Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
celicu priesai
Kategorija: Paplepekim
Autorius: zydas
| vovka | 2006-07-24 13:39:49 (0) |
ei,milietojai vokeciuku pasakikit man nors viena voketi kur is 2l. variklio butu isgauta be jiokiu turbokompresoriu apie 180ar.,bent as tokiu stokiniu nepamenu toyota ideal samaliota |
| eddie_gt4 | 2006-07-24 13:59:11 (0) |
vovka, AG dar ne viskas... stock'in'fanas © by Sheikhas fleimmeisteris © by hedo |
| FR_SQUAD | 2006-07-24 13:59:27 (0) |
o tu man dabar pasakyk pas kuri japona ish n/a su tiek pat ag kiek pas vokietukus butu tiek nm juolab prie tokiu zemu sukiu Carpe Diem... |
| dragster | 2006-07-24 14:01:53 (0) |
ir vienas ir kitas teisus nesigincykit, neverta-cia amzina ir neissemiama diskusiju tema Toyota Celica ST162 GTi (150 AG) - prikelta antram gyvenimui Skoda Octavia 2.0TDI RS (170 AG) - auto kasdienai. |
|
NightWalker
|
2006-07-24 14:05:22 (0) |
1987 BMW 320is 140kV 210nm 1990 Opel cadett gsi 125kV 228nm (970kg) 2000 Opel astra opc 120kV 190nm visos dvilitrines ne turbavos. Drive me like you have stole me... Banzai Racing Team. -Vakar isgerem 4.8l degtines. -Tai cia kaip gera darbinia turia variklis. |
| FR_SQUAD | 2006-07-24 14:07:36 (0) |
papildomus ag gaut turint daug nm yra daug lengviau nei atvirkshciai. neveltui dabar i cviekus deda turbas. plius nm vis geriau. lengviau valit i kalna ir su keleivias. maziau ryja benzo esant didesniom apkrovom. plius nm prie zemu sukiu. Aisq cia kalbos be galo. vieniem geriau japanese power kitiem German Torque. ash pasirinkau antra. risham kalbas ir gincus, nes kiek zmoniu tiek nuomoniu. sorry uz OT. Carpe Diem... |
| FR_SQUAD | 2006-07-24 14:15:18 (0) |
NightWalker raše: 1987 BMW 320is 140kV 210nm 1990 Opel cadett gsi 125kV 228nm (970kg) 2000 Opel astra opc 120kV 190nm visos dvilitrines ne turbavos. ir ka tu tuo nori pasakyt? ka tau nm mazai? ir ag pakankamai? I miss your point dude japonai tiek nm turi? Carpe Diem... |
| vovka | 2006-07-24 14:15:58 (0) |
sutinku ag tai aq dar neviskas,bet nesakikit kad zopelis ar tas pat gti golfas tai yra lektuvo idelas,as manau jems yra toli iki to...o del malku krovimo tai teko stebeti toki ziauru dalika kai 7g. CELICA gts vvtl uztraukie per visus galus audi tt 1,8 t (225ag)tai kur buvo tos audialkos nm tai nezinau toyota ideal samaliota |
|
zycha
|
2006-07-24 14:24:47 (0) |
FR_SQUAD raše: NightWalker raše: 1987 BMW 320is 140kV 210nm 1990 Opel cadett gsi 125kV 228nm (970kg) 2000 Opel astra opc 120kV 190nm visos dvilitrines ne turbavos. ir ka tu tuo nori pasakyt? ka tau nm mazai? ir ag pakankamai? I miss your point dude japonai tiek nm turi? 2zz-ge 1.8L 192ps - 180nm 1215kg |
| eddie_gt4 | 2006-07-24 14:26:40 (0) |
vovka, remdamasis vienu konkreciu pavyzdziu darai apibendrintas isvadas? gal pas ta TT turba nepucia, o gal siaip tarpine tarp vairo ir sedynes nekokia, a? vovka, patikek, Astra GSi 16V yra beveik "lektuvo idealas"... esu vairaves nemazai GTI klases automobiliu (VW GTI 16V mk. II ir III, Golf VR6, Escort RS2000, Sunny GTI 16V, Colt GTi 16V ir dar kruva kitu panasios "kartos" ir "klases" masinu) ir galiu uztikrintai (kiek gali buti uztikrinta vieno zmogaus nuomone ) pasakyt, kad Astros atveju yra bene geriausias price/perfomance santykis... padarai jai stabdziu up-grade'a (standartiniai stabdziai per silpni siam auto - ir cia jau ne tik vieno mano nuomone), padarai jai de-cat ir net pilno stock'o atveju (jei kalbam apie varikli ir pakaba) gauni nerrrrrrealu aparata... vat stock'in'fanas © by Sheikhas fleimmeisteris © by hedo |

o tu man dabar pasakyk pas kuri japona ish n/a su tiek pat ag kiek pas vokietukus butu tiek nm
juolab prie tokiu zemu sukiu
nesigincykit, neverta-cia amzina ir neissemiama diskusiju tema