Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
"kw VS ps VS hp" arba mitas apie galias
Kategorija: Paplepekim
Autorius: zycha
| aklasis | 2006-07-26 08:21:09 (0) |
aha zinau kad su g-meteriu bande maserati tai prie -10 berods 1/4 ant puse sekundes geresnis laikas nei paprasta vasaros diena Sold MR2 (first one in celica club) Sold H Civic B16 Ford Mondeo (Family budget saver) |
| FR_SQUAD | 2006-07-26 08:27:35 (0) |
tai reikia matuotis kokia 11 vakare. arba anksti ish ryto kai oras nebuna sushiles. o tai kad ziema geriau valit tai cia visiems aisq. nes daugiau patenka shalto oro molekuliu i degimo kamera. Carpe Diem... |
| Julius | 2006-07-26 15:21:15 (0) |
hedo raše: na +/- 5%. man hp dar px, bet kad sukimas toks mazas gavosi. filtrus buvau pasikeites, gal tik zvakes senokai keistos. benzas buvo 95. oro jie paduoda normaliai ten tokie ventiliatoriai afigieni stovi. Sake ant stendo suko corola su VVTL'u tai ji prisuko 165 arkliukus. pavartykit ta sveduku puslapi, ji perziurejus radau tik kad nissanas ir honda daugmaz deklaruoja galia i ratus. visi kiti rodo galia ant smagracio. VISI gamintojai rodo galia ant smagracio. Isivaizduok FWD ir AWD audi tai ju arkliai turetu tada daug skirtis. Stendai kuriuose matuojiesi lietuvoje taip pat rodo galia ant smagracio. Matuojama galia ant ratu, apskaicuojami nuostoliai transmisijos ir nuostoliai pridedami prie jegos ant ratu. O kad yra USDM<EDM<JDM tai tikrai. Tereikia bet koki gamintoja paimti ir tikrai taip bus. Kad ir tos pacios Hondos typeR integra, civic su tais paciais varikliais turi daugiau arkliu ir beveik pas visas redline yra aukstesnis nei kitu rinku. Taip, kad japonai kas geriausia pasilieka sau [OO==[][]==OO] |
| hedo | 2006-07-26 16:57:39 (0) |
Julius raše: Stendai kuriuose matuojiesi lietuvoje taip pat rodo galia ant smagracio. Matuojama galia ant ratu, apskaicuojami nuostoliai transmisijos ir nuostoliai pridedami prie jegos ant ratu. tikrai kad ne ant smagracio, matuojama galia i ratus bent jau GZ stendas (kitu nesu mates). Kaip tu apskaiciuosi nuostolius transmisijoj? ardysi ir matuosi krupliaracius perdavimus, jegas, trinti r etc ? tai yra mano nuomone, kuri gali nesutapti su Jusu nuomone. As tikrai jos nepersu ir neprasau ja aklai vadovautis. Darykite ka norite ir kaip norite! Copyright by milZinas©2006 |
| Julius | 2006-07-26 17:43:22 (0) |
Tai aisku, kad matuoja ant ratu. Kai masina pasiekia max greiti yra isminama sankaba ir leidziama ratams patiems sustoti, ir tie bugnai apskaiciuoja koks yra stabdymas ir kokie nuostoliai transmisijoje. Siaip ant lapo turi buti ir nuostoliu kreive. P.S. isardes nuostoliu tikrai neapskaiciuosi [OO==[][]==OO] |
| Dogg | 2006-07-26 19:07:27 (0) |
hedo raše: Julius raše: Stendai kuriuose matuojiesi lietuvoje taip pat rodo galia ant smagracio. Matuojama galia ant ratu, apskaicuojami nuostoliai transmisijos ir nuostoliai pridedami prie jegos ant ratu. tikrai kad ne ant smagracio, matuojama galia i ratus bent jau GZ stendas (kitu nesu mates). Kaip tu apskaiciuosi nuostolius transmisijoj? ardysi ir matuosi krupliaracius perdavimus, jegas, trinti r etc ? GZ stendas matuoja galia ANT SMAGRACIO!! Kaip jus zmones net nezinodami kaikuriu dalyku tvirtinat kad TAIP YRA!! Vajeje... Ir paciam pirmam poste kai paraso 192ps yra tolygu 180 WHP (Wheels horse power) tai nu i nx... WHP yra galia i ratus tai reiskia kad galia ATMETUS transmisijos suestus kumelius ir t.t.... PS ir HP skiriasi apie 3ag viso labo. Japoniskas 200ps yra 197Hp. O visi - nu gerai tebunie bevei visi nes tiksliai nezinau gamintojai raso galinguma ANT smagrazio. Nes WHP gali skirtis nuo LABAI daug dalyku, ir nuo ratu svorio, ir nuo padangu ir t.t.![]() Subaru Legacy Wagon Diesel JDM Celica 99' SSIII 3SGE Beams - PARDUOTA - bet neuzmirsta! |
| Dogg | 2006-07-26 19:15:25 (0) |
hedo raše: na +/- 5%. man hp dar px, bet kad sukimas toks mazas gavosi. filtrus buvau pasikeites, gal tik zvakes senokai keistos. benzas buvo 95. oro jie paduoda normaliai ten tokie ventiliatoriai afigieni stovi. Sake ant stendo suko corola su VVTL'u tai ji prisuko 165 arkliukus. pavartykit ta sveduku puslapi, ji perziurejus radau tik kad nissanas ir honda daugmaz deklaruoja galia i ratus. visi kiti rodo galia ant smagracio. Kai suko ta Corolla teko ir man stebet - pirmas zajezdas 165ag (nors deklaruoja kad tipo 192 ag turetu but), antras zajezdas isjungus LEMPAS, Kondicionieriu, isjungus ventiliatoriu ir atsaldzius paemimo kolektoriu parode 186 ag kas jau yra daug maz realu.. nes paklaida tai TIKRAI turi betkuris stendas... ![]() Subaru Legacy Wagon Diesel JDM Celica 99' SSIII 3SGE Beams - PARDUOTA - bet neuzmirsta! |
| vovka | 2006-07-26 19:48:26 (0) |
Dogg raše: hedo raše: na +/- 5%. man hp dar px, bet kad sukimas toks mazas gavosi. filtrus buvau pasikeites, gal tik zvakes senokai keistos. benzas buvo 95. oro jie paduoda normaliai ten tokie ventiliatoriai afigieni stovi. Sake ant stendo suko corola su VVTL'u tai ji prisuko 165 arkliukus. pavartykit ta sveduku puslapi, ji perziurejus radau tik kad nissanas ir honda daugmaz deklaruoja galia i ratus. visi kiti rodo galia ant smagracio. Kai suko ta Corolla teko ir man stebet - pirmas zajezdas 165ag (nors deklaruoja kad tipo 192 ag turetu but), antras zajezdas isjungus LEMPAS, Kondicionieriu, isjungus ventiliatoriu ir atsaldzius paemimo kolektoriu parode 186 ag kas jau yra daug maz realu.. nes paklaida tai TIKRAI turi betkuris stendas... nusukus nuo klausimo ,biski ne i tema ,KAIP BEAMS PROJEKTAS ,GAL I PABAIGA EINA?? toyota ideal samaliota |
|
zycha
|
2006-07-26 20:27:03 (0) |
Dogg raše: Kai suko ta Corolla teko ir man stebet - pirmas zajezdas 165ag (nors deklaruoja kad tipo 192 ag turetu but), antras zajezdas isjungus LEMPAS, Kondicionieriu, isjungus ventiliatoriu ir atsaldzius paemimo kolektoriu parode 186 ag kas jau yra daug maz realu.. nes paklaida tai TIKRAI turi betkuris stendas... o tai ką, pirmu matavimu darė įjungę visus "navarotus" ? |
| hedo | 2006-07-27 05:50:31 (0) |
aisku gaunasi offtopicas bet kas kertat angliskai http://www.pumaracing.co.uk/power3.htm arba paguglinkit.to Julius: juk mokaisi techniniam univere turetum biski gaudytis. pamastyk ka ismynes sankaba apkrauni (kokius mazgus) ir ko ne t.y. kas sukasi o kas ne? p.s. vaziuosiu kita sav i gz viena masinele prasukt (jei nusipirksiu) ir pasiklausiu . tai yra mano nuomone, kuri gali nesutapti su Jusu nuomone. As tikrai jos nepersu ir neprasau ja aklai vadovautis. Darykite ka norite ir kaip norite! Copyright by milZinas©2006 |

gamintojai raso galinguma ANT smagrazio. Nes WHP gali skirtis nuo LABAI daug dalyku, ir nuo ratu svorio, ir nuo padangu ir t.t.