Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    apie galininius bakelius

    Kategorija: Paplepekim

    Autorius: zycha

    zycha Klubo narysModeratorius 2007-08-01 07:18:11 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    tomykas raše:
    (kas cia mano posta istryne?!)

    taigi klausimas toks buvo. kuo skiriasi noname bakelis (tarkim italiski ar ten kokie nerzaveika apexi n1 kopija ir pan..) nuo brand name? gal kas zino?

    kazka girdejau, kad brendai buna isrenkami, kad pasikeisti vata galima butu viduje.
    Sheikhas Klubo narys 2007-08-01 10:03:32 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Ignalina Žinučių forume: 6686
    tuo ir skiriasi, kad brand name kartais buna pratestuoti ir apskaiciuoti. Noname elementariai suvirina (gerai kad bent medziagos normalios).
    Ardomas yra gerai, nes siaip ar taip po metu vata sukrenta arba net ishpuciama.
    Esme tame, kad turbinkei px koks rezonatorius ir bakelis, nebent renkiesi pagal garsa (sako kad N1 prie tam tikro duju srauto skirtingai dirba).
    Atmosferkei visai kita teorija, bent jau katalizatoriu tikrai reikia palikti, jeigu ne, reikia statyti kazka vietoj jo, kad nesujaukti ismetimo duju rezonansinio pulsavimo, kitaip gausi tik garsa ir prarasi arklius... cia as is bendro issilavinimo :) tiksliau paaishkinti negaliu :D
    Julius 2007-08-01 10:35:43 (0)  
    Subaru Legacy Kaunas Žinučių forume: 1327
    ne paprasciau ir ne pigiau iseitu kas metus po noname pasikeisti, nei kas metus bandyt ardyti ir keisti vidurius, kokiam Apex'ui, nes vata manau tai ne kokia statybine ten kisti reikia
    [OO==[][]==OO]
    eddie_gt4 2007-08-01 10:55:04 (0)  
    ex: ST185 MY'90, now: ST205 MY'96 Vilnius Žinučių forume: 3445
    Sheikhas raše: Atmosferkei visai kita teorija, bent jau katalizatoriu tikrai reikia palikti, jeigu ne, reikia statyti kazka vietoj jo, kad nesujaukti ismetimo duju rezonansinio pulsavimo, kitaip gausi tik garsa ir prarasi arklius...

    pamastymas: dabar visi auto turi katalizus, bet senais gerais laikais tas pats modelis galejo buti su kat. ir be jo... versijos be kat., kaip taisykle, budavo galingesnes (+5-6 AG)
    tai vat, idomu butu palygint versijos su kat. ir be jo ismetimo sistemas - mano isitikinimu versijoje be kat. eidavo tiesiog paprastas vamzdis (vietoj kat. bakelio), t.y. nebudavo ten jokiu shmatoriu-rezonatoriu

    btw, is savo patirties galiu pasakyt: ne vienai atmosferkei (su OEM'ine ismetimo sistema) esu ismetes kat., vietoj jo tiesiog ivirinant reikiamo diametro vamzdi - jokiu neigiamu pasaliniu efektu neatsirasdavo, atvirksciai, masina lyg ir gyvesne tapdavo...

    taigi manau, kad kataliza galima drasiai mest lauk (ypac senuose auto, kur jis paprastai buna jau gerokai uzsikimses)
    aisku kuomet keiciama visa ismetimo sistema n/a automobilyje, tai tuomet tikrai reiktu ziuret, kas ir kaip
    stock'in'fanas © by Sheikhas
    fleimmeisteris © by hedo
    Sheikhas Klubo narys 2007-08-01 11:45:43 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Ignalina Žinučių forume: 6686
    OK, nenukrypstam :) , turbut nepaslaptis, kad atmosferkej ismetimo dujos pulsuoja, tam yra skaiciuojama visa sistema, todel kazka pjaustant, reikia nepersistengt, katalizas gal ir neprieko (negaliu garantuot), bet ta darba gali dirbti rezonatorius, ar 'kelnes' ar kolektorius...
    Esu mates neviena su pilnu freeflow, kuris po to pradejo valinti dar prasciau negu iki tol.
    zaibacas 2007-08-01 13:13:42 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) kaunas Žinučių forume: 363
    nu as ispjoves katalizaroriu ir ivirines tiesiog vamzdi o gale tas bakelis nerudijencio plieno daniskas berots (nesu isitikines) tas kaip jus sakot replika 200 lt kainavo, kai dejo ta bakeli sake ne turginis bet ir ne pats geriauses bakelis. po to kai ispjoviau katalizatoriu masina tikrai geriau trauke taigi man minusu nebuvo kai ispjoviau katalizatoriu tik vienas minusas kartais uzknisa kai garsei dirba :D a tiesa o kai pridaviau i skupke katalizatoriu isardes sake cituoju "neblogai uzsineses" :D tai vat jum sprest kas labiau apsimoka!;)
    skype: zaibacas3
    mob. nr. +37068971397
    zycha Klubo narysModeratorius 2007-08-01 13:32:21 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    galiu pasakyti, kad 7gen katalizai yra neblogi, be veik, free-flow ir isemus ji rezultatu nelabai yra.
    O ka pasake sheikhas- tas tiesa. Atmosfekej dau ka reiskia skermuo, ilgis ir pan.
    zaibacas 2007-08-01 15:44:25 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) kaunas Žinučių forume: 363
    manau koks nors visada pasipriesinimas ismetimuj turi buti nes is vis be duslintuvo kazin ar masina normalei dirbtu ir ar gerai trauktu(isbandyta ant opelio)
    ziurint ko tu nori ar daugiau arkliuku isgaut ar garso ir efekto?
    pas mane gavosi ir to ir to, nors sukisau i ismetima tik 250lt
    bet atsipirko nes uz katalizatoriu gavau 230lt
    skype: zaibacas3
    mob. nr. +37068971397
    zycha Klubo narysModeratorius 2007-08-22 07:36:47 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    o kur Vilniuje gali normaliai islankstyti ismetima man (axle-back) nekaitinanat pridarant rauksliu ant vamzdzio. Noreciau is nerudyjancio.
    itariamasis 2007-08-22 09:15:57 (0)  
    dzukija Žinučių forume: 301

    Ale "Muffler" suomiu firmos.
    +37067544480 ir butenis@mail.lt
    Karboniniai po 269lt , titanium galais nerudyjancio plieno 175lt.

    Pas mane desnys apatinis stovi, pakeitus katalizatoriaus bakeli i dyzelio pailga bakeli priekyje, gale idejus toki, laisviau buvo ismetamos dujos, kadangi baubdavo garsiai, tai staigiau paspaudus pedala, su labai mazu uzdelsimu uzbaubdavo, bet visdelto idejus silenceri, truputi pristabdo dabar dujas galinem bakelyje.