Citata is delfi straipsnio "Taip pat siūloma pirmuosius dvejus metus iš vairuotojo reikalauti visiško blaivumo." arba dar geras pasakymas "atimdami automobili is girto vairuotojo mes pazeisime jo zmogaus teises", klausimas: o kieno teises jis pazeidzia uzmusdamas vaika? kad ir tas pats ivykis treciadieni, kai policijos pareigunas (!) ne tarnybos metu, girtas (!) partrenke 3 mazamecius vaikus ir pabego (!) is ivykio vietos.
va cia geriausia vieta
2 metus atvazinejai, ir pilk i sveikata
na, o mano asmenine nuomone - reiktu ivesti koki psichologini testa ar kazka tokio, kad pazetu ar verta zmogui duot i rankas automobilio vaira, kaip pvz. atliekant medicinini patikrinima saukiant i kariuomene.
tas visas taisykliu sugrieztinimas asmenims neturintiems vairavimo stazo yra is dalies gerai, is dalies ne. siuo metu teises nera vienas is pigesniu malonumu (kiek pamenu su visais kursais kainuoja apie 1k lt) ir jei dar ives uz kiekviena pazeidima perlaikyma, tai Lietuvoje neliks vairuotoju apskritai. nors asmeniskai mane pirma karta sustabde policija po 4 metu kai gavau teises (ir tai del vaziavimo be tech. apziuros i regitra
). ir niekas nepasakys, kad visus 100% tu 4 metu vazinejau pagal taisykles, nors niekas nepasakys, kad ir esu keliu maniakas. mano nuomone, reiketu grieztinti atsakomye uz KET pazeidimus, didinti keliu patruliu, o ne stacionariu matuokliu (apie kuriu vietas visi ir taip zino) skaiciu miestuose.
o kalbant apie dabartine situacija keliuose: vaziuodamas turi ziureti ne tik i kelia, pesciuosius, ir tai, kad pats neivaziuotum kam, bet dar kad ir kiti neivaziuotu i Tave, kai Tu ramiai vaziuoji savo juostoje. Turejau malonuma praita vasara kai 2 valanda nakties, tuscioje kalvariju gatveje, kur yra 2 juostos kiekvienai pusei, sugebejo isvaziuot masina i priespriesine eismo juosta ir trenktis i mane. beje, tiesiai pries pat policijos masina.. visa laime nekliude 10-20 cm giliau.
pabandykite kada Vilniuje, nuvaziuoti apie 20 km per ta pacia diena pirma juosta, vaziuodami 50-60 km/h greiciu, "protingai" laikydamiesi taisykliu, ir paskaiciuoti kiek avariniu situaciju sukelia kiti vairuotojai.
what u hear and what u see nothing is what it seems