< Senas dizainas

Šiuo metu prisijungę:

Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

Paplepekim » del to ratu lengvumo

TechniX // ST-182 (GTi 2.0) // Vilnius // 2010-03-23 08:44:07 // Žinučių:249
0 
Sveiki,
Pastebejau, kad labai ziurit i ratu svorius :) Ar jus zinot, kad didele itaka daro rato svorio centras? ir tas jusu 2kg lengvesnis r16 sunkiau suksis, nei 2kg sunkesnis r15:) isivaizduokim kad r16+padanga ir r15+padanga auksciai vienodi :) tikiuosi kazkam idomu bus ir papildys, arba pataisys mane.. :) paplepekim
bubu // // 2010-03-23 09:22:46 // Žinučių:1854
0 
Zemesne padanga geriau posukyje stovi, sito neivertinai.
TechniX // ST-182 (GTi 2.0) // Vilnius // 2010-03-23 09:52:24 // Žinučių:249
0 
ta suprantu, bet dabar apie lengvuma.. lengvesni rata lengviau issukti.. didesne trauka ir mazesnes kuro saunaudos + greitesnis stamdymas ;)
bubu // // 2010-03-23 11:05:19 // Žinučių:1854
0 
Neuprantu cia ko klausi. Matematiskai gali detis 15 coliu ir bis geriausia tiesiai vaziuojant. Bet mes ne traukinius vairuojam.
Edvatronas // ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) // Boston, UK // 2010-03-23 11:08:39 // Žinučių:3796
0 
klausimas kaip ratu svoris itakoja, isibegejima, stabdyma. Tixliau klausimas toks R15 8 kg suksis taip pat greitai (pagreitis tipo) kaip R16 8 kg?.

bubu parašė:
Neuprantu cia ko klausi. Matematiskai gali detis 15 coliu ir bis geriausia tiesiai vaziuojant. Bet mes ne traukinius vairuojam.
Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
TechniX // ST-182 (GTi 2.0) // Vilnius // 2010-03-23 11:18:24 // Žinučių:249
0 
taip, kad jo mase yra tokia pati, bet svorio centras skiriasi, juk pagrindine mase yra kur padanga laiko.. tai va, kuo toliau tas svorio centras, tuo sunkiau ta rata issukti.. gal celicu vairuotojams ir nelabai aktualu, bet zmonem kurie nebando kuo greiciau isimti posukiu, tai visai pravartu.. neseniai suzinojau si dalyka ir nusprendziau pasidalinti..
Edvatronas // ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) // Boston, UK // 2010-03-23 11:26:39 // Žinučių:3796
0 
nu cia mum reiktu kokio kas mechanikos inzinerija mokos - paskaiciuotu.
Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
Shadow // Corolla TS // Vilnius/Klaipėda // 2010-03-23 11:28:22 // Žinučių:321
0 
Kadangi ratas apvalus, tai svorio centras visada bus jo vidury nepriklausomai nuo dydžio :P
EX: 6gen ST
Sheikhas // ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) // Ignalina // 2010-03-23 11:31:55 // Žinučių:6685
0 
grubiai:
13" ratlankis ir 80 aukscio padanga.
17" ratlankis ir 40aukscio padanga.
Abieju isorinis diametras vienodas
Abieju ratlankiu svoris vienodas (pvz 13" lengvas, o 17" super langvas)
80padanga turi X kartu daugiau gumos nei 40 aukscio padanga.
Reziume, pasidarykit patys.
TechniX // ST-182 (GTi 2.0) // Vilnius // 2010-03-23 11:34:36 // Žinučių:249
0 
skaiciuojant nuo asies prie kurios jis tvirtinamas svorio centras jau kitoj vietoj buna.. :) paklausiu draugo formules pagal kuria skaiciuojama.. va citata jo minciu:
nu taip nuo spindulio ir svorio, kuo svoris toliau nuo rato centro tuo sunkiau ji issukti, tai vat jei paimtum toki pat 17 lietnyka tik dvigubai lengvesni, jau butu geresnis variantas, bet, jei paimtum 15 su auksta padanga nors ir sunku, jis visitek suktusi geriau nei lengvas r17, nes yra ten kazkoks standumo koficientas, padanga yra elastiska o lietnykas standus, kuo mazesnis lietnyko skersmuo ir aukstesne padanga tuo geriau, gaunasi tokia fignia kad realiai sukibimas beveik ir atitinka tokia riba kuri prasideda ties lietyko skersmens pabaiga pries pat prasidedant padangai
Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai
Celica klubas © 2017 - info@celica-klubas.com