Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    dyno day

    Kategorija: Sportas, lenktynės, renginiai

    Autorius: tomykas

    tomykas 2007-04-12 12:36:34 (0)  
      Žinučių forume: 1748
    eddie_gt4 raše:
    tomykas raše:
    Julius raše:
    jega jis matuoja, jega

    matuoja jega? ar suskaiciuoja jega, kai ishmatuoja kaip greitai mashina gali prasukti volus?

    mda, sunkus atvejis... pavargęs

    ka jau padarysi... sunku tau tai sunku.. :)
    EX '91 Celica GT-i
    Julius 2007-04-12 12:43:49 (0)  
    Subaru Legacy Kaunas Žinučių forume: 1327
    tomykas raše:
    Julius raše:
    jega jis matuoja, jega

    matuoja jega? ar suskaiciuoja jega, kai ishmatuoja kaip greitai mashina gali prasukti volus?

    Siaip tai is dalies jo. Matuoja kaip lengvai masina gali pasukti volus, tai yra kuo greiciau juos isuki tuo didene jega, zinant, kad volu mase ir akseleracija yra lygi jegai, tai yra NM, o jau AG yra skaiciuojami.

    Cia kad neklitu papildomu klausimu, tai AG neimanoma ismauoti ji visur yra skaiciuojama.

    AG=NM*rpm/7130

    Todel jei paimsi bet kokia 7gen GTS dyno kreive tai prie 7130 AG=NM
    [OO==[][]==OO]
    tomykas 2007-04-12 12:45:46 (0)  
      Žinučių forume: 1748
    Julius raše:
    tomykas raše:
    Julius raše:
    jega jis matuoja, jega

    matuoja jega? ar suskaiciuoja jega, kai ishmatuoja kaip greitai mashina gali prasukti volus?

    Siaip tai is dalies jo. Matuoja kaip lengvai masina gali pasukti volus, tai yra kuo greiciau juos isuki tuo didene jega, zinant, kad volu mase ir akseleracija yra lygi jegai, tai yra NM, o jau AG yra skaiciuojami

    tai visgi pagreitis matuojamas, o kiti skaiciai yra ishvestiniai... kaip ir g-meteris matuoja pagreiti. tik jau veliau naudojamos kitokios formules ir kitokie parametrai...
    EX '91 Celica GT-i
    Julius 2007-04-12 12:54:18 (0)  
    Subaru Legacy Kaunas Žinučių forume: 1327
    Yra dynostendai kur dirba inercijos principu kur matuojamas pagreitis ir yra dynostendai kur dirba stabdziu principu ir matuoja kiek reikia stabdymo jegos, kad ratai daugiau negreitetu, kad palaikyti pastovias apsukas, sitie neatsizvelgia i volu pagreiti, bet jie sudetingesni.
    Ir nemaisyk masinos pagreicio su rato pagreiciu, nes masinos pagreiti itakoja dar labai daug faktoriu, kad ir tokiu kaip vejo pasipiresinimas kurio nesugeba ivertinti g meteris.
    Jei as uzdesiu nerealu suoliuka ant galo ir nuo 100kmh mane pradeda ziauriai stabdyti, tai mano variklis turi maziau AG?
    Biski pasiskaityk ir zinok nors ka nors, kad galetum gincytis, o jei nori ko nors paklausti tai klausk.
    [OO==[][]==OO]
    tomykas 2007-04-12 12:58:08 (0)  
      Žinučių forume: 1748
    Julius raše:
    Yra dar dynostendai kur dirba inercijos principu kur matuojamas pagreitis ir yra dynostendai kur dirba stabdziu principu ir matuoja kiek reikia stabdymo jegos, kad ratai daugiau negreitetu, kad palaikyti pastovias apsukas, sitie neatsizvelgia i volu pagreiti, bet jie sudetingesni.
    Ir nemaisyk masinos pagreicio su rato pagreiciu, nes masinos pagreiti itakoja dar labai daug faktoriu, kad ir tokiu kaip vejo pasipiresinimas kurio nesugeba ivertinti g meteris.
    Jei as uzdesiu nerealu suoliuka ant galo ir nuo 100kmh mane pradeda ziauriai stabdyti, tai mano variklis turi maziau AG?
    Biski pasiskaityk ir zinok nors ka nors, kad galetum gincytis, o jei nori ko nors paklausti tai klausk.

    yra tie ir su stabdziais dyno stendai, bet siuo atveju aptarinejam butent v-tech dyno stendus kurie yra gz ir vimotoj atrodo... kaip del g-meterio tai nezinau ar ten neina ivesti vejo pasipriesinimo ir pan... taciau pvz digimoto ir panashiose programose eina (matuojant per obd2).

    del suoliuko tai jeigu pas tave tas suoliukas yra, ir jis tave nuo 100kmh stabdo, tai reiskia i ratus nuo 100kmh bus maziau arkliu ir visks. ir teisingai bus viskas suskaiciuota, prarasi arkliu i ratus per suoliuka.
    EX '91 Celica GT-i
    Julius 2007-04-12 13:07:36 (0)  
    Subaru Legacy Kaunas Žinučių forume: 1327
    tomykas raše:

    yra tie ir su stabdziais dyno stendai, bet siuo atveju aptarinejam butent v-tech dyno stendus kurie yra gz ir vimotoj atrodo... kaip del g-meterio tai nezinau ar ten neina ivesti vejo pasipriesinimo ir pan... taciau pvz digimoto ir panashiose programose eina (matuojant per obd2).

    del suoliuko tai jeigu pas tave tas suoliukas yra, ir jis tave nuo 100kmh stabdo, tai reiskia i ratus nuo 100kmh bus maziau arkliu ir visks. ir teisingai bus viskas suskaiciuota, prarasi arkliu i ratus per suoliuka.


    pavargęs Kaip tu gali prarast AG i ratus del suoliuko, o jei tave kas nors priris prie stulpo? ir tavo ratai suksis ant vietos tai tavo variklis tures 0AG? Nu biski pamastyk.
    Ir kaip variklio galingumas priklauso nuo greicio? Prie didesnio greicio gali buti nebent daugiau AG del padidejusio oro srauto.
    Ir vel tas digimonas ir OBD2 pavargęs , ten sudas visiskas be akselerometro tu niekaip neismatuosi pagreicio, todel neturi ne menkiauso sanso ismatuoti Ag nors tokiu tikslumu kaip su Gmeteriu, tikliau neturi sansu isvis ismatuoti nei AG, nei 0-100 NIEKO.
    Kaip zadi paskaiciuoti suoliuko sukeliama oro pasipriesinima? Jei turi menesi laisvo laiko, gali startuot, po menesio busi ipusejes.

    P.S.
    Jei as ivedes svori 1500kg su suoliuku 150kmh pasiekiu 2s leciau, nei be suoliuko, taciau prie 150kmh kaip turbut visiems aisku as turiu tuos pacius rpm, tai jau mano variklis sukdamasis tuo paciu greiciu turi maziau AG?
    [OO==[][]==OO]
    tomykas 2007-04-12 13:15:45 (0)  
      Žinučių forume: 1748
    Julius raše:
    tomykas raše:

    yra tie ir su stabdziais dyno stendai, bet siuo atveju aptarinejam butent v-tech dyno stendus kurie yra gz ir vimotoj atrodo... kaip del g-meterio tai nezinau ar ten neina ivesti vejo pasipriesinimo ir pan... taciau pvz digimoto ir panashiose programose eina (matuojant per obd2).

    del suoliuko tai jeigu pas tave tas suoliukas yra, ir jis tave nuo 100kmh stabdo, tai reiskia i ratus nuo 100kmh bus maziau arkliu ir visks. ir teisingai bus viskas suskaiciuota, prarasi arkliu i ratus per suoliuka.


    pavargęs Kaip tu gali prarast AG i ratus del suoliuko, o jei tave kas nors priris prie stulpo? ir tavo ratai suksis ant vietos tai tavo variklis tures 0AG? Nu biski pamastyk.
    Ir kaip variklio galingumas priklauso nuo greicio? Prie didesnio greicio gali buti nebent daugiau AG del padidejusio oro srauto.
    Ir vel tas digimonas ir OBD2 pavargęs , ten sudas visiskas be akselerometro tu niekaip neismatuosi pagreicio, todel neturi ne menkiauso sanso ismatuoti Ag nors tokiu tikslumu kaip su Gmeteriu, tikliau neturi sansu isvis ismatuoti nei AG, nei 0-100 NIEKO.
    Kaip zadi paskaiciuoti suoliuko sukeliama oro pasipriesinima? Jei turi menesi laisvo laiko, gali startuot, po menesio busi ipusejes.

    P.S.
    Jei as ivedes svori 1500kg su suoliuku 150kmh pasiekiu 2s leciau, nei be suoliuko, taciau prie 150kmh kaip turbut visiems aisku as turiu tuos pacius rpm, tai jau mano variklis sukdamasis tuo paciu greiciu turi maziau AG?

    akselerometras yra per obd. todel gali suskaiciuot.

    tu vaziuodamas tuo paciu greiciu turi tuos pacius rpm. taciau tavo pagreitis sumazeja. kalbame gi apie galia i ratus o ne variklio galia. jeigu prisirishi prie medzhio mashina tai tavo mashinos svoris padideja iki nzn kiek, ir tuo atveju tu galios nebeturi.. :D
    EX '91 Celica GT-i
    eddie_gt4 2007-04-12 13:19:12 (0)  
    ex: ST185 MY'90, now: ST205 MY'96 Vilnius Žinučių forume: 3445
    OT: joo, tipo fleiminej temoj apie oro filtrus fleimo nesigavo, o cia, tokioje nekaltoje temoje, va kokios aistros verda :D
    stock'in'fanas © by Sheikhas
    fleimmeisteris © by hedo
    hedo 2007-04-12 13:19:25 (0)  
    ZZT-230 (GT 1.8) Vatikanas Žinučių forume: 1313
    tomykas raše:
    kaip del g-meterio tai nezinau ar ten neina ivesti vejo pasipriesinimo ir pan... taciau pvz digimoto ir panashiose programose eina (matuojant per obd2).

    tomykai, buk geras neberasinek, na tikslieji mokslai ne tavo arkliukas, ne tavo... arba tu aerodinamikos guru ir laisvalaikiu projektuoji f-1 bolidu spoilerius ;) mokslininkai prie idealiu salygu (aerodinaminiame vamzdyje) tiksliai nesuskaiciuoja turbulenciju (todel daro praktinius tyrimus), o tu is akies primeti oro fizikines savybes (tanki, sudeti, temperatura, krypti, tekejimo pobudi), paskaiciuoji itaka automobiliui ir vedi i digimona?

    tomykas raše:
    jeigu prisirishi prie medzhio mashina tai tavo mashinos svoris padideja iki nzn kiek, ir tuo atveju tu galios nebeturi..

    :D , jei neturi galios nx ratai svyla? kokiu budu padideja svoris? jei 50 kg blondine pririsi prie berzo jos svoris padides iki 100 kg :D .
    tai yra mano nuomone, kuri gali nesutapti su Jusu nuomone. As tikrai jos nepersu ir neprasau ja aklai vadovautis. Darykite ka norite ir kaip norite! Copyright by milZinas©2006
    tomykas 2007-04-12 13:20:46 (0)  
      Žinučių forume: 1748
    hedo raše:
    tomykas raše:
    kaip del g-meterio tai nezinau ar ten neina ivesti vejo pasipriesinimo ir pan... taciau pvz digimoto ir panashiose programose eina (matuojant per obd2).

    tomykai, buk geras neberasinek, na tikslieji mokslai ne tavo arkliukas, ne tavo... arba tu aerodinamikos guru ir laisvalaikiu projektuoji f-1 bolidu spoilerius ;) mokslininkai prie idealiu salygu (aerodinaminiame vamzdyje) tiksliai nesuskaiciuoja turbulenciju (todel daro praktinius tyrimus), o tu is akies primeti oro fizikines savybes (tanki, sudeti, temperatura, krypti, tekejimo pobudi), paskaiciuoji itaka automobiliui ir vedi i digimona?

    taip tikriausiai projektuoju :D :D
    EX '91 Celica GT-i