Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
auto is uk
Kategorija: Paplepekim
Autorius: Reefer
| Reefer | 2008-05-07 14:18:40 (0) |
Julius raše: O jau supra, kad patvari masina. Juokiasi tuoletas, kas apmyztas klozetas Supru tarpine manau irgi sunkiai atlaiko per viena tepalo keitima. O kuom yra geriau I6 uz V6? Tuom, kad I6 dazniausiai turi problemu su galvom?Man tas mitsas irgi nepatinka, tik man labai juokingai atrodo, kai bandai iskelti supra ligi dangaus, nors ta supra yra ne ka mazesnis bedu maiselis uz ta pati mitsa. vo apie ka as, labai teisingai pasakyta Vir, gali ce neisvedinet, vr4 taip pat sekmingai galima pasalint greiciu dezes trukumus ir kitas ligas, reikia tik investiciju. Faktas, kad abi masinos bedu maiseliai, bet tu matai tik svetimas bedas. Vsio baigiam fleima |
| ViR2 | 2008-05-07 14:31:03 (0) |
nevisai taip, MKIII matau ir jos bedas, bet MKIV ju neturi '10 Alfa Romeo MiTo 155 '65 Porsche 911 Ex Celica GTi, ex Supra MKIII Turbo www.TUKA.lt |
| Julius | 2008-05-07 14:33:32 (0) |
ViR2 raše: O I6 pranashumas yra tas, kad gali maut viena turbina, turi vietos pasidaryt normalius kolektorius, turi vietos normaliam IC zharnynui, turi vietos apskritai po kapotu. O tau neatrodo, kad tai jau Mitso variklio skyriaus ir variklio padeties bedos, o ne variklio. Ir isvis idiotiskai atrodo tokioj masinoj V6 variklis imontuotas skersai, jau isivaizduoju kaip puikiai ten sugaudytas svoris tarp asiu. I6 vienas privalumas tai tikrai, kad galima mauti viena turbina, bet ant V varikliu gali mauti chargeri jei jau nori vieno, galima mauti i viena turbina ant V6, tik va jau tada problemos su normliais kolektoriais, pas v6 3,0tdi viena turba, tai kolektorius baisus baisus. Va tame manau I6 privalumas ir baigiasi. Tik idomu kodel tokie sportiniu masinu simboliai kaip BMW M3 perejo is I6 i V8, GTR is I6 i V6, tikriausiai ne todel, kad I6 yra kazkuom daug geriau. O siaip kas del vietos, tai jei ziuretumeme uzimama turi tai V6 tikrai jo uzims maziau uz I6. [OO==[][]==OO] |
| ViR2 | 2008-05-07 14:55:09 (0) |
Nu jau, BMW perejo prie V8 tik del to,kad I8 butu perilgas sutalpint nesudarkant mashinos, o ish I6 jau viska buvo ishprievartave ir keliant galia butu teke didint kubatura visvien. V6 GTR atveju galejo but dedamas del marketinginiu priezhaschiu, tai yra, kad GTR ishejo i kitas rinkas ir taikosi jose i aukshtesne klase. Tam, kaip jie dabar visur kur imanoma giriasi, jie sieke maksimalaus komfortishkumo. O kaip zhinia V6 varikli lengviau subalansuot ir jie netaip "dreba". O kadangi maunant twin-turbo sistema nera ypatingo skirtumo ar kitu trikdzhiu ar tai I ar V tai kisho V. Taip pat V pranashumas tame, kad jis i ilgi trumpesnis, todel galejo shiek tiek daugiau vietos palikt ir viduj sedintiems Jokiu kitu apart to daugiau nematau V pranashumu '10 Alfa Romeo MiTo 155 '65 Porsche 911 Ex Celica GTi, ex Supra MKIII Turbo www.TUKA.lt |
|
Bixaz
|
2008-05-07 15:25:12 (0) |
OT. Nauja menesio tema: Supra vs. 3000GT VR4 Degtinė - mūsų priešas, bet kas sakė, kad mes priešų bijom - sunaikinkim ją |
|
jarik
|
2008-05-07 15:36:49 (0) |
joo... kai paskaitai, tai visi pas mus tokia super profai! Kodel jusu dar nepasamde Ferrari as McLaren inzinieriais?! |

Juokiasi tuoletas, kas apmyztas klozetas
Supru tarpine manau irgi sunkiai atlaiko per viena tepalo keitima. O kuom yra geriau I6 uz V6? Tuom, kad I6 dazniausiai turi problemu su galvom?