Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    auto is uk

    Kategorija: Paplepekim

    Autorius: Reefer

    Reefer 2008-05-07 14:18:40 (0)  
    klaipeda Žinučių forume: 13
    Julius raše:
    O jau supra, kad patvari masina. :) Juokiasi tuoletas, kas apmyztas klozetas :D Supru tarpine manau irgi sunkiai atlaiko per viena tepalo keitima. O kuom yra geriau I6 uz V6? Tuom, kad I6 dazniausiai turi problemu su galvom?
    Man tas mitsas irgi nepatinka, tik man labai juokingai atrodo, kai bandai iskelti supra ligi dangaus, nors ta supra yra ne ka mazesnis bedu maiselis uz ta pati mitsa.

    vo apie ka as, labai teisingai pasakyta ;)
    Vir, gali ce neisvedinet, vr4 taip pat sekmingai galima pasalint greiciu dezes trukumus ir kitas ligas, reikia tik investiciju. Faktas, kad abi masinos bedu maiseliai, bet tu matai tik svetimas bedas. Vsio baigiam fleima
    ViR2 2008-05-07 14:31:03 (0)  
    911 Kaunas Žinučių forume: 2880
    nevisai taip, MKIII matau ir jos bedas, bet MKIV ju neturi :)
    '10 Alfa Romeo MiTo 155
    '65 Porsche 911
    Ex Celica GTi, ex Supra MKIII Turbo
    www.TUKA.lt
    Julius 2008-05-07 14:33:32 (0)  
    Subaru Legacy Kaunas Žinučių forume: 1327
    ViR2 raše:
    O I6 pranashumas yra tas, kad gali maut viena turbina, turi vietos pasidaryt normalius kolektorius, turi vietos normaliam IC zharnynui, turi vietos apskritai po kapotu.


    O tau neatrodo, kad tai jau Mitso variklio skyriaus ir variklio padeties bedos, o ne variklio. Ir isvis idiotiskai atrodo tokioj masinoj V6 variklis imontuotas skersai, jau isivaizduoju kaip puikiai ten sugaudytas svoris tarp asiu.
    I6 vienas privalumas tai tikrai, kad galima mauti viena turbina, bet ant V varikliu gali mauti chargeri jei jau nori vieno, galima mauti i viena turbina ant V6, tik va jau tada problemos su normliais kolektoriais, pas v6 3,0tdi viena turba, tai kolektorius baisus baisus. Va tame manau I6 privalumas ir baigiasi.
    Tik idomu kodel tokie sportiniu masinu simboliai kaip BMW M3 perejo is I6 i V8, GTR is I6 i V6, tikriausiai ne todel, kad I6 yra kazkuom daug geriau.
    O siaip kas del vietos, tai jei ziuretumeme uzimama turi tai V6 tikrai jo uzims maziau uz I6.
    [OO==[][]==OO]
    ViR2 2008-05-07 14:55:09 (0)  
    911 Kaunas Žinučių forume: 2880
    Nu jau, BMW perejo prie V8 tik del to,kad I8 butu perilgas sutalpint nesudarkant mashinos, o ish I6 jau viska buvo ishprievartave ir keliant galia butu teke didint kubatura visvien.
    V6 GTR atveju galejo but dedamas del marketinginiu priezhaschiu, tai yra, kad GTR ishejo i kitas rinkas ir taikosi jose i aukshtesne klase. Tam, kaip jie dabar visur kur imanoma giriasi, jie sieke maksimalaus komfortishkumo. O kaip zhinia V6 varikli lengviau subalansuot ir jie netaip "dreba". O kadangi maunant twin-turbo sistema nera ypatingo skirtumo ar kitu trikdzhiu ar tai I ar V tai kisho V. Taip pat V pranashumas tame, kad jis i ilgi trumpesnis, todel galejo shiek tiek daugiau vietos palikt ir viduj sedintiems ;)
    Jokiu kitu apart to daugiau nematau V pranashumu ;)
    '10 Alfa Romeo MiTo 155
    '65 Porsche 911
    Ex Celica GTi, ex Supra MKIII Turbo
    www.TUKA.lt
    Bixaz Klubo narys 2008-05-07 15:25:12 (0)  
    ex ST-182 K.Naumiestis-Kaunas Žinučių forume: 845
    OT. Nauja menesio tema: Supra vs. 3000GT VR4 :D
    Degtinė - mūsų priešas, bet kas sakė, kad mes priešų bijom - sunaikinkim ją :D :D
    jarik Klubo narysModeratorius 2008-05-07 15:36:49 (0)  
    ex. 5gen Celica Gti Vilnius Žinučių forume: 4876
    joo... kai paskaitai, tai visi pas mus tokia super profai! Kodel jusu dar nepasamde Ferrari as McLaren inzinieriais?! :D