Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
[2010-01-17] EVO performance slalomas Trakuose
Kategorija: Sportas, lenktynės, renginiai
Autorius: jarik
| Iver | 2010-02-23 09:22:28 (0) |
Kadangi tema jau pavirto offtopicu, pasireikšiu ir aš Stebint vien iš žiūrovo pusės, visokie slalomai ir pan., bent jau man, yra neįdomūs. Yra begalė kitų auto renginių, kuriuose vaizdo būna n kartų daugiau. Tačiau visgi jei tektų rinktis tarp lėtuminio slalomo ir treko - rinkčiausi treką, net jei ten ir matomas tik vienas posūkis. Treke susirenka profesionalesni lenktynininkai ir ten žmonės važinėja po 100km/h, kai lėtuminiam sunkiai 2 bėgį įjungia. Būnant dalyviu - imho tiek vienas, tiek kitas duoda begalę naudos, o kaip ir kur ją pritaiko - kiekvieno asmeninis reikalas |
|
Sheikhas
|
2010-02-23 10:50:33 (1) |
bubu parašė: KAs liecia vairavima, tai cia jau tavo darzas, kad po miestus mazai vazineji, realiai didzioji dalis avariju mieste nutinka vaziuojant mazais greicias, lenkiant ir t.t. todel aikstelinis cia labiau naudingas. Bet speju neitikinau Neitikinai nes ir po miestus tenka pavazineti, o Vilnius - mano stichija, nes tik jame (vertinant LT mastu) pasijauciu normaliai vairuojanciu asmeniu galiu atsipalaiduoti i pilnai atsiduoti normaliam urbanistiniam pojuciui, kai aplink tave zuja bilekiek neprognozuojamu ir nenuspejamu individu ... EU ar USdriver'iai vertinant ju atsiliepimus apie musu vairavimo kultura tikrai to nesupras, bet man patinka Iver parašė: Treke susirenka profesionalesni lenktynininkai ir ten žmonės važinėja po 100km/h, kai lėtuminiam sunkiai 2 bėgį įjungia. Būnant dalyviu - imho tiek vienas, tiek kitas duoda begalę naudos, o kaip ir kur ją pritaiko - kiekvieno asmeninis reikalas Treke greiciai ~150km/h. o del naudos.. taip, bet kuri autosportine veikla beabejo duoda praktine nauda, taigi marsh visi i slalomus trekus ir pan.... |
| bubu | 2010-02-23 11:22:46 (0) |
| Žinučių forume: 1854 | Kazkaip tie medaliukai tau galva apsuko |
| saukstas | 2010-02-23 11:35:33 (1) |
O šiaip tai pritarčiau Sheikhui - greituminiam slalome (kur ir ketvirtos pavaros dugną retsykiais tenka panaudot) įgūdžių reikia daug daugiau, nei lėtuminiame. Lėtame svarbu automobilio gabaritų jautimas, daugmaž manevringas automobilis ir daugmaž teisingos trajektorijos. Greituminiame - automobilio jautimas "kitoje fizikoje" - prie didelio greičio automobilis tikrai nesielgia taip, kaip lėtuminiame slalome. Ten trajektorijos yra kur kas svarbesnės (bloga trajektorija lemia didesnę klaidų tikimybę ir mažesnį greitį), sugebėjimas išnaudoti automobilio pakabos bei motoro savybes, pakabos suderinimas (juk kas sportuoja, paprastai tą daro patys) ir dar daugybė kitų faktorių, kurių reikšmė lėtuminiame slalome yra itin maža. Taipogi kas yra bandęs važiuoti rimtesnį greituminį slalomą, supras, kas tai yra adrenalinas ir kaip greitai galima prie jo priprasti Lėtuminiame slalome adrenalino nėra visiškai Mazda Miata http://www.dailymiata.com |
|
Sheikhas
|
2010-02-23 11:50:16 (0) |
va nors vienas bendramintis fenks uz palaikyma2bubu medaliai yra niekis... nors negali nesutikti, kazkiek pakutena individo ego... svarbiausia visgiyra veiksmas Dabar gvildenu dilema si savaigali vaziuot i Sirvintas ar i Rokishki, ir ten ir ten trekas, bet tolokai, reik daug kuro.... Sirvintos gerai bet 70Lt startinis ir shudinas organizavimas, Rokishkis is viso nezinomybe... btw, RWD treke labai graziai ziurisi |
| bubu | 2010-02-23 13:32:51 (0) |
| Žinučių forume: 1854 | RWD turi ne po viena rata sukti |
| Vision | 2010-02-25 19:17:21 (0) |

Lėtuminiame slalome adrenalino nėra visiškai