Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Zenkliai padidejusios kuro sanaudos? Gedimas?
Kategorija: Paplepekim
Autorius: JaaN
| TechniX | 2010-04-01 11:32:45 (0) |
tas pravalmas ir normaliai vaziuojanciai padetu? ;] |
|
Edvatronas
|
2010-04-01 11:48:53 (0) |
TechniX parašė: tas pravalmas ir normaliai vaziuojanciai padetu? ;] Pas tave kitokiu principu matuoja. Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
| JaaN | 2010-04-01 12:49:43 (0) |
ai nu, zinau as ji, reiks pabandyti tada, tikiuosi pades edass parašė: Ne, prie oro filtro slangoi pacioi yra toks kai dacikas atsisuka ir isiema ir ten su kokiu white spiritu prawalyt reikia toki metaliuka ir wiskas. Pamatysi skirtuma iskart kai prawalysi "Speed Matters!" |
| edass | 2010-04-01 13:53:25 (0) |
tikekis, nes tada skirtuma iskart pajausi. |
| Firestart | 2011-03-11 13:53:09 (0) |
Nenorejau kurti naujos temos tai prikeliu sena. Pastaruoju metu mano 1.6l gen5 celicos kuro sanaudos pakilo iki ~12l/100km (su pilnu baku ~400km), kas su tokiom kuro kainom (~4.60lt/1l) skausminga piniginei, beto pas kitus tiek rija gti. Taigi ieskodamas kame bedos, nusprendziau pratikrinti visus ausinimo sistemos daviklius, nors is ju yra esminiai tik du, tai yra rudas ir zalias. Nuo kitu dvieju informacija keliauja i skydeli ir ventiliatoriui, tad juos palikime ramybeje, variklio darbui jie itakos nesudaro. Zalias (dvieju kontaktu) daviklis: Pamataves varza zalio daviklio tarp kontaktu ant salto variklio man parode 0.6 omo, kai matavimo vienetai nustatyti ant "200". Kam teke naudoti elektronini matuokli zinos. Pamataves varza ant karsto variklio rezultatas nepakito, rode tuos pacius 0.6 omo, todel nusprendziau kad daviklis blogas. Rudas (dvieju kontaktu) daviklis: Pamataves varza tarp kontaktu ant salto variklio gavau 30.2 omo, tuo tarpu pamatavus ant karsto gavau 53.1 omo. Istorija: Radau zalia davikli pirkt lirostoj, rudo negavau, nusipirkau zalia. Is smalsumo pamatavau zalio varza iskart nusipirkes, jokios varzos nebuvo. Keisdamas issukau sena zalia ir isukau nauja, bet naujasis smarkiai neverziant eme ir nutruko sriegis liko viduj tos dalies i kuria isisuka. Nusprendziau mest ta purvina darba ir grizt namo, nes jei nesiseka tai ner ko nagu ta diena kist, vaziuojant nepajungus zalio daviklio, dege check engine lempute, apsukos stovejo ~1.1k rpm vietoj standartiniu 800, bet jos visiskai neplaukiojo. Seniau budavo stovint prie sankryzos paplaukiodavo, jei nepasukdavai vairo. Manau kadangi kompas negauna informacijos is zalio daviklio jis veikia simuliaciniu rezimu. Kiekviena kart uzkurus apsukos pakyla iki 2k rpm ir tada krenta iki 1.1k rpm. Tiesa, uzkurus tikrai salta masina, pvz pastovejus 3 valandas ir panasiai, dirba kaip dyzelis kol susyla cilindrai, visgi minusas lauke Klausimai: 1. Ar rudas daviklis ant salto neturetu rodyt mazesne varza? Kad veikia tai faktas bet ar gerai? 2. Ar teisingai matavau zalia? Galbut jis veikia kokiu nors kitokiu principu? 3. Kadangi apsukos atjungus zalia davikli neplaukiojo, nes dirba ant simuliacijos, tai ar gali but kad liambda zondas gryba pjauna? 4. Kur kaune patikrint liambda zonda? Kas turi iranga jo tikrinimui? Gal kas zinot? |
| Fanaz | 2011-03-11 14:09:59 (0) |
Nežinau kaip ant ST-i, bet ant GT-i eina tokie davikliai ant antifryzo magistralės: 1. Didžiojo ventiliatoriaus "jungiklis" - 2 laidų 2. Mažojo ventiliatoriaus jungiklis - 1 laido 3. Antifryzo temp. daviklis į prietaisų skydelį - 1 laidas 4. Antifryzo temp. daviklis į ECU (žalias) - 2 laidų 5. Šaltos eigos daviklis/jungiklis - 2 laidų Jeigu valgo daug, pirmoj eilėj tikrini ECU klaidas. Išmokite visi tai kaip maldelę. 1. Jeigu rodo per liesą arba per riebų mišinį, pirmoj eilėj tikrinam antifryzo temp. daviklį (nr 4) į ECU. Greičiausia bus miręs. Keičiam. Šaltas turi rodyti kelis ar keliasdešimt kiloomų priklausomai nuo lauko temp., ant karšto turi rodyti apie 300 omų. 2. Jeigu rodo lambda zondą, tikrinam kontaktą, jeigu niekas nenulūžę, resetinam kompą. Jeigu pasikartoja klaida, keičiam zondą. |
| Firestart | 2011-03-11 14:37:48 (0) |
Tikrinau as tas klaidas. Nieko nerodo, sutrumpines buvau, tai mirksi tiesiog vienodu intervalu ir viskas. Ir siaip kol nenuluzo zalias daviklis nedege check engine, dabar kai nepajunges zalio, dega. Zalias daviklis (i ECU) faktiskai nefunkcionavo ir rode 0.6 visa laika (tiek saltas tiek karstas). Manau todel ir nedege check engine, nes daviklis rode kazkoki tai matmeni 0.6, bet jis buvo tarkim uzstriges. O kompas nesupranta, jei daviklis butu nutrukes, varzos nebutu ir tada butu metes check engine ir klaida. Tai vat bijau kad to paties nebutu ir su liambda. O gal zinai kokius matmenis turi rodyt saltos eigos daviklis? Manau jis ir bus tas rudas. Fanaz parašė: Nežinau kaip ant ST-i, bet ant GT-i eina tokie davikliai ant antifryzo magistralės: 1. Didžiojo ventiliatoriaus "jungiklis" - 2 laidų 2. Mažojo ventiliatoriaus jungiklis - 1 laido 3. Antifryzo temp. daviklis į prietaisų skydelį - 1 laidas 4. Antifryzo temp. daviklis į ECU (žalias) - 2 laidų 5. Šaltos eigos daviklis/jungiklis - 2 laidų Jeigu valgo daug, pirmoj eilėj tikrini ECU klaidas. Išmokite visi tai kaip maldelę. 1. Jeigu rodo per liesą arba per riebų mišinį, pirmoj eilėj tikrinam antifryzo temp. daviklį (nr 4) į ECU. Greičiausia bus miręs. Keičiam. Šaltas turi rodyti kelis ar keliasdešimt kiloomų priklausomai nuo lauko temp., ant karšto turi rodyti apie 300 omų. 2. Jeigu rodo lambda zondą, tikrinam kontaktą, jeigu niekas nenulūžę, resetinam kompą. Jeigu pasikartoja klaida, keičiam zondą. |
| Fanaz | 2011-03-11 16:36:06 (0) |
Šaltos eigos daviklis/jungiklis skirtas tik variklio užkūrimo momentui, paduodant kurą į papildomą, penktąjį purkšuką. Visos tamstos problemos yra su antifryzo temp. davikliu, kaip pats ir minėjai. Jį pasikeitus geru viskas susitvarkys. Kaina apie ~30-40lt vaikšto. O kad meta check-engine, tai natūralu, jis nežino kokia variklio temperatūra, nežino kiek reik "pilti" ir važiuoja avariniu režimu pagal map'us. |
| Firestart | 2011-03-12 00:37:37 (0) |
Nu dekui, pakeiciau ta davikli, dabar pamatavau, kad rodo ~300 omu kai karstas, turetu but gerai turbut del to galejo but zvakes pajuodusios? Kaip tik issisukau patikrint. Nes jei anas daviklis rode tik 0.6 tai kompas mane kad motoras saltas ir riebino misini teisingai? apgramdziau degesius, po kurio laiko vel issuksiu, jei bus juoda reiskias ne tame beda Fanaz parašė: Šaltos eigos daviklis/jungiklis skirtas tik variklio užkūrimo momentui, paduodant kurą į papildomą, penktąjį purkšuką. Visos tamstos problemos yra su antifryzo temp. davikliu, kaip pats ir minėjai. Jį pasikeitus geru viskas susitvarkys. Kaina apie ~30-40lt vaikšto. O kad meta check-engine, tai natūralu, jis nežino kokia variklio temperatūra, nežino kiek reik "pilti" ir važiuoja avariniu režimu pagal map'us. |
| Firestart | 2011-03-24 17:53:37 (0) |
Ok, nepadejo daciko keitimas, ryja kaip krokodilas, vel su baku 400km nuvaziavau vos ne idle rezimu vaziuodamas, letai begedamasis ir mazai stabdydamas, nesuprantu.. gal kas dar ka patart galit? Beje, keisdamas davikli buvau issukes ir zvakes, nuvaliau, dabar vel issuku patikrint, tai juodas ziedelis aplink sriegi, o ten kur musa elektrodas (tas uzlenktras strypukas) nejuodas. Gal kas kokiu minciu? |

sriegis liko viduj tos dalies i kuria isisuka. Nusprendziau mest ta purvina darba ir grizt namo, nes jei nesiseka tai ner ko nagu ta diena kist, vaziuojant nepajungus zalio daviklio, dege check engine lempute, apsukos stovejo ~1.1k rpm vietoj standartiniu 800, bet jos visiskai neplaukiojo. Seniau budavo stovint prie sankryzos paplaukiodavo, jei nepasukdavai vairo. Manau kadangi kompas negauna informacijos is zalio daviklio jis veikia simuliaciniu rezimu. Kiekviena kart uzkurus apsukos pakyla iki 2k rpm ir tada krenta iki 1.1k rpm. Tiesa, uzkurus tikrai salta masina, pvz pastovejus 3 valandas ir panasiai, dirba kaip dyzelis kol susyla cilindrai, visgi minusas lauke