Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    tepalai automobiliui?

    Kategorija: Paplepekim

    Autorius: aparaturscikas

    DemidKA 2006-11-09 07:03:18 (0)  
    323 Vilnius Žinučių forume: 866
    hedo raše:
    DemidKA, tepalo vienas is darbu plauti varikli ir neleist nuosedoms kauptis ant pavirsiu (t.y. tepalas jas islaiko savo sudetyje). tai jeigu pas tave ilgai buna svarus tepalas reiskia jis hujovai atlieka savo darba.

    As kita turejau omeny. Iskart pavyzdi sakau: pavyzdziui vienas geriausiai apdirbtas tepalas kainuoja 11, o gerai apdirbtas 8. Ar tas skirtumas pastovus? t.y. jei as pripiliau uz 11, pravaziavau 100km jis jau gal tapo kaip uz 8 naujas pagal kokybe ane ? arbe ne ?
    hedo 2006-11-09 07:25:20 (0)  
    ZZT-230 (GT 1.8) Vatikanas Žinučių forume: 1313
    nu cia kaip reklamoj: Petras valgo brangu maista o Jonas - pigu, taciau kai pridirba i kelnes, jos atrodo vienodai.
    I ta puse ir lenkiu, jei zinai kad tai ne padielka tai nesiparini ir pili.
    tai yra mano nuomone, kuri gali nesutapti su Jusu nuomone. As tikrai jos nepersu ir neprasau ja aklai vadovautis. Darykite ka norite ir kaip norite! Copyright by milZinas©2006
    DemidKA 2006-11-09 07:34:48 (0)  
    323 Vilnius Žinučių forume: 866
    Tai tada isvada kaip ir apie zvakius geriau pirkti biski pigiau ir keisti dazniau angelas
    zycha Klubo narysModeratorius 2006-11-09 08:22:43 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    Sheikhas raše:
    Pirmas skaicius rodo tepalo klampuma prie 0C antras prie 100C. As visa laika pilu 50 ar 60 ir nieks niekur nevarva. 5w30 manau pilnai tiktu ziemai, bet vazara pas mus imho siltesne negu canadoj ar svedijoj, o jeigu dar ir megsti pasukti motora prie redline, TIKRAI reikia 5w50 ar 10w60.

    nu nzn kaip tavo, bet 7gen su 5w30 gali juzint normaliai Lietuvoje, o w40, w50 ar w60 pilciau tik jei vaziuociau ziede, kai variklis ilga laika dirba ties redline. w30 pakanka net slalomui, kai ties redline variklis dirba 2-3min.
    Sheikhas Klubo narys 2006-11-09 08:36:12 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Ignalina Žinučių forume: 6686
    kartais tu 2min buna ir perdaug... bet is esmes tuscia diskusija, yra dar 100 kt faktoriu.
    Kaip pavyzdy prisimenu vietini Toyota Tercel, kuris >100kkm vaziavo nekeistais tepalais ir nenumire ir net salyginai tepalu nevalge.
    DemidKA 2006-11-09 08:42:14 (0)  
    323 Vilnius Žinučių forume: 866
    Ir berods yra dar skirtumas i kuria puse sukti. Berods jeigu i kaire blogiau matarui jei i desine, jeigu neklystu.
    hedo 2006-11-09 08:48:19 (0)  
    ZZT-230 (GT 1.8) Vatikanas Žinučių forume: 1313
    tepalu technologijos nestovi vietoje ir tepalai turi tendencijas skysteti (mechanizmams lengviau suktis, detaliu tolerancijos ribos mazeja ir tt.). Tirstesnis tepalas yra sunkesnis, ant besisukanciu detaliu ji veikia didesnes inercijos jegos, todel jis lengviau is ten pasalinamas.

    http://toyota.jp/after_service/tenken/mainte/engine_oil/yakuwari/index.htmlAtidaryti naujame lange
    http://www.japanoil.com.ua/_html/j_toyota.htmAtidaryti naujame lange


    Ir jeigu jau apie extremalius rezimus kalbam tai paskaitykit (aisku dar reiktu prisiminti kokiai klampai sukurti musu geldu varikliai).

    "For example an NHRA Pro Stock engine makes over 1,400 HP and uses a 0W-5 weight engine oil. A NASCAR Nextel Cup Engine only makes 850 hp but uses a 5W-20 weight oil. How can a more powerful drag motor use a lighter weight oil? The NHRA Pro Stock motor runs at a cool 100 degrees F. A NASCAR Nextel Cup engine runs around 220 degrees F. Our Joe Gibbs Driven XP0 racing oil is 11.5 Centistokes at 100 degrees F, and the XP0 oil is popular with the NHRA drag racers. Joe Gibbs Racing uses the XP1 in our un-restricted NASCAR Nextel Cup engines, and the XP1 is 9.5 Centistokes at 212 degrees F. As you can see, the operating viscosity of the 5W-20 XP1 oil is lighter than the operating viscosity of the 0W-5 XP0 oil due to the difference in operating temperature."

    http://www.joegibbsracingoil.com/datasheets/82106.phpAtidaryti naujame lange

    tepaliniai inzinieriai didelems apkrovoms (butent dideliam galios perdavimui) rekomenduoja tirstesni, greitai besisukancioms detalems skystesni.
    Anyway mumi esam standartiniu ar beveik standartiniu auto juzeriai ir siulyciau nemistifikuoti tepalo.

    p.s. visada stengiuosi vengti tokiu diskusiju, nes jos daznai emocionalios :D ir neobjektyvios (faking marketingistai gerai atlieka savo darba).
    tai yra mano nuomone, kuri gali nesutapti su Jusu nuomone. As tikrai jos nepersu ir neprasau ja aklai vadovautis. Darykite ka norite ir kaip norite! Copyright by milZinas©2006
    Gincius 2006-11-09 09:18:36 (0)  
    ST-202 (GT 2.0) Kaunas Žinučių forume: 949
    Kokius tepalus rekomenduoja, ir kokius pilate i 6gen?
    "Lenktynes-yra gyvenimas,visa kita tik laukimas"
    Kartingo lenktyniu serija www.kart-live.lt
    ViR2 2006-11-09 12:20:47 (0)  
    911 Kaunas Žinučių forume: 2880
    nu okey, tai lauzhiant apie 450ag ties cranshaftu , naudoti skystesnius uzh 10w-60??? Dabar galvoju ieshkotis vasarai tepalu tai baigi nuteikt, kad gal geriau imt Castrol RS 0w-40, o ne Castrol RS10w-60 ar Liqui Moly 10w-60... :D
    '10 Alfa Romeo MiTo 155
    '65 Porsche 911
    Ex Celica GTi, ex Supra MKIII Turbo
    www.TUKA.lt
    hedo 2006-11-09 12:36:06 (0)  
    ZZT-230 (GT 1.8) Vatikanas Žinučių forume: 1313
    o turba tepalu ausinama?
    tai yra mano nuomone, kuri gali nesutapti su Jusu nuomone. As tikrai jos nepersu ir neprasau ja aklai vadovautis. Darykite ka norite ir kaip norite! Copyright by milZinas©2006