Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
dyno day
Kategorija: Sportas, lenktynės, renginiai
Autorius: tomykas
| tomykas | 2007-04-12 12:36:34 (0) |
| Žinučių forume: 1748 | eddie_gt4 raše: tomykas raše: Julius raše: jega jis matuoja, jega matuoja jega? ar suskaiciuoja jega, kai ishmatuoja kaip greitai mashina gali prasukti volus? mda, sunkus atvejis... ka jau padarysi... sunku tau tai sunku.. EX '91 Celica GT-i |
| Julius | 2007-04-12 12:43:49 (0) |
tomykas raše: Julius raše: jega jis matuoja, jega matuoja jega? ar suskaiciuoja jega, kai ishmatuoja kaip greitai mashina gali prasukti volus? Siaip tai is dalies jo. Matuoja kaip lengvai masina gali pasukti volus, tai yra kuo greiciau juos isuki tuo didene jega, zinant, kad volu mase ir akseleracija yra lygi jegai, tai yra NM, o jau AG yra skaiciuojami. Cia kad neklitu papildomu klausimu, tai AG neimanoma ismauoti ji visur yra skaiciuojama. AG=NM*rpm/7130 Todel jei paimsi bet kokia 7gen GTS dyno kreive tai prie 7130 AG=NM [OO==[][]==OO] |
| tomykas | 2007-04-12 12:45:46 (0) |
| Žinučių forume: 1748 | Julius raše: tomykas raše: Julius raše: jega jis matuoja, jega matuoja jega? ar suskaiciuoja jega, kai ishmatuoja kaip greitai mashina gali prasukti volus? Siaip tai is dalies jo. Matuoja kaip lengvai masina gali pasukti volus, tai yra kuo greiciau juos isuki tuo didene jega, zinant, kad volu mase ir akseleracija yra lygi jegai, tai yra NM, o jau AG yra skaiciuojami tai visgi pagreitis matuojamas, o kiti skaiciai yra ishvestiniai... kaip ir g-meteris matuoja pagreiti. tik jau veliau naudojamos kitokios formules ir kitokie parametrai... EX '91 Celica GT-i |
| Julius | 2007-04-12 12:54:18 (0) |
Yra dynostendai kur dirba inercijos principu kur matuojamas pagreitis ir yra dynostendai kur dirba stabdziu principu ir matuoja kiek reikia stabdymo jegos, kad ratai daugiau negreitetu, kad palaikyti pastovias apsukas, sitie neatsizvelgia i volu pagreiti, bet jie sudetingesni. Ir nemaisyk masinos pagreicio su rato pagreiciu, nes masinos pagreiti itakoja dar labai daug faktoriu, kad ir tokiu kaip vejo pasipiresinimas kurio nesugeba ivertinti g meteris. Jei as uzdesiu nerealu suoliuka ant galo ir nuo 100kmh mane pradeda ziauriai stabdyti, tai mano variklis turi maziau AG? Biski pasiskaityk ir zinok nors ka nors, kad galetum gincytis, o jei nori ko nors paklausti tai klausk. [OO==[][]==OO] |
| tomykas | 2007-04-12 12:58:08 (0) |
| Žinučių forume: 1748 | Julius raše: Yra dar dynostendai kur dirba inercijos principu kur matuojamas pagreitis ir yra dynostendai kur dirba stabdziu principu ir matuoja kiek reikia stabdymo jegos, kad ratai daugiau negreitetu, kad palaikyti pastovias apsukas, sitie neatsizvelgia i volu pagreiti, bet jie sudetingesni. Ir nemaisyk masinos pagreicio su rato pagreiciu, nes masinos pagreiti itakoja dar labai daug faktoriu, kad ir tokiu kaip vejo pasipiresinimas kurio nesugeba ivertinti g meteris. Jei as uzdesiu nerealu suoliuka ant galo ir nuo 100kmh mane pradeda ziauriai stabdyti, tai mano variklis turi maziau AG? Biski pasiskaityk ir zinok nors ka nors, kad galetum gincytis, o jei nori ko nors paklausti tai klausk. yra tie ir su stabdziais dyno stendai, bet siuo atveju aptarinejam butent v-tech dyno stendus kurie yra gz ir vimotoj atrodo... kaip del g-meterio tai nezinau ar ten neina ivesti vejo pasipriesinimo ir pan... taciau pvz digimoto ir panashiose programose eina (matuojant per obd2). del suoliuko tai jeigu pas tave tas suoliukas yra, ir jis tave nuo 100kmh stabdo, tai reiskia i ratus nuo 100kmh bus maziau arkliu ir visks. ir teisingai bus viskas suskaiciuota, prarasi arkliu i ratus per suoliuka. EX '91 Celica GT-i |
| Julius | 2007-04-12 13:07:36 (0) |
tomykas raše: yra tie ir su stabdziais dyno stendai, bet siuo atveju aptarinejam butent v-tech dyno stendus kurie yra gz ir vimotoj atrodo... kaip del g-meterio tai nezinau ar ten neina ivesti vejo pasipriesinimo ir pan... taciau pvz digimoto ir panashiose programose eina (matuojant per obd2). del suoliuko tai jeigu pas tave tas suoliukas yra, ir jis tave nuo 100kmh stabdo, tai reiskia i ratus nuo 100kmh bus maziau arkliu ir visks. ir teisingai bus viskas suskaiciuota, prarasi arkliu i ratus per suoliuka. Kaip tu gali prarast AG i ratus del suoliuko, o jei tave kas nors priris prie stulpo? ir tavo ratai suksis ant vietos tai tavo variklis tures 0AG? Nu biski pamastyk. Ir kaip variklio galingumas priklauso nuo greicio? Prie didesnio greicio gali buti nebent daugiau AG del padidejusio oro srauto. Ir vel tas digimonas ir OBD2 , ten sudas visiskas be akselerometro tu niekaip neismatuosi pagreicio, todel neturi ne menkiauso sanso ismatuoti Ag nors tokiu tikslumu kaip su Gmeteriu, tikliau neturi sansu isvis ismatuoti nei AG, nei 0-100 NIEKO. Kaip zadi paskaiciuoti suoliuko sukeliama oro pasipriesinima? Jei turi menesi laisvo laiko, gali startuot, po menesio busi ipusejes. P.S. Jei as ivedes svori 1500kg su suoliuku 150kmh pasiekiu 2s leciau, nei be suoliuko, taciau prie 150kmh kaip turbut visiems aisku as turiu tuos pacius rpm, tai jau mano variklis sukdamasis tuo paciu greiciu turi maziau AG? [OO==[][]==OO] |
| tomykas | 2007-04-12 13:15:45 (0) |
| Žinučių forume: 1748 | Julius raše: tomykas raše: yra tie ir su stabdziais dyno stendai, bet siuo atveju aptarinejam butent v-tech dyno stendus kurie yra gz ir vimotoj atrodo... kaip del g-meterio tai nezinau ar ten neina ivesti vejo pasipriesinimo ir pan... taciau pvz digimoto ir panashiose programose eina (matuojant per obd2). del suoliuko tai jeigu pas tave tas suoliukas yra, ir jis tave nuo 100kmh stabdo, tai reiskia i ratus nuo 100kmh bus maziau arkliu ir visks. ir teisingai bus viskas suskaiciuota, prarasi arkliu i ratus per suoliuka. Kaip tu gali prarast AG i ratus del suoliuko, o jei tave kas nors priris prie stulpo? ir tavo ratai suksis ant vietos tai tavo variklis tures 0AG? Nu biski pamastyk. Ir kaip variklio galingumas priklauso nuo greicio? Prie didesnio greicio gali buti nebent daugiau AG del padidejusio oro srauto. Ir vel tas digimonas ir OBD2 , ten sudas visiskas be akselerometro tu niekaip neismatuosi pagreicio, todel neturi ne menkiauso sanso ismatuoti Ag nors tokiu tikslumu kaip su Gmeteriu, tikliau neturi sansu isvis ismatuoti nei AG, nei 0-100 NIEKO. Kaip zadi paskaiciuoti suoliuko sukeliama oro pasipriesinima? Jei turi menesi laisvo laiko, gali startuot, po menesio busi ipusejes. P.S. Jei as ivedes svori 1500kg su suoliuku 150kmh pasiekiu 2s leciau, nei be suoliuko, taciau prie 150kmh kaip turbut visiems aisku as turiu tuos pacius rpm, tai jau mano variklis sukdamasis tuo paciu greiciu turi maziau AG? akselerometras yra per obd. todel gali suskaiciuot. tu vaziuodamas tuo paciu greiciu turi tuos pacius rpm. taciau tavo pagreitis sumazeja. kalbame gi apie galia i ratus o ne variklio galia. jeigu prisirishi prie medzhio mashina tai tavo mashinos svoris padideja iki nzn kiek, ir tuo atveju tu galios nebeturi.. EX '91 Celica GT-i |
| eddie_gt4 | 2007-04-12 13:19:12 (0) |
OT: joo, tipo fleiminej temoj apie oro filtrus fleimo nesigavo, o cia, tokioje nekaltoje temoje, va kokios aistros verda stock'in'fanas © by Sheikhas fleimmeisteris © by hedo |
| hedo | 2007-04-12 13:19:25 (0) |
tomykas raše: kaip del g-meterio tai nezinau ar ten neina ivesti vejo pasipriesinimo ir pan... taciau pvz digimoto ir panashiose programose eina (matuojant per obd2). tomykai, buk geras neberasinek, na tikslieji mokslai ne tavo arkliukas, ne tavo... arba tu aerodinamikos guru ir laisvalaikiu projektuoji f-1 bolidu spoilerius mokslininkai prie idealiu salygu (aerodinaminiame vamzdyje) tiksliai nesuskaiciuoja turbulenciju (todel daro praktinius tyrimus), o tu is akies primeti oro fizikines savybes (tanki, sudeti, temperatura, krypti, tekejimo pobudi), paskaiciuoji itaka automobiliui ir vedi i digimona?tomykas raše: jeigu prisirishi prie medzhio mashina tai tavo mashinos svoris padideja iki nzn kiek, ir tuo atveju tu galios nebeturi.. , jei neturi galios nx ratai svyla? kokiu budu padideja svoris? jei 50 kg blondine pririsi prie berzo jos svoris padides iki 100 kg . tai yra mano nuomone, kuri gali nesutapti su Jusu nuomone. As tikrai jos nepersu ir neprasau ja aklai vadovautis. Darykite ka norite ir kaip norite! Copyright by milZinas©2006 |
| tomykas | 2007-04-12 13:20:46 (0) |
| Žinučių forume: 1748 | hedo raše: tomykas raše: kaip del g-meterio tai nezinau ar ten neina ivesti vejo pasipriesinimo ir pan... taciau pvz digimoto ir panashiose programose eina (matuojant per obd2). tomykai, buk geras neberasinek, na tikslieji mokslai ne tavo arkliukas, ne tavo... arba tu aerodinamikos guru ir laisvalaikiu projektuoji f-1 bolidu spoilerius mokslininkai prie idealiu salygu (aerodinaminiame vamzdyje) tiksliai nesuskaiciuoja turbulenciju (todel daro praktinius tyrimus), o tu is akies primeti oro fizikines savybes (tanki, sudeti, temperatura, krypti, tekejimo pobudi), paskaiciuoji itaka automobiliui ir vedi i digimona? taip tikriausiai projektuoju EX '91 Celica GT-i |

mokslininkai prie idealiu salygu (aerodinaminiame vamzdyje) tiksliai nesuskaiciuoja turbulenciju (todel daro praktinius tyrimus), o tu is akies primeti oro fizikines savybes (tanki, sudeti, temperatura, krypti, tekejimo pobudi), paskaiciuoji itaka automobiliui ir vedi i digimona?