Stabilizatoriai, Kebulo sutvirtinimai) 3. Stabdziai 4. Viskas kas susiije su galingumo didinimu. 5. Isores minimalus pagrazinimas 6. Penktas punktas nebutinas ![]() Subaru Legacy Wagon Diesel JDM Celica 99' SSIII 3SGE Beams - PARDUOTA - bet neuzmirsta! |
| maska | 2007-12-05 19:21:46 (0) |
1.Ismetimas + isiurbimas kai masina jau kvepuoja- 2.Ratai su brand'u kai masina su batais 3.Body kit'as kai masina aprengta 4.coil'ai + stabdziai o dabar downtown |
| afGan | 2007-12-05 19:35:55 (0) |
| Kaunas Žinučių forume: 15 | Na bet kazka pamirsote apie masinos bukle, tiesa jei masina kokiu 3m. senumo ir nebuvo specialei lauzoma tai tokiu problemu turetu buti minimaliai. Tiesa atsakydamas i tema gavoje kazkodel turejau 4,5 gen, gal dar pirmus 6 gen variantus, bet nereikia pamirsti, kad ir 8m. senumo masinai, jei nebuvo ypatingai priziurima, reikia daug ka tvarkyti, kad ji butu pilnai techniskai tavrkinga. Tiesa Dogg nuo kada prie vaziuokles kebulo sutvirtinimai priskiriami, jei taip supratau tave. O va pavizdiui stabdziai tai jau ce konkreciai vaziuokles dalis ir manau kalbant apie tuning, tai jie vos ne paskutineje vietoje. Na ir seip vertinciau kaip ne konkretu atsakyma. Seip as asmeniskai manau, kad ismetimas + issiurbimas yra visko pagrindas, jei tai nesutvarkyta manau nera prasmes tiuninguoti kitu mazgu. Toyota Celica 4 1988m. 2L |
|
Gedis
|
2007-12-05 19:45:55 (0) |
afGan raše: Na bet kazka pamirsote apie masinos bukle, tiesa jei masina kokiu 3m. senumo ir nebuvo specialei lauzoma tai tokiu problemu turetu buti minimaliai. Tiesa atsakydamas i tema gavoje kazkodel turejau 4,5 gen, gal dar pirmus 6 gen variantus, bet nereikia pamirsti, kad ir 8m. senumo masinai, jei nebuvo ypatingai priziurima, reikia daug ka tvarkyti, kad ji butu pilnai techniskai tavrkinga. Tiesa Dogg nuo kada prie vaziuokles kebulo sutvirtinimai priskiriami, jei taip supratau tave. O va pavizdiui stabdziai tai jau ce konkreciai vaziuokles dalis ir manau kalbant apie tuning, tai jie vos ne paskutineje vietoje. Na ir seip vertinciau kaip ne konkretu atsakyma. Seip as asmeniskai manau, kad ismetimas + issiurbimas yra visko pagrindas, jei tai nesutvarkyta manau nera prasmes tiuninguoti kitu mazgu. teisingai ,keliam variklio galia iki negaliu ,o del stabdziu nesukam galvos - stabdziai tik bailiams skype gedasjaciunskas1 tel nr.867651528 Toyota celica ST160 1.6 GT Toyota celica ST162 2L GT Cabrio |
| afGan | 2007-12-05 20:14:23 (0) |
| Kaunas Žinučių forume: 15 | prajuokinai. Ne nesakau, kad stabdziai tik bailiams, bet manau jei nera ypatingu situaciju ir nedalyvauji krose kokiame, tai ir stock pilnai uztenka, po to kai viska jau atrodo uztiuninguoji, kazkaip prastai atrodo tie stabdziai pro blizgancius ratlankius, tai uzsidedi kokius ypatingai sugreziotus be to jei kalbant apie stabdymo kelia tai kurkas didesne itaka jam turi ne stabdziai, o amortizatoriai ir padangos, o dideli sportiniai stabdziai tik sumazina paciu stabziu dilima ir kaitima, jei intensyvei stabdant jei kaistu. Toyota Celica 4 1988m. 2L |
| Fenix | 2007-12-05 20:17:07 (0) |
atsiprasau , kad kisuosi , bet tu nors biskiuka gaudaisi ka kalbi ar tik is bendro isprusimo seip tai cia yra tokiu kurie uzdirba is to duonai |
|
zycha
|
2007-12-05 20:17:56 (0) |
afGan raše: Tiesa Dogg nuo kada prie vaziuokles kebulo sutvirtinimai priskiriami, jei taip supratau tave. o tai kam tada pagal tave kebulo sutvirtinimas? 1. prie variklio galios? 2. prie isores tuningo? 3. prie salono grozio 4. prie saugumo |

, na man tiesa pasakius sunku komentuoti, nes nezinau kokia tavo masina, kiek pinigu ruosiesi skirti tiuningui.
